Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 11:30
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Så Vilma styckade en kroppsdel åt gången och åkte eftersom och började gräva ner sitt offer.

Hade det inte varit smidigare att ta med sig alla delar på en gång eller ville han behålla vissa partier?

I fallet med mordet på den riktiga Vilma så hade väl pojkvännen sparat huvudet i en väska i en garderob.
Kanske var en lockande tanke för fjoll-Vilma
Citera
2025-12-30, 11:31
Medlem
chomskaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Men jag ser mig inte som ett offer, det är väl du som gör det?

Jag säger inte att det är ok att våldta en kvinna, var har jag sagt det, eller hittar du bara på. Ljuger som en gris. Är du dum och inte kan läsa?
Däremot säger jag att hon kan drabbas av det om hon går ut i stringtrosor och spets-bh. På samma sätt som jag kan bli rånad om jag viftar mer en massa pengar. Eller menar du att hon inte kan det? Att det är omöjligt?

Så jag tänker inte som en våldtäktsman, jag tänker som någon som inser att man kan drabbas själv, om man inte är försiktig.

Sen kan man fråga sig om ni vill att vi andra män ska försvara er mot de farliga männen. Då kan ni faktiskt be om det, så kommer många att ställa upp. Men om ni hatar alla män och inte vill ha med den att göra, får ni väl lära er karate eller något annat.

För det är klart i det här fallet, hade det inte hänt, om hon varit i sällskap med en annan man. Nu menar jag inte att det var hennes fel. Utan det var förstås "Vilmas" och han som är huvudansvarig. Men även psykiatrins, som i Boden. Men som i många andra fall, om man svängt vänster istället för höger hade det aldrig skett. Men någon annan hade förmodligen drabbats istället. Så det gäller att hålla bort de här galningarna från samhället till att börja med.
Ja så sluta victimblamea kvinnor då??
Citera
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Ja detta är väl julafton för er kvinnohatare, rasister och homofober på Flashback. Nu är det ju dock otroligt ovanligt vad jag vet med kvinnliga styckmördare som dessutom överfaller offer de inte känner. Och den här personen verkar endast ha bytt namn inte juridiskt kön så då går det in i statistiken som en manlig mördare. Och om inte så förändrar det nog inte statistiken direkt utan blir ett unikt fall.

Jag är den sista du kan kalla kvinnohatare, däremot är jag en laglydig person och har det röstats igenom så får vi hålla oss till det!!

https://www.socialstyrelsen.se/ansok-och-anmal/ansok/att-andra-juridiskt-kon--ny-lag-1-juli-2025/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Känns troligt att han filmat eller fotat sina sjuka handlingar för att dela med sig till sina vänner på darknet.
Ja de kan vi nog utgå ifrån. Han sparade ju vissa kvarlevor hemma sjuka jäveln precis som Wilma Anderssons mördare thisko ahmed!
Citera
2025-12-30, 11:32
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Kommer Robin/Vilma att hamna i ett kvinnofängelse trots att det juridiska könet, fortfarande är en man? Jag tror inte det faktiskt.

Hur vet vi det? Vilma har ju skyddade personuppgifter.

Om Vilma fortfarande inte har bytt juridiskt kön så känns det troligt att hon kommer göra det ganska snart....
Citera
2025-12-30, 11:32
Medlem
chomskaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
inte alls säkert. Invandraren som bytte kön (cuttade dicken t.o.m) - han som tog livet av sina barn. Han [b]fick inte njuta av kvinnofängelse
Nej, begår man våldsbrott i nära relation eller sexualbrott som man så bör man ej få sitta bland kvinnor.
Citera
2025-12-30, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det äcklet har kanske gett sig på försvarslösa djur, när han inte lyckats att skada barn och kvinnor. Ett inlägg på mördarens Facebook visar två katter, stackars dem. Och stackars hans familj och släkt om de inte är lika sjuka.

Tittar man på hur han ser ut på bilder från att han var ett barn tills nu så ser man nästan att föräldrarna är syskon. Inavelshelvete med kromosomfel. Ögonen står att alla håll och tänderna helt missbildade.
Citera
2025-12-30, 11:35
Medlem
chomskaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Nej jag förstår inte autism - och inte du heller. Det som rör den mänskliga varseblivningen och kognitiva förmågan är outgrundligt.
Var, utanför din åsiktskorridor, pratar ingen om sånt där ytterfeministiskt trams längre.
"Könsmaktordningen" och sexualsadism lmao

Vad är det som motsäger att hon är genuint är trans? Självfallet alienerar sig transrörelsen mot henne, då en dåligt sminkad styckmördare till shemale inte är ett bra ansikte utåt när högtryckstvätten vart igång i åratal för att normalisera
1. Hur vet du det?
2. Om du inte kan se att det föreligger faktiska omständigheter gällande könsbaserat våld som gjort detta möjligt så är du en del av problemet.
3. Jag är inte trans om det är det du tror men men.
Citera
2025-12-30, 11:35
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Kommer Robin/Vilma att hamna i ett kvinnofängelse trots att det juridiska könet, fortfarande är en man? Jag tror inte det faktiskt.
Ja, sålänge inte fängelselagen ändras så kommer hon det. Men hon kommer nog försöka få psykisk vård så hon blir frisläppt om några år när hon anses frisk igen
Citera
2025-12-30, 11:36
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
I fallet med mordet på den riktiga Vilma så hade väl pojkvännen sparat huvudet i en väska i en garderob.
Kanske var en lockande tanke för fjoll-Vilma

Kan Vilma gå så här långt med att utsätta en annan kvinna för våld och ondska så tvivlar jag inte en sekund på att de även kan ha funnits en fantasi om att få behålla hennes huvud som en triumf eller påminnelse om det Vilma gick och genomförde.
Citera
Medlem
luxlisbons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr

Om Vilma fortfarande inte har bytt juridiskt kön så känns det troligt att hon kommer göra det ganska snart....

Enligt aftonblaskan är han fortfarande folkbokförd som man, men som du säger är det bara en tidsfråga innan han ändrar…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr

Alternativmedia har rapporterat om att han har genomfört juridiskt könsbyte. Blev också nämnt här för några hundra sidor sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in