Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anoanony
Vet inte om jag ska skratta eller fråga dig om mer information. Va e de äns för svar från en frisk människa.
Finns nog många sjuka här som ser upp till GM

Vad snackar du om? Det är många som är omedvetna om att ett lik relativt snabbt blir outhärdligt äckligt och den här Vilma hade väl bara tittat på Nekrofilporr på nätet med fakedockor skulle jag tro. Jag ser inte upp till GM alls för att jag skriver det.
Senast redigerad av Florman 2026-01-03 kl. 22:42.
Citera
2026-01-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lokalpatriot
Jag skrev lite om detta tidigare:

Tänker samma som det du beskriv i ditt inlägg, det är en komplex person den här GM. Jag tror att hans morbida tankar och fantasier väcktes i tidig tonår, möjligt att han kanske själv utsatts för något/såg någon i familjen bli utsatt och att hans hjärna därmed blev tvistad, det i kombination med en möjlig genetisk sårbarhet. Hans hjärna lär sig successivt att söka kickar i övergreppsmaterial, gore och tankar på att utföra allvarliga brott. Han försöker distansera sig från den här sidan, men han misslyckas, möjligtvis pga. en jobbig hemmiljö, brist på vuxna förebilder och social isolering, vilket gör att gränsen mellan fantasivärlden och den verkliga världen blir allt svårare att sudda ut och i desperation att få känna något begår han kidnappningsförsöket, klär sig som kvinna, byter namn och nu detta avskyvärda brottet på My.
Citera
2026-01-03, 22:40
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokalpatriot
Blir intressant att se vad psykutredningen säger.

Psykutredning har redan gjorts. Det enda intressanta är hur samhället den här gången kommer att försöka hindra denna sjuka individ från att skada andra människor. Samhället har redan misslyckats trots alla varningssignaler och trots alla domar och utredningar - nu är My död och styckad. Vem blir det nästa gång?
Citera
2026-01-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Psykutredning har redan gjorts. Det enda intressanta är hur samhället den här gången kommer att försöka hindra denna sjuka individ från att skada andra människor. Samhället har redan misslyckats trots alla varningssignaler och trots alla domar och utredningar - nu är My död och styckad. Vem blir det nästa gång?

Var kan man ta del av psykutredningen?
Citera
2026-01-03, 22:42
Medlem
Nån som vet om Vilma/Robin haft nån slags partner av nåt slag? Pojkvän/flickvän?
Citera
2026-01-03, 22:44
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powerpuffprincess
Var kan man ta del av psykutredningen?

Det får du fråga vår fina rättsstat om. Skulle tro att det är i princip omöjligt att få ut det materialet.
Citera
2026-01-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ICK
Han kan också ha fortsatt på bergaholmsvägen/sankt botvids väg upp till Hallunda på väg till jobbet. Med tanke på det stora polispådraget i salem så känns det rimligare än att ta påfarten norrut i salem.

De andra vägarna du ruttat upp lär han garanterat ha tagit.
Jag syftade inte enbart på att han tog den rutten morgonen efter styckningen, men under hela den tid han varit anställd borta i Årsta. Högst sannolikt så har han kört den sträckan hundra gånger, om vi antar (som jag gör) att GM bott i den där stugan en tid.

Citat:
Kan inte minnas vilken podd jag hörde det i, men det skulle göras en ny undersökning nu. Klar om någon månad eller två.
Citera
2026-01-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Nån som vet om Vilma/Robin haft nån slags partner av nåt slag? Pojkvän/flickvän?

Intressant fråga. Vid tillfälle för dådet fanns han på dejtingsajter iaf.
Citera
2026-01-03, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Tror att du kan ha missat att han även blev misshandlad enligt uppgift i tråden. Av representanter från Nordfront. Tråden har spekulerat i att det var efter det som Robin fick skyddade uppgifter, samt givetvis flyttade från Ingarö.

Ja det hade jag missat. Tack för upplysningen.
Citera
2026-01-03, 22:51
Medlem
Citat:
Det får du fråga vår fina rättsstat om. Skulle tro att det är i princip omöjligt att få ut det materialet.

Såg nu att greven delat det rättspsykiatriska utlåtandet i sin sammanfattning, var kom den ifrån? Eller var det en del i FUP:en?
Citera
2026-01-03, 22:54
Medlem
Undrar om det tidigare förekommit att absolut ingen släkting till BO uttalar sig. Man fattar ju att de är i sorg och chock, men någon släkting brukar alltid vara snabb med att uttala sig och se det som ett sätt stt hedra den döda. Undrar om de någonsin kommer att prata med media, det känns inte så. Förvånar mig inte om de inte heller tar emot insammingen.
Citera
2026-01-03, 22:58
Medlem
Långsökt kanske…kan MG ha spanat in BO via Tinder t ex. Börjat skriva och då har det kommit fram att BO var i city den aktuelle kvällen…
Långsökt I know…
Magkänslan säger att det var väldigt få personer i Rönninge Centrum den kvällen. Så varför befann sig MG där just när BO steg av tåget 🤔 visste MG att BO skulle komma?…

Intressant fråga. Vid tillfälle för dådet fanns han på dejtingsajter iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in