Citat:
Är det säkert att GM är trans?
Han blev dömd efter kidnappnings-försöket av 10-åriga flickan och fick dold identitet efter det. Och nytt namn. Först nytt mans-namn och sedan kvinno-namn.
Nya blå linser ser det ut som på bilder osv.
Är inte det bara en ny förklädnad för att kunna fortsätta utföra sadistiska handlingar?
Själva ”könsbytet” har väl bara varit för att inte bli upptäckt så lätt.
Han blev dömd efter kidnappnings-försöket av 10-åriga flickan och fick dold identitet efter det. Och nytt namn. Först nytt mans-namn och sedan kvinno-namn.
Nya blå linser ser det ut som på bilder osv.
Är inte det bara en ny förklädnad för att kunna fortsätta utföra sadistiska handlingar?
Själva ”könsbytet” har väl bara varit för att inte bli upptäckt så lätt.
Citat:
Citat:
Nej? Jag vet transpersoner som är lite mitt emellan eller ser sig som varken eller. Alternativt kan man ju vilja ha ett kvinnligt namn men ändå vara man? Finns väl alla varianter. Jag har ingen aning om hur han resonerade. Men han verkar ju inte ha bytt kön juridiskt så.
Citat:
Hade han identifierat sig som kvinna då hade han garanterat tagit bort sina killnamn helt och bara hetat Vilma (plus eventuella andranamn) Som jag kan se har han bara lagt till ett extra namn, Vilma.
Så antingen identifierar han sig som båda könen eller så är det här någon sjuk grej i hans hjärna.
Namnvalet "Vilma Andersson" talar för det sista.
OT: Jag drömde i natt att MGM hade Tishko som förebild och namnvalet var en hyllning till honom.
Känns helt klart som att det kunde vara sant.