2025-12-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
vadå. är han såpass sjuk/störd eller gjort detta innan att han tycker att styckning av en kropp är helt normalt ? låter sinnesjukt

Jag vet ju inte men jag tror inte han haft några betänkligheter när det gäller att stycka en kropp. Tvärtom så tror jag han kan ha gillat det och något han velat göra länge.

Jag har styckat djur, tänkt till föda och visst tar det lite tid men då handlar det om ett helt annat finlir. Att bara såga isär en kropp går ju rätt fort.
Citera
2025-12-29, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Men vem Är mgm2?

Irrelevant då han avskrivits misstanke och är släppt
Citera
2025-12-29, 18:06
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ska bevaka att pengarna når fram
Visserligen är det väl en kändis
Men vem som helst kan ju skriva så
Familjen kanske inte behöver ekonomisk hjälp till begravningen mm
Hmmm..
Jag tror att det är hon, https://kandiskoll.se/katia-mosally-foraldrar/?utm_source=chatgpt.com
Så det är ingen fara att donera allt från 1 krona och uppåt, landar rätt!
Citera
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ska bevaka att pengarna når fram
Visserligen är det väl en kändis
Men vem som helst kan ju skriva så
Familjen kanske inte behöver ekonomisk hjälp till begravningen mm
Hmmm..

En kändis kan väl ge tillräckligt mkt pengar för att täcka kostnaderna. Jag ser många nu som försöker få klicks, röster och annat ur mordet på kvinnan. Politiker, influencers mm. Vi får hoppas att "kändisen" inte är ute efter fler följare i samband med detta.
Citera
Medlem
detektiven789s avatar
Stor komik när SVT Rapport rapporterar att det inte handlar om en gärningsman utan om en "gärningsperson"... 🥴
Citera
2025-12-29, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ploppbitaren
Beträffande:

- En så kallad räddningstjänst är inledd." (Polisen)
- En polishelikopter har snurrat i luften över ett stort område i Salem och bort mot Södertälje.
- Polishelikopter över "Rönningeskogen", där Elljusspåret går.
- Polishelikopter runt Rönninge gård vid skogen. Flyger relativt lågt. Ca 400 meter och sakta.
- Polishelikopter i cirkel över sjön Flaten och Malmsjön
- Polishelikopter över Stångarö och nås via gamla Strängnäsvägen.

Finns det några belägg för detta? Jag har bara sett en screenshot från en "influencer" med tre följare på Facebook som publicerat en redigerad bild av en helikopter som snurrat utan call sign (väldigt ovanligt).

Belägg är alla som bor i området och skådat helikoptern (jag själv också) samt att det är samma polishelikopter som åker Arlanda - Södertälje dagligen
Citera
2025-12-29, 18:08
Medlem
Tror ni han kan ha försökt "återskapa" mordet på V*lma And*ersson. Stycka kroppen, sprida ut kroppsdelarna och spara huvudet i garderoben (vet iofs om huvudet var en av de kroppsdelar som var kvar i bostaden)
Citera
2025-12-29, 18:09
Medlem
chomskaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejokej123
Varför följer tea pålsson vilmas bror på Instagram?? men ändå sitter o skriver vila i frid överallt
VEM är GM:s bror????
Citera
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ploppbitaren
Beträffande:

- En så kallad räddningstjänst är inledd." (Polisen)
- En polishelikopter har snurrat i luften över ett stort område i Salem och bort mot Södertälje.
- Polishelikopter över "Rönningeskogen", där Elljusspåret går.
- Polishelikopter runt Rönninge gård vid skogen. Flyger relativt lågt. Ca 400 meter och sakta.
- Polishelikopter i cirkel över sjön Flaten och Malmsjön
- Polishelikopter över Stångarö och nås via gamla Strängnäsvägen.

Finns det några belägg för detta? Jag har bara sett en screenshot från en "influencer" med tre följare på Facebook som publicerat en redigerad bild av en helikopter som snurrat utan call sign (väldigt ovanligt).
Frågan är inte längre så påträngande då man tyvärr har hittat kvinnan död och redan gripit en man/kvinna på sannolika skäl misstänkt för mordet.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Okej, du tänker så. Om jag får gissa kommer GM få rättpsykiatrisk vård.
Tror jag med tyvärr. Rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning.
Fängelse hade gett livstid utan att blinka
Citera
Medlem
Umarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Han omtalas ju som man överallt så någon kvinna är han knappast. Han gillar att byta namn däremot.
På grund av de skyddade personuppgifterna lär vi inte kunna få veta detta.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungensRiddare
Nja, Tysslinge Åkeri är en del av Tysslinge-bolagen som omsätter några hundra miljoner per år. Tror knappast att vd är inblandad i den dagliga verksamheten...

Länge sedan. ””Personen var timanställd vid behov under en period om cirka två månader sommaren 2023. Anställningen skedde i samband med vårt samarbete med Yrkesakademin, där vi tar emot praktikanter och i detta fall erbjöd vi tillfälligt timarbete. Anställningen avslutades på arbetsgivarens initiativ. ”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in