Citat:
VL tjänar bra med pengar i FBK kan jag nog upplysa er allai tråden, så nog har väl Nicci kollat den biten väldigt bra som tråden brukar säga.....
Nicci snodde ju Adrian från Emelie som höll på bli tillsammans bara för dumpa han för han var för "vanilj" då hon dras till sk bad boys med mommy issues till stor del, att hon ville ha en från DIF well well möjligen men hon gick rå bom då hon sände massa DM till höger och vänster till DIF spelarna så VL var väl offret och nödlösningen!
Nicci snodde ju Adrian från Emelie som höll på bli tillsammans bara för dumpa han för han var för "vanilj" då hon dras till sk bad boys med mommy issues till stor del, att hon ville ha en från DIF well well möjligen men hon gick rå bom då hon sände massa DM till höger och vänster till DIF spelarna så VL var väl offret och nödlösningen!
+ Allt VL tjänade i USA.
Nicci frågade ju Adrian varför han dissade henne och inte ville träffa henne.
En från DIF var hennes dröm men när inte någon nappade så fick hon fiska vidare.
I början på året hade hon filmkväll med Viktors lagkamrat Adam Ollas Mattsson som blev singel i den vevan men det blev inget där heller men VL fastnade på kroken och nu är de en familj!
Hoppas att det blir på riktigt mellan dem men jag är tveksam.
Vad är meningen med att bli gravid, flytta ihop, gifta sig och sedan flytta tillbaka till mamma.
Det är ju där hon vill bo egentligen.
Undrar hur mycket pengar hon får i månaden av Viktor?
Citat:
Jag har ännu inte sett henne falla för någon av dem hon har haft en relation med, de har fallit för henne.
Hon har fallit för de hon inte kan få som utnyttjar henne och behandlar henne som skit och är otrogna.