2025-12-28, 11:38
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Jag brukar ange exakt tid så troligtvis ja, tyvärr är sidan där man kan se sina rapporter mycket sparsam på info, jag själv får inte se vad jag skrev i rapporten. Dessutom anmälde jag två av hans videos samma dygn och när jag fick beskedet skrev de bara "videon du anmälde den 21/12 är borttagen/begränsad" så jag kan inte veta vilken av dom två det gällde heller. Rätt oseriöst system.

Aha…. bra jobbat iaf.
Citera
2025-12-28, 11:52
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Jaha hur ser man att en video är det?

https://www.youtube.com/live/Xvasv8EpFS8?si=K6OZtFEd3laj8sin

När man kör länken i privat läge står det att man måste logga in för att bekräfta ålder.
”Den här videon kan vara olämplig för vissa användare.”

Vet inte om det varit så tidigare.
Citera
2025-12-28, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Pontus menar du nog? Jag håller med man kan se på Pontus att hela han mår totalt skit, men det gör alla som blir utsatta för Anjo.

Så helt ärligt tycker man lite synd om Pontus som har en idiot som Anjo inuti sig.

Man kan ju undra varför Pontus mår så dåligt så han tynar bort och inte orkar göra något alls om dagarna. Kan det vara så att Pontus bryr sig och har ett samvete och mår totalt skit över allt hans siamesiska sinne Anjo har gjort genom åran.

Tycker att det talas alltför lite om att Pontus har en ond persona boendes i hans kropp. Att detta onda alterego inte går att kontrollera. Med tanke på vilka konsekvenser som detta har medfört borde han ju låsas in på psyk! Men det talas knappt om det alls.
Citera
2025-12-28, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Tycker att det talas alltför lite om att Pontus har en ond persona boendes i hans kropp. Att detta onda alterego inte går att kontrollera. Med tanke på vilka konsekvenser som detta har medfört borde han ju låsas in på psyk! Men det talas knappt om det alls.

Ja, folk har nog blivit inlåsta för mindre, Pontus sitter ändå på bästa sändningstid och säger dessa saker om sitt egna psykiska mycket grova problem. Där Pontus skyller allt ont han gör på sin inre Anjo.
Citera
2025-12-28, 15:19
Avslutad
.
Senast redigerad av FantomenOchGuran 2025-12-28 kl. 15:19. Anledning: fp
Citera
2025-12-28, 17:08
Medlem
Citat:

Det är minst sagt märkligt, det verkar som att ingen vill ta med detta i tång. Tänk om bara någon enstaka stor profil kan gå ut med något litet om hur sjukt det är att de här två personerna får styra YouTube på det här äckliga sättet? De behöver inte ens nämna namn för alla skulle förstå ändå. Förstår det faktiskt inte alls. Jag har inte sett en enda ”kändis” prata om dokumentären på ett positivt sätt. För övrigt bara sett två nämna den överhuvudtaget: den där jobbiga unga killen som skriker som verkar någorlunda stor samt kissies, båda dessa står på jockes sida. Och att tv4 är knäpptyst är också anmärkningsvärt, men positivt att de inte får sitta i morgonsoffan vilket de troligtvis gärna hade gjort. Håller alla tummar att de bestämmer sig för att inte sända nya säsongen av spökjakt.

Och ja, Pontus bör söka upp psykolog när han själv erkänner sig ha två personer i sin kropp på bästa sändningstid.
Citera
2025-12-28, 17:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Och ja, Pontus bör söka upp psykolog när han själv erkänner sig ha två personer i sin kropp på bästa sändningstid.
Speciellt då han klart proklamerar att han inte har kontroll över de två personligheterna PissePönta och ArgaAnjo.

Sök. Hjälp.
Citera
2025-12-29, 02:07
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Svårt att få Pontus att ta ansvar när fetknoppen konsekvent skyller allt på sin andra personlighet. Det är nämligen aldrig Pontus som mobbar, ljuger och förnedrar folk för klicks på YouTube, det är Anjo. Det där överviktiga alter egot med chipstuttar, självgod blick och en YouTube-kanal som bygger på att vara så vidrig som möjligt.

Pontus själv är bara en oskyldig familjefar med dubbelhaka. En mobbad loser som råkar tjäna pengar på att onda Anjo försöker driva folk till självmord. Ansvar? Nej, det var Anjo.
Senast redigerad av Damien- 2025-12-29 kl. 02:14.
Citera
2025-12-29, 02:11
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja, folk har nog blivit inlåsta för mindre, Pontus sitter ändå på bästa sändningstid och säger dessa saker om sitt egna psykiska mycket grova problem. Där Pontus skyller allt ont han gör på sin inre Anjo.

Knulldockan är inte sämre. Lisen sysslar inte med drama. Hon säger det hela tiden. Sen förvandlas hon till "Orten-Lisen från Fisksätra", komplett med hot och aggressiv självömkan. Allt är andras fel, helst Chrippas.
Citera
2025-12-29, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Knulldockan är inte sämre. Lisen sysslar inte med drama. Hon säger det hela tiden. Sen förvandlas hon till "Orten-Lisen från Fisksätra", komplett med hot och aggressiv självömkan. Allt är andras fel, helst Chrippas.

Anjos fru Lisen har bevisligen skrivit kvinnoförnedrande tillmälen om Linnea i den av Jacke läckta gruppchaten: "Låt henne suga av Joz tills hon dör", eller liknande.

Blev Lisen utkastad ur "pink room" på grund av detta? Eller varför blev hon utkastad?
Citera
2025-12-29, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjos fru Lisen har bevisligen skrivit kvinnoförnedrande tillmälen om Linnea i den av Jacke läckta gruppchaten: "Låt henne suga av Joz tills hon dör", eller liknande.

Blev Lisen utkastad ur "pink room" på grund av detta? Eller varför blev hon utkastad?
Enligt Anjo har Lisen inte skrivit någonting i den gruppen. Ett simpelt namnsök ger dig alla kommentarer och inlägg hon gjort som inte är borttagna. Hon skrev en del om hennes ex och deras planerade giftermål och laddade upp bilder som nyförlovad.

Man kan inte låta bli att undra varför ryktet om Bo-Göran hamnade i en otroligt mycket mindre känd tjejgrupp på Facebook, som Lisen inte är bannad från.
Citera
2025-12-29, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Enligt Anjo har Lisen inte skrivit någonting i den gruppen. Ett simpelt namnsök ger dig alla kommentarer och inlägg hon gjort som inte är borttagna. Hon skrev en del om hennes ex och deras planerade giftermål och laddade upp bilder som nyförlovad.

Man kan inte låta bli att undra varför ryktet om Bo-Göran hamnade i en otroligt mycket mindre känd tjejgrupp på Facebook, som Lisen inte är bannad från.

En skum sak som jag minns är när Motvikt och Anjo lade ut videon där de simulerar att Anjo får ett oväntat samtal från Jocke så var det nystartade konton i kommentarsfältet som på lite halvtaskig svenska spred det falska ryktet om Bo-Göran.
Jag fick en känsla av att det var välplanerat, att någon satt med multipla konton och lade grunden för ryktet.
Och det funkade ju , för ryktet plockades upp och spreds av de debila följarna. Sedan försvann mystiskt de konton som började sprida det falska ryktet, då var ju uppdraget slutfört.
Jag tror att det är samma person bakom de multipla YT-kontona som den som spred ryktet i tjejgruppen. Jag tror att det är den personen som är hjärnan bakom smutskastningen av Bo-Göran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in