Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Tänker på familj och anhöriga till offret.

Jag med! Hela tiden.
Och jag beklagar om familj/bekanta stöter på okänsliga kommentarer. Låt dem passera, det är så jag gör för att stå ut här.
Citera
Medlem
vancover89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukharin
Va? Det går inte att förstå. Skriv ordentliga meningar istället för att skräpa ner tråden med obegripliga serier av ord.
ne det är bra kan inte anpassa mig till särbarn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Mitt är udda och jag är kvinna så det stämmer inte

Är du född man då kanske? Alla som föds med kvinnligt kön har jämn siffra som näst sista.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det är din tolkning av vad han menade och inte vad han faktiskt sa.

Han kunde omöjligtvis veta att kvinnan var 25, i hans huvud såg hon kanske ut som 15 där och då. Hon var 25 och då kan spannet vara 10-25.

Ditt snack om hopp är bs.
Och dina hjärnceller är lika stela som din avatar. Har du inget att komma med själv behöver du inte komma med idiotiska kommentarer bara för att
Citera
Medlem
Vissa spekulerade innan här i tråden att han hade kunnat vara den som var ansvarig för pojken i Ljungbys försvinnande ( om det var det ni syftade på) men det tror jag inte, för detta var 2020 och då var GM inlåst så vitt jag har förstått det. Men har varit en rad andra försvinnanden mellan åren 2021-2025 som han väldigt sannolikt kan vara ansvarig för. Vissa försvinnanden är också relativt nära GMs närområde, åtminstone om kollar på de efterlysningar som finns på missing people. Och om han nu har jobbat som lastbilschaufför så kan vi nog räkna med att ”närområde” kan tänkas vara hela landet.
Citera
Medlem
solstrålars avatar
Förutsatt att transpeddot Robin-Vilma faktiskt gjort detta hade väl det varit väl förtjänt med offentligt medeltidsstraff.

Istället blir det PS5, kuratormöten och kanelbullar tills pensionsåldern är inne. Skamligt, han kommer leva ett tryggt och stilla liv med mat och husrum och till och med underhållning medans My ligger i bitar i marken. Det känn inte rätt någonstans.
Senast redigerad av solstrålar 2025-12-29 kl. 22:19.
Citera
2025-12-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Inte vidrigt alls. Som kvinna ska hon givetvis sitta med sina lika sjuka medsystrar.
Att förringa kvinnors känslor och t.om förneka deras existens är inget annat än unket kvinnohat.
Hata henne för hennes gärning, inte för hennes kön!

Är du dum i hela jävla huvudet?

HAN ÄR FÖDD MED KUK, DÅ ÄR HAN EN MAN. FATTAR DU?

MAN KAN INTE VÄLJA VAD MAN SKA VA OCH INTE. ANTINGEN BLIR MAN EN MAN ELLER KVINNA. HUR JÄVLA SVÅRT SKA DE VA?
Citera
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Personligen tror jag inte ett skit på att Robin är transa. Jag tror att det helt enkelt är ett sätt att göra sig mer osynlig för allmänheten, samt beräknande utifall han planerat fler överfall på kvinnor. Vilket han nu också gjorde.
Han är inte ens en renodlad pedofil, eftersom han ger sig på en 25-årig kvinna. Han är bara ett jävla missfoster inuti, men beräknande,kalkylerande och manipulativ. Bytt namn till höger och vänster för att ingen ska hitta honom, sen det senare, sekretesskydd. Transa my ass!
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Inte vidrigt alls. Som kvinna ska hon givetvis sitta med sina lika sjuka medsystrar.
Att förringa kvinnors känslor och t.om förneka deras existens är inget annat än unket kvinnohat.
Hata henne för hennes gärning, inte för hennes kön!

Precis. En kvinna ska givetvis sitta på en anstalt för kvinnor och ingen annanstans.
Gärningskvinnan identifierar sig som tjej enligt anhöriga och då finns det enligt mig inte så mycket att gapa om. Vilma bör sitta på en kvinnoanstalt.

Frågan är varför man först misstänkte 45-åringen för människorov? Förhoppningsvis får vi reda på det.
Senast redigerad av Steinarr 2025-12-29 kl. 22:21.
Citera
2025-12-29, 22:18
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaMi1988
Någon som vet något om GM bakgrund? Föräldrar, barndom?
Pappa död. Mamma på demenshem (trots 60 år) om man ska tro tidigare uttalanden här

https://imgur.com/a/NMvuvvZ
Citera
2025-12-29, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Då är du född man då? Alla kvinnor har jämna nummer tredje siffran.
Kanske inte gäller om man kommit hit som invandrare, jag vet inte.
Citera
2025-12-29, 22:19
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Och dina hjärnceller är lika stela som din avatar. Har du inget att komma med själv behöver du inte komma med idiotiska kommentarer bara för att

Jag kommer med ett ifrågasättande av ditt påstående därför att jag anser att du inte har täckning för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in