Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 11:26
Medlem
Brantforss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
När kommer vi få veta mer om MGM2?

Kan det vara Vilmas pojkvän? Eller hennes killkompis?

Det finns inga andra misstänkta.
Citera
2025-12-30, 11:27
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Ja kanske genom att det låg ett huvud i baksätet på bilen eller stod på vardagsrumsbordet eller något liknande?

Citat:
Ursprungligen postat av skovdebosse
Resterande kroppsdelar hittas i huset han hyrde efter att de gripit MANNEN, när han grävde ner kroppsdelar.

Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Ja precis. Men kroppen kanske redan fanns på 2 olika ställen när polisen började spana. Därav väntade man så att hela kroppen kunde hittas.

Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Så Vilma styckade en kroppsdel åt gången och åkte eftersom och började gräva ner sitt offer.

Hade det inte varit smidigare att ta med sig alla delar på en gång eller ville han behålla vissa partier?

Undra vad han planerade för huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinlines
Befarar att din dröm inte är OT tyvärr. 😨

Ja det känns mer och mer som att det faktiskt kan vara så att namnet är en hyllning till Tishko

Namnvalet kan inte vara en slump.

När jag tänker på det så finns ju likheter utseendemässigt mellan Wilma och My, fast då skulle valet av offer inte varit random utan säkert mer planerat.

Bild på My och Wilma.
https://imgur.com/a/06VOmzK
Citera
Avstängd
Kommer Robin/Vilma att hamna i ett kvinnofängelse trots att det juridiska könet, fortfarande är en man? Jag tror inte det faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IhopeIthinkIknow
Med tanke på mördarens tidigare brott när han identifierade sig som en man så är jag ganska säkert på att dennas nya "könsidentitet" inte låg bakom något. Mordlusten var där hela tiden. Snarare var Vilmaidentiteten bara ett yttre tecken på att katastrofen var nära igen.

Att galningar har börjat transa upp sig själva nuförtiden är nog bara för det är "trendigt" (men fortfarande väldigt få som gör det). Dessa förlorade hjärnor hoppar väl på allt för att få fäste i något, men inte ens en ny identitet kommer få dem att bli friska. Hjärnspökena försvinner inte, för mycket fantasi om våld, porr, barnporr, vadsomhelst har redan förstört dem. Denna person borde aldrig ha blivit frisläppt bland allmänheten.
Förra gången hade GM femtiotusen barnporrsbilder, redan insamlat vid 19 års ålder. Lycka till att rehabilitera en sådan hjärna... FUPen kommer väl avslöja hur mycket mer sjuka grejer denna "Vilma" har förstört sitt sinne med sedan monstret blev frisläppt.

Eftersom Vilma fortfarande ur juridisk synpunkt är en man, hoppas jag vid Gud att han inte placeras i ett kvinnofängelse.
Önskar också att man inte tillät fångar att byta kön under tiden de sitter inne. 🙏
Citera
Medlem
Citat:
När kommer vi få veta mer om MGM2?

Kan det vara Vilmas pojkvän? Eller hennes killkompis?

Läs gärna sammanfattning på första sidan!
Citera
2025-12-30, 11:28
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brantfors
Det finns inga andra misstänkta.

Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Han är släppt!

Ja, men jag vill veta varför han ens var misstänkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Ja men oj vilken överraskning för dig att svenska blonda män kan vara styckmördare… helt ärligt har jag uppfattningen att de flesta styckmördare i Sverige är just svenska män?

Ja, det var en överaskning för mig.
Kallas trolighetsinlärning.
Och ni är fortfarande överrepresenterade.
Citera
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Hur mår du? Tänk innan du skriver! Dna är fortfarande en man eller hur!
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
/QUOTE]
TE]
Född med xy-kromosomer, "könsbytet" en del av hans sexuella sneda fantasier.. Släpp PK-tänket, oavsett namn eller personnummer är detta en man. Jag känner "riktiga" transkvinnor, det är inte samma sak som detta missfoster utan vanliga, hyggliga människor.
Vad menar ni?

DNA gäller inte längre i Sverige, det är det juridiska som gäller. Varesig ni vill eller inte så är det genomröstat tackvare stollar som röstar vänster.

https://www.socialstyrelsen.se/ansok-och-anmal/ansok/att-andra-juridiskt-kon--ny-lag-1-juli-2025/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Hur vet du det är en man? Det är inte fastställt officiellt att personen fått igenom ändring av juridiskt kön än.

Det blir en viktig aspekt att visa att även kvinnor begår våldsbrott. Även i statistiken.

Ja detta är väl julafton för er kvinnohatare, rasister och homofober på Flashback. Nu är det ju dock otroligt ovanligt vad jag vet med kvinnliga styckmördare som dessutom överfaller offer de inte känner. Och den här personen verkar endast ha bytt namn inte juridiskt kön så då går det in i statistiken som en manlig mördare. Och om inte så förändrar det nog inte statistiken direkt utan blir ett unikt fall.
Citera
2025-12-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ja, men jag vill veta varför han ens var misstänkt.

Du kan läsa sammanfattningen på första sidan. Men han ska tydligen varit ute på akut jobb för kommunen och polisen tyckte hans svar var lite märkliga så dom tog in honom därför. Men helt avskriven nu!
Citera
Medlem
chomskaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Han är nog psykopat också och då är vård ändå inte motiverat.
Fast nu var det parafilierna jag pratade om.
Citera
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Vad menar ni?

DNA gäller inte längre i Sverige, det är det juridiska som gäller. Varesig ni vill eller inte så är det genomröstat tackvare stollar som röstar vänster.

https://www.socialstyrelsen.se/ansok-och-anmal/ansok/att-andra-juridiskt-kon--ny-lag-1-juli-2025/
Visste inte att M var vänster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in