2025-12-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Du får googla
Jag förstår ändå inte då fortsätter här.

Gillar inte heller vardagsrummet. Men har väl själv inget perfekt heller.
Citera
2025-12-29, 13:34
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Förlåt men hennes vardagsrum är verkligen inte snyggt. Det blir så rörigt med den där lampan ihop med mattan. Mattan i sig är fin, men den gör sig inte i det rummet tillsammans med allt annat. Sen röda plastblommor ihop med en grön matta och pastellfärgad lampa? Men det värsta av allt tycker jag är att ha stora bilder på sig själv? Aldrig skulle jag ha bilder på mig själv hemma? Varför inte några fina bilder på Lars istället?

Och om jag ska påpeka ännu mer så var det en rejäl klick ketchup till barnet. Som vanligt.

Oj skulle vara ett eget inlägg. Inte ett svar. Sorry!

Tycker det är wt att ha så stora bilder på sig själv på väggarna, varför inte ha det i normalstora fotoramar isåfall? Varför har de inga tavlor?
Citera
2025-12-29, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
De verkar ju inte ha så mycket foton uppe i övrigt, så verkligen talande att de två som finns är enorma foton på mamman i familjen.

Ja Kevin är med på en, men mer som rekvisita skulle jag säga utifrån kompositionen och hans jeans mot hennes illasittande galaklänning
Haha eller hur! Ser så trashigt ut faktiskt. Det är väl det man reagerar på, att de annars inte har några foton vad det verkar som. Som du säger, de som finns är enorma med fokus på Hanna. Känns så vansinnigt självcentrerat. Och ja, så rent ut sagt fult klädda, i min mening.
Citera
2025-12-29, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Tycker det är wt att ha så stora bilder på sig själv på väggarna, varför inte ha det i normalstora fotoramar isåfall? Varför har de inga tavlor?
Håller med! Okej om de haft lite vanliga foton på alla i familjen. Men att BARA ha på sig själv. Så skrattretande självfixerat.
Citera
2025-12-29, 15:57
Avslutad
Vilket skitsnack att hon satte upp julen tidigt bara för att hon skulle filma ett jobb. För det första så tyckte jag att hon satte upp väldigt mycket pynt överallt, inte för att det hade med jobb att göra och om det nu var ett jobb så kan man faktiskt plocka ner det också om det är för tidigt?
Citera
2025-12-29, 15:58
Avslutad
Hennes *mat* är så sjukt tråkig och blek. Ser alltid ut som något msn skulle mata djur med
Citera
2025-12-29, 18:43
Medlem
Hanna skänker bort biljetter till Babblarna. Faktiskt generöst, själv köpt och de var rätt dyrt faktiskt. Men frågan är vem är sjuk nu, eller är L sjuk fortfarande?
Citera
2025-12-29, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hanna skänker bort biljetter till Babblarna. Faktiskt generöst, själv köpt och de var rätt dyrt faktiskt. Men frågan är vem är sjuk nu, eller är L sjuk fortfarande?
K kanske inte orkar en vända till Malmö igen?
Citera
2025-12-29, 19:59
Medlem
Citat:

Jag tror att farmor bad dem att vänta till Lars är frisk istället för att komma till julafton, och då blev Hanna sur och vill inte åka alls
Citera
2025-12-29, 21:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Jag tror att farmor bad dem att vänta till Lars är frisk istället för att komma till julafton, och då blev Hanna sur och vill inte åka alls

Mycket troligt, för Hanna har väl inte levererat en endaste bild från julafton så hon låg väl framför Pippi med tummen i munnen.
Citera
2025-12-29, 21:41
Medlem
Citat:

Kan vara så. Hanna är julfantast så att L var sjuk på riktigt förstörde nog alla hennes planer så hon är sur nu.
Citera
2025-12-29, 22:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Kan vara så. Hanna är julfantast så att L var sjuk på riktigt förstörde nog alla hennes planer så hon är sur nu.

Karma kallas det. Allt sjuk-fuskande under hösten med en Lars som alltid blev "sjuk" när det passade Hanna. Men nu vet vi alla hur hon beter sig när Lars är sjuk på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in