2025-12-29, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Bra spanat, missade det.
Fick bara inte ihop det tidsmässigt om man nu ska följa inläggen hon gjort. Det gula rummet tog ju lixom en vecka att göra och de hade t.o.m. barnvakt för att hinna me.
Men vem vet när de egentligen målade det laxrosa…
Jag tycker också det är så fint när man målar in allt i samma kulör 🤌🏻
Ja nu när du säger det handlade de väl färg eller pratade om det iallafall innan jul också så denna inhandling var ju till deras sovrum det gula rummet ja.
Citera
2025-12-29, 03:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Återigen ett samarbete där länken inte fungerade - hur svårt kan det vara att kolla stavning, eventuella syftnings fel, länkar??

Ingen människa kan göra samma fel såpass många gånger så tror Hanna gör detta för engagemang, att folk ska dubbelklicka och höra av sig.
Är det inte med flit så är kvinnan förståndshandikappad.
Citera
2025-12-29, 10:32
Medlem
Hanna pratar verkligen bara negativt
Om sitt jobb. Fattar inte att företag betalar för att samarbeta med henne. ”Satte bara upp julen för ett jobb, är så trött på den nu”. Varför inte säga typ ”Nu är jag så redo att plocka bort julen, det var mysigt men nu vill jag …”

Hon som gillar att ljuga kan väl dra en liten vit lögn eller nått
Citera
2025-12-29, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Om sitt jobb. Fattar inte att företag betalar för att samarbeta med henne. ”Satte bara upp julen för ett jobb, är så trött på den nu”. Varför inte säga typ ”Nu är jag så redo att plocka bort julen, det var mysigt men nu vill jag …”

Inte för att försvara HT, men hon säger väl inte att hon bara satte upp julen för ett jobb, utan att hon satte upp den väldigt tidigt för att kunna filma ett jobb. Hon satte upp den i början av november så man förstår att hon är trött på den!
Citera
2025-12-29, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

Jag tror hon måste vara en väldigt negativt människa överlag. Märks ju när hon pratar om Lars och att vara mamma till exempel. Bland annat därför folk drar sig undan från henne.
Citera
2025-12-29, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Inte för att försvara HT, men hon säger väl inte att hon bara satte upp julen för ett jobb, utan att hon satte upp den väldigt tidigt för att kunna filma ett jobb. Hon satte upp den i början av november så man förstår att hon är trött på den!

Nej det är inte konstigt i sak, men hennes sätt att bara gnälla är konstigt
Citera
2025-12-29, 12:50
Medlem
Tips! Använd en anonym sida för att inte ge Sveriges lataste influenser mer views!
Citera
2025-12-29, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Tips! Använd en anonym sida för att inte ge Sveriges lataste influenser mer views!
Vilken skulle det vara då?
Citera
2025-12-29, 13:04
Medlem
Jävlar vilken klick ketchup till Lars
Citera
2025-12-29, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Förlåt men hennes vardagsrum är verkligen inte snyggt. Det blir så rörigt med den där lampan ihop med mattan. Mattan i sig är fin, men den gör sig inte i det rummet tillsammans med allt annat. Sen röda plastblommor ihop med en grön matta och pastellfärgad lampa? Men det värsta av allt tycker jag är att ha stora bilder på sig själv? Aldrig skulle jag ha bilder på mig själv hemma? Varför inte några fina bilder på Lars istället?

Och om jag ska påpeka ännu mer så var det en rejäl klick ketchup till barnet. Som vanligt.

Oj skulle vara ett eget inlägg. Inte ett svar. Sorry!
Senast redigerad av Krangs 2025-12-29 kl. 13:07.
Citera
2025-12-29, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Du får googla
Citera
2025-12-29, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Förlåt men hennes vardagsrum är verkligen inte snyggt. Det blir så rörigt med den där lampan ihop med mattan. Mattan i sig är fin, men den gör sig inte i det rummet tillsammans med allt annat. Sen röda plastblommor ihop med en grön matta och pastellfärgad lampa? Men det värsta av allt tycker jag är att ha stora bilder på sig själv? Aldrig skulle jag ha bilder på mig själv hemma? Varför inte några fina bilder på Lars istället?

Och om jag ska påpeka ännu mer så var det en rejäl klick ketchup till barnet. Som vanligt.

Oj skulle vara ett eget inlägg. Inte ett svar. Sorry!

De verkar ju inte ha så mycket foton uppe i övrigt, så verkligen talande att de två som finns är enorma foton på mamman i familjen.

Ja Kevin är med på en, men mer som rekvisita skulle jag säga utifrån kompositionen och hans jeans mot hennes illasittande galaklänning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in