Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-29, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Den här biologiska mannen borde aldrig mer släppas ut. Kemiskt kastrera på direkten.

Tror sexuall driften här kommer i andra hand, det är något sjukare
Citera
2025-12-29, 02:43
Medlem
Låt kvinnor ha försvarssprej, varför i hela jävla världen är det olagligt? Jag blir så arg och hoppas innerligt den jäveln får lida
Citera
Medlem
sten-sax-grops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Bara för att han bytt namn och tagit på sig lite smink gör det inte honom till kvinna.

Jo, för vem är du att ifrågasätta någons val av identitet?
Om jag associerar mig som en saxad sten boendes i en grop, hur kan du ifrågasätta mig?
(Ironi)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Vilka försvunna kvinnor, om vi säger de senaste 8 åren skulle vara intressant att titta på?

Louise från Vallentuna. Där finns det mycket som tyder på annat men det är ett fall som ligger rätt i tiden. Hon försvann några månader efter det att man kan gissa att vår GM här inte längre hade span på sig efter sitt fängelsestraff.
Citera
2025-12-29, 02:44
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buschebba
Ja kvinnor i 25-årsåldern brukar ju gå runt med hammare i bakfickan? Möjligtvis försvarsspray..

Jag vet inte, finns väl ingen statistik på det, har du kunskap, berätta?
Citera
2025-12-29, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z00plon
Låt kvinnor ha försvarssprej, varför i hela jävla världen är det olagligt? Jag blir så arg och hoppas innerligt den jäveln får lida

Bara för att "du" har pattar o en råtta innebär inte per automatik att du är kvinna i dagens värld.

Men jag delar din åsikt 👍🏻
Citera
2025-12-29, 02:45
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vilken av dem?

Satan, bjuder på den.

Jag syftar på brottsoffret, den riktiga kvinnan.
Citera
2025-12-29, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag vet inte, finns väl ingen statistik på det, har du kunskap, berätta?

Är det statistik över hurvida kvinnor bär hammare eller är det om mordet på lilla My o hur det skedde o av vilken anledning?
Citera
2025-12-29, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohctim
Tror inte det är klarlagt vem MGM2 är. Det namn som nämts har väl bara nämts här och inte i media (med det sagt har ju flera rykten som kommit upp här visat sig stämma).

Vilma arbetade som förare på ett åkeri i närheten och kan mycket väl ha god lokalkännedom själv.
Jag vill nog inte påstå att Tysslinge åkeri rullar runt i Södra Rönninge särskilt ofta.
Däremot när du nämner det, så utfördes nu i vinter ett större arbete i tunneln några hundra meter från överfallsplatsen. Möjligen kan Vilma ha schaktat i samband med detta. I övrigt finns ju risken att han bott i området sedan fristläppandet, eller varit inneboende i Nytorp. Vilda spekulationer nu.
Citera
2025-12-29, 02:48
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kan vara så, och det kan väl inte heller uteslutas att det var kvinnans hammare, eller?

Är väl inte långsökt att en kvinna som går ensam hem i natten bär med sig någon form av tillhygge?
Känner ett flertal kvinnor som bär kniv dolt, men faktiskt ingen som har en hammare i handväskan. Det må vara ovanligt.
Citera
2025-12-29, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
nja, träffa en snäll kille? Kidnappar en tjej?
mycket möjligt han hatar kvinnor för de får män i sängen. Medan han kämpar med det.
Citera
2025-12-29, 02:50
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Nu får du nog be om ursäkt.

DNA kan kopplas V*lma
Vad skulle My med en hammare till då hon är på väg hem. Varifrån ska bli intressant att få reda på.

Men att vinkla det till att My var den som bar hammaren är bara patetiskt.

Jag ber inte dig om ursäkt.

Mördarens dna kan väl finnas på alla prylar som hittades oavsett vems de är, hur tänker du nu?

Med en hammare kan man till exempel försöka slå en angripare i skallen.

Lär dig hur man använder ordet vinkla, jag ställer frågor och resonerar, skärp dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in