Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjolafallelera
Är detta dokumenterat någonstans eller bara hörsägen?
Natten mot annandagen
00.32: Kvinnan köper en SL-biljett.

00.33: Blippar kvinnan sig genom spärrarna på Odenplans pendeltågsstation.

00.43: Köper kvinnan en tågbiljett.

01.20: Kvinnan skickar ett Snapchat-meddelande till en vän, där hon enligt vännen är ensam och ser glad ut.

01.23: Kvinnans telefon kopplas upp på Snapchat för sista gången.

01.26: Kvinnan syns på Rönninge stations övervakningskamera för sista gången. Då är hon ensam.

01.30: Ett vittne som bor i närheten av Rönninge station hör kvinnoskrik.

01.55: Kvinnans telefon kopplas upp för sista gången. Sista internetuppkoppling från telefonen var någon gång mellan klockan 01.08 och 01.56.
Citera
Medlem
Diavlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
xxx xxx xxx Och hur kan helikoptern urskilja just hans bil speciellt nu när det är mörkt ute
Värmekameran är grym. Exempel: under vintertid med snö och många minus dekreteras bilens hjulspår en bra tid efter passage…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Skitsnack ditt troll, inte en enda droppe blod där från My iaf
Vid gymnasiet var polisen och SAR hur länge som helst och efter de fick polisen panik vad tror du de beror på?

Dessutom är även du en farlig individ för rönninge som borde söka vård, vi vet vem du är
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
En boende hörde skrik 01:30.
Nya uppgifter! Har du källa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Feminist spotted.

Vi har ju tvingats delta i den här charaden i över tio år. Nu när konsekvenserna plötsligt kan vändas mot er som har drivit igenom den här politiken, varför skulle man då inte vilja att ni får smaka på er egen medicin?

Det är väl inte konstigt att feministerna är tysta här och inte tar denna strid, bara ett sundhetstecken om de, till sist, själva inser vad de har ställt till med.

Det var inte feminister som lobbade igenom könsbyteslagen, tvärtom. Feminister var de som protesterade. Sveriges kvinnoorganisationer protesterade. Agnes Wold, Annika Strandhäll, Ebba Busch, m fl. Kvinnor från alla delar av det politiska spektrat. De som drev på hårdast för lagen var RFSL och Luf, dvs massor av unga, liberala män, samt en radda övriga män som vill ge sig själva godhetspoäng genom att ge bort rättigheter som inte är deras.

Att ge bort någon annans rättigheter är ju ett väldigt lågt pris att betala, eller hur? Kvinnor är de som får betala priset, och det var därför kvinnor som protesterade. Men det väljer du att inte låtsas om, för du struntar helt i kvinnors rättigheter och trygghet och är bara intresserad av att skuldbelägga kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Jahopp.

Dessutom använder inte polisen flightnr på samma sätt som linjetrafik, i historiken söker man på regnr i detta fall se-jpv så får man upp alla flygturer dom gjort under det dygn man tittar på
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strangerpeople
Varför försöker man göra gärningsmannen till ett offer?
Han kan som barn ha varit ett offer. Det kan förklara snarare än försvara varför han är så vidrig och begått så hemska brott.
Citera
2025-12-30, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Allt sparas väl som metadata någonstans nuförtiden, som potentiellt kan extraheras och återskapas.

NSA hade väl redan för femton år sedan någon teknik som gick under kodnamn "Gandalf" eller något sådant. De kunde "titta in" via remote viewing i valfri telefon, tömma, manipulera eller göra precis vad de ville..

Så har jag också för mig att man har möjlighet, för man kan ju även komma åt filer/data från trasiga mobiler och dylikt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gwshand
Fortfarande bara jag som känner att fegisen först körde på henne med bilen? Där av spåren i diket?

Spåren i diket, dvs hörlurar, hammare, buntband och handske?
Då bör det ju ha funnits diverse andra spår på vägen tänker jag?

Har han kört upp på trottoaren vid Tallsätravägen 13 och kört på henne?

Låter ju smällpuckat helt ärligt
Citera
Medlem
Jofs avatar
Reaktioner från grannar i uppväxtmiljön på Ekerö
https://www.facebook.com/share/p/1Y1F9s96Dv/?
Citera
2025-12-30, 00:52
Medlem
Citat:
Är detta dokumenterat någonstans eller bara hörsägen?
Står i Aftonbladets tidslinje.
Citera
2025-12-30, 00:52
Medlem
KonungensRiddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Jag är MAN, har KUK och är jävla många år äldre än dig. (Antar jag) Har 7 som sista siffra. Tanten har 9 och hon är också pursvensk. Lika som mig.

Både du och tanten är lika dumma. Sista siffran är bara en uträknad kontrollsiffra. Googla!!!
Tredje siffran bestämmer kön, man eller kvinna, men i dessa dagar måste n kanske införa en könsneutral symbol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in