2025-12-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Vill kvinnorna ha transpolitik så får de det också, de gnäller ju så om mäns våld mot kvinnor och nu blev det en transperson så då får de väl könet de kämpat så hårt för. En hen.

Nej jag är motsatsen till vad du tror.

Det är bara män som du här som kämpar hårt för att tillskriva kvinnor den här mannens brottslighet. Kvinnor var de mest högljudda motståndarna till könsbyteslagen och liknande trams. Flera män protesterade också, men många män är som du, dvs bryr sig inte, ni vet att det inte drabbar er, ni struntar i kvinnors trygghet, och skyller sedan på kvinnor för en lag som män lobbade igenom och när män använder den för att rasera kvinnors rättigheter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkenHeligeStaffan
Om du betalar så ser du historik, finns även andra tjänster

Ja, men det fungerar inte efter en tid. Om samma helikopter används vid senare tillfälle med samma flightnr?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Tror ni hon skulle våga åka bil med en clown från en skräckfilm skärp er, och han kan omöjligt gjort någonting förens den läskiga genvägen, använd era hjärnor, under stationen ska ha då släpat henne till någon bil när de finns kameror och kan bli upptäckt? Han är ett fegt kräck han har gjort de bakifrån eller från sidan på de vidrigaste stället som finns i rönninge

Fortfarande bara jag som känner att fegisen först körde på henne med bilen? Där av spåren i diket?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny-ans
Dock, ett buntband, 3-5mm tjocka, och får du den runt strupen, så är det väl svårt att andas?
..
Menar att de kunde förhindrat skändningen av kroppen
Vet ej
Citera
2025-12-30, 00:43
Medlem
Citat:
Kolla statistiken själv på Google, sökningarna började den 26e

Jag kan kolla själv men ej gjort tidigare. Men nu svarade du ju att man ändrat det till 26 och att det inte fanns några konstiga sökningar den 23 så då tror jag på dig, tack.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Näst sista siffra? Min är 3 och jag är man.
https://www.personnummer.nu/mer-information/

https://sv.wikipedia.org/wiki/Personnummer_i_Sverige

Citat:
Ursprungligen postat av sagalinnea
Någon skrev tidigare i tråden att det fanns många sökningar på google på BO den 23 dec. Sen pratades det om att det kanske bara var fel datum pga tidzoner, men det är ju ändå två dar innan och vet inte om någon mer nämnt detta i tråden sen

Sökning på bo var 26 december inte 23
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gungstolen1
Dom kan nog komma åt mycket info i realtid. Spec efter nya lagarna om övervakning
Jag tror det också, hur vet jag inte. Men på ngt sätt lär de ju lyckas...
Citera
2025-12-30, 00:44
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagalinnea
Någon skrev tidigare i tråden att det fanns många sökningar på google på BO den 23 dec. Sen pratades det om att det kanske bara var fel datum pga tidzoner, men det är ju ändå två dar innan och vet inte om någon mer nämnt detta i tråden sen
Jag undrar också över detta. Jag visste inte ens att Google Trends existerar, men betyder detta att fanskapet tok-Googlat henne dagarna innan han attackerade henne?

Vet nån om de gått i samma skola eller haft gemensamma vänner? Vad har dom för koppling till varandra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Och vem gav honom skyddad identitet?
Skatteverket. Svenska myndigheter skyddar pedofiler och potentiella mördare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjolafallelera
Ja, men det fungerar inte efter en tid. Om samma helikopter används vid senare tillfälle med samma flightnr?

Den helikoptern användes under hela dygnet, tidigt på morgonen var den i Salem, andra uppdrag under dagen, men den flög aldrig till Nyköping med transpondern påslagen.
Citera
2025-12-30, 00:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Okej så det är klarlagt att hon åkt bil mot sin vilja säger du?
Spännande. Var stod bilen? Satt hon fram eller bak? Säkerhetsbälte? Berätta mer. Detta är ny outforskad mark i ärendet.
Men herregud 1+1
Ingen här inne vet förutom att han tvingade i henne i bilen och hon skrek i samband me detta
Citera
2025-12-30, 00:46
Medlem
Citat:
Den helikoptern användes under hela dygnet, tidigt på morgonen var den i Salem, andra uppdrag under dagen, men den flög aldrig till Nyköping med transpondern påslagen.

Jahopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in