Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Som sagt - ni är relativt många som har en slik skruvad världsbild - ni är alla psyksjuka. Du behöver inte svara - jag har sagt mitt i denna egentliga "icke-fråga". Ni kommer aldrig ändra er sjuka inställning...

PATETEISKT!

Ett råd i all välmening; de förvirrade själar som på riktigt tror att män kan förvandlas till kvinnor osv är ute i verkligheten rätt få och sannolikheten att dessa hänger på flashback (ett ställe de betraktar som ondskans mittpunkt) är försvinnande liten. Så när det dyker upp knasbollar i trådar, och deras syfte går att härleda till en önskan att sprida kaos och splittring i samhället, eller ge de normala medborgarna en känsla av hopplöshet, kan det vara läge att utgå från att de mer är här för att ställa till oreda än att de har en sann vilja att debattera. Påverkansoperationerna i nuläget mot vårt samhälle är många.

Detta mord kommer nog leda till en hel del lagändringar skulle jag tro. Farliga personer behöver övervakas bättre, i synnerhet psykiskt dåligt mående sådana med skev verklighetsuppfattning. Transpersoner har i grund och botten så gott som alltid instabilt och dåligt mående. Där de kan utgöra en fara för andra, till exempel kvinnors omklädningsrum eller kvinnofängelser, ska de inte tillåtas att vistas. Precis som det är osportsligt att biologiska män tävlar i kvinnosporter är det orätt mot biologiska kvinnor att tvingas ihop med biomän på platser där kvinnor ska vara fredade från fysiskt ojämlika förhållanden. Här finns inga kompromisser att göra, vi ska inte gå tillbaka till en tillvaro där biokvinnor var oskyddade.
Citera
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Ja det är något som diskuteras här i flera inlägg.

Man tror sig ha hittat *obins profil på bodycontact så kanske har han då fått kontakt med Pe*.
Någon form av relation måste de ha

* = R

Jag har letat efter facebook men hittar inte. Hörde om någon Jojje
Citera
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Intressant, är Per och Jojje samma person?

Mgm2 är född i Chile och bosatt i Rönninge. Inte direkt en perfekt match med Jojje.
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmilyDavison
Har åtminstone hänt en gång tidigare. Minns Jonna Henningsson som mördar och styckar sin rival i en kärlekskonflikt? Hon fick livstid men försöker nu att få sitt straff tidsbestämt efter att ha suttit 11 år i fängelse

Ja, jag såg det - fick det förklarat för mig, men tack för lite mer utvidgad info...
Citera
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Varken samnytt eller riks har antytt att han bytt juridiskt kön. Däremot har samnytt lagt upp en bild där han i allra högsta grad ser ut som en kvinna

Tröttsamt…

https://www.facebook.com/share/1ZTEqsMoh4/?mibextid=wwXIfr

https://frihetsnytt.se/pedofil-bytte-kon-nu-gripen-for-styckmordet-i-ronninge/

https://samnytt.se/ronningemordaren-vilma-hotade-massakrera-fangelseanstallda ”Transsexuelle”

Mongo.
Citera
2025-12-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Jag hittar inte hans facebook, snälla kan du länka?
https://www.facebook.com/share/17fksNpo8L/
Citera
2025-12-29, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lele1234
Hej! Har man fått veta om My kände denna man/kvinna sen tidigare? Och vad blev anledning att polisinsatsen gick på snabbt ändå med sin sökinsats. Jag tycker det är konstigt hur som men nån måste vetat mer än vad som framkommit… Eller tänker jag galet? Var My hotad på något sätt?

Det har inte framkommit, men jag tvivlar på att de kände varandra. GM har tidigare försökt kidnappa en random flicka som han inte hade någon koppling till.

Polisen kunde snabbt identifiera GM med hjälp av DNA-spår från platsen då han redan fanns i registret.
Citera
2025-12-29, 15:15
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CenturyVoltaire
Ett råd i all välmening; de förvirrade själar som på riktigt tror att män kan förvandlas till kvinnor osv är ute i verkligheten rätt få och sannolikheten att dessa hänger på flashback (ett ställe de betraktar som ondskans mittpunkt) är försvinnande liten. Så när det dyker upp knasbollar i trådar, och deras syfte går att härleda till en önskan att sprida kaos och splittring i samhället, eller ge de normala medborgarna en känsla av hopplöshet, kan det vara läge att utgå från att de mer är här för att ställa till oreda än att de har en sann vilja att debattera. Påverkansoperationerna i nuläget mot vårt samhälle är många.

Detta mord kommer nog leda till en hel del lagändringar skulle jag tro. Farliga personer behöver övervakas bättre, i synnerhet psykiskt dåligt mående sådana med skev verklighetsuppfattning. Transpersoner har i grund och botten så gott som alltid instabilt och dåligt mående. Där de kan utgöra en fara för andra, till exempel kvinnors omklädningsrum eller kvinnofängelser, ska de inte tillåtas att vistas. Precis som det är osportsligt att biologiska män tävlar i kvinnosporter är det orätt mot biologiska kvinnor att tvingas ihop med biomän på platser där kvinnor ska vara fredade från fysiskt ojämlika förhållanden. Här finns inga kompromisser att göra, vi ska inte gå tillbaka till en tillvaro där biokvinnor var oskyddade.

Så kan det verkligen vara och håller med om i princip allt du skriver...
Citera
2025-12-29, 15:16
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Im nu uppgifterna om att den här styckmördaren är transsexuell stämmer, verkar det ju finnas fler paralleller till Kristoffer från Boden. Båda misstänks ha haft en medhjälpare och båda var intresserade av paintball. Vad är det med paintball och styckmördande könsbytare?
Vet inte? Kan kanske vara att båda aktiviteterna drar till sig diverse kufar och udda figurer.
Som sagt, vet inte då jag endast testat paintball en gång på ett jobbevent. (Så ni som ev. håller på med det behöver inte bränna mig på bål) Visste inte att någon av de här styckmördarna höll på med det ens.
Citera
Medlem
ICKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lele1234
Hej! Har man fått veta om My kände denna man/kvinna sen tidigare? Och vad blev anledning att polisinsatsen gick på snabbt ändå med sin sökinsats. Jag tycker det är konstigt hur som men nån måste vetat mer än vad som framkommit… Eller tänker jag galet? Var My hotad på något sätt?
Kort svar; nej dom verkar inte ha varit bekanta och det gick snabbt pga fynd familj/vänner gjorde
Citera
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinbeng
Tröttsamt…

https://www.facebook.com/share/1ZTEqsMoh4/?mibextid=wwXIfr

https://frihetsnytt.se/pedofil-bytte-kon-nu-gripen-for-styckmordet-i-ronninge/

https://samnytt.se/ronningemordaren-vilma-hotade-massakrera-fangelseanstallda ”Transsexuelle”

Mongo.

Jo men det återstår om han även bytt kön juridiskt. Han kan vara transsexuell men att det fortfarande står "man" i passet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Mgm2 är född i Chile och bosatt i Rönninge. Inte direkt en perfekt match med Jojje.

Vart finns denna informationen och finns det något namn på MGM2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in