2025-12-28, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Det är bara att konstatera att precis ALLA i den här jävla soppan, på ett eller annat sätt, visat prov på att de är vidriga as.
Hela jävla gänget.
Håller med!
Citera
2025-12-28, 03:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Anjo har gått ner i vikt och ser bra ut! Den där Skilleras, eller badbollstomten är vidrig på alla sätt.

Detta är - jävlar i mig - något av det mest desperata jag sett ..

Jag kan lugna dina känslor med att Anjo ser dig som samma oattraktiva kärring som han alltid gjort.
Du vevar för döda måsar -- han vill inte ha dig.
Citera
2025-12-28, 04:23
Medlem
moralhoras avatar
Badbollen är för närvarande en punkad badboll på fler sätt än ett. Vi får väl se om han blir uppblåst igen.
Senast redigerad av moralhora 2025-12-28 kl. 04:54.
Citera
2025-12-28, 08:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Jag har rapporterat en hel del av Anjos videor pga misinformation genom åren, men det har aldrig gett utdelning. Tills idag! Plötsligt fick jag ett mejl att materialet jag rapporterade nu är borttaget/begränsat - det verkar tyvärr bara blivit begränsat. Vet inte heller exakt vad "begränsat" innebär i sammanhanget, är det att han inte längre kan ha med reklam? Eller har han faktiskt klippt om videon? Mycket oklart, men en liten seger i mina ögon
Jag upptäckte igår att någon av livevideorna nu var age restricted. Kanske är det?
Citera
2025-12-28, 08:46
Medlem
Ni dom skriver att Anjo inte är flickornas biologiska far.. Tror ni på detta på riktigt? De är inte lika, nej. Men då kan det bli. Jag tror faktiskt att han är biologisk far till barnen. Eller var han så tjock för 7 år sedan att samlag skulle vara uteslutet? Följde honom inte på den tiden då dålig koll på hans historiska kroppshydda.

Skulle det vara som ni spekulerar så tycket jag ändå att det irrelevant. Anjo är den som varit där med flickorna från dag 1 och den enda fadersgestalten de har. Han är lika mycket far till dem som vilken adoptivpappa som helst. Gott så.

Vad gäller vänner så har han ju faktiskt Olle. Och Jockeboi är ju också ngt av en vän. Har svårt att tro att han betalade för de som dök upp, fast såklart inte omöjligt.

Det jag undrar över är familjen Badbolls ekonomi. Varför köper de inte sitt eget boende om de tjänar så ”mycket” pengar?!
Citera
2025-12-28, 09:04
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Anjo har gått ner i vikt och ser bra ut! Den där Skilleras, eller badbollstomten är vidrig på alla sätt.

Enda kriteriet för honom är inte att gå ner i vikt för att se bra ut.

Snubben är äcklig inifrån och ut.
Citera
2025-12-28, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Ni dom skriver att Anjo inte är flickornas biologiska far.. Tror ni på detta på riktigt? De är inte lika, nej. Men då kan det bli. Jag tror faktiskt att han är biologisk far till barnen. Eller var han så tjock för 7 år sedan att samlag skulle vara uteslutet? Följde honom inte på den tiden då dålig koll på hans historiska kroppshydda.

Skulle det vara som ni spekulerar så tycket jag ändå att det irrelevant. Anjo är den som varit där med flickorna från dag 1 och den enda fadersgestalten de har. Han är lika mycket far till dem som vilken adoptivpappa som helst. Gott så.

Vad gäller vänner så har han ju faktiskt Olle. Och Jockeboi är ju också ngt av en vän. Har svårt att tro att han betalade för de som dök upp, fast såklart inte omöjligt.

Det jag undrar över är familjen Badbolls ekonomi. Varför köper de inte sitt eget boende om de tjänar så ”mycket” pengar?!
Den som i första hand spekulerar är ju han själv. Vi andra är rätt överens om att han verkar genuint tycka om dom och bry sig. Även om han aldrig bytt en blöja i sitt liv. Om det nu skulle vara så. Dom ska nog låta bli att reda för mycket i det där tror jag. Kör på som vanligt, och sluta vara ett mongo runt ungarna är mitt råd
Citera
2025-12-28, 09:10
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Jag har rapporterat en hel del av Anjos videor pga misinformation genom åren, men det har aldrig gett utdelning. Tills idag! Plötsligt fick jag ett mejl att materialet jag rapporterade nu är borttaget/begränsat - det verkar tyvärr bara blivit begränsat. Vet inte heller exakt vad "begränsat" innebär i sammanhanget, är det att han inte längre kan ha med reklam? Eller har han faktiskt klippt om videon? Mycket oklart, men en liten seger i mina ögon

Var det en rapport med tidsangivelser?

Han säger många olämpliga saker och bör begränsas.
Citera
2025-12-28, 09:12
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag har alltid trott att han varit en hyvens styvfar, hans enda charmiga persondrag. Det vore ju för jävligt om det börjar sökas efter biologiska pappan och relationen med familjen Book går i stöpet. Han har nog inga andra, förutom de där megatöntarna han betalade för att vara med I studion och spela kompisar. Men det kanske skapar band för livet när man blir mobbad av samma människor en hel skoltid?

Hyvens är väl att ta i. Snubben missade sina tonår pga tjockhet. Nu lämnar han Lisen med barnen och leker i sin studio.
Citera
2025-12-28, 09:54
Medlem
Citat:

Pontus menar du nog? Jag håller med man kan se på Pontus att hela han mår totalt skit, men det gör alla som blir utsatta för Anjo.

Så helt ärligt tycker man lite synd om Pontus som har en idiot som Anjo inuti sig.

Man kan ju undra varför Pontus mår så dåligt så han tynar bort och inte orkar göra något alls om dagarna. Kan det vara så att Pontus bryr sig och har ett samvete och mår totalt skit över allt hans siamesiska sinne Anjo har gjort genom åran.
Citera
2025-12-28, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag upptäckte igår att någon av livevideorna nu var age restricted. Kanske är det?
Jaha hur ser man att en video är det?
Citera
2025-12-28, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Var det en rapport med tidsangivelser?

Han säger många olämpliga saker och bör begränsas.
Jag brukar ange exakt tid så troligtvis ja, tyvärr är sidan där man kan se sina rapporter mycket sparsam på info, jag själv får inte se vad jag skrev i rapporten. Dessutom anmälde jag två av hans videos samma dygn och när jag fick beskedet skrev de bara "videon du anmälde den 21/12 är borttagen/begränsad" så jag kan inte veta vilken av dom två det gällde heller. Rätt oseriöst system.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in