Citat:
Ursprungligen postat av
SLUTSPEL1
Enligt Anjo har Lisen inte skrivit någonting i den gruppen. Ett simpelt namnsök ger dig alla kommentarer och inlägg hon gjort som inte är borttagna. Hon skrev en del om hennes ex och deras planerade giftermål och laddade upp bilder som nyförlovad.
Man kan inte låta bli att undra varför ryktet om Bo-Göran hamnade i en otroligt mycket mindre känd tjejgrupp på Facebook, som Lisen inte är bannad från.
En skum sak som jag minns är när Motvikt och Anjo lade ut videon där de simulerar att Anjo får ett oväntat samtal från Jocke så var det nystartade konton i kommentarsfältet som på lite halvtaskig svenska spred det falska ryktet om Bo-Göran.
Jag fick en känsla av att det var välplanerat, att någon satt med multipla konton och lade grunden för ryktet.
Och det funkade ju , för ryktet plockades upp och spreds av de debila följarna. Sedan försvann mystiskt de konton som började sprida det falska ryktet, då var ju uppdraget slutfört.
Jag tror att det är samma person bakom de multipla YT-kontona som den som spred ryktet i tjejgruppen. Jag tror att det är den personen som är hjärnan bakom smutskastningen av Bo-Göran.