Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Idag, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Tråden är väldigt lång och jag hinner inte läsa allt. Denne Robin/Vilma som är MGM verkar ju vara fullständigt tokig på en rad olika sätt, med både pedofili, diverse sjuka våldsfantasier. och (eventuellt fejkad) transsexualitet Har det framkommit något om hans uppväxt, familjeförhållanden, skoltid etc? Det verkar inte sannolikt att en person som är så här pass störd inte skulle ha uppmärksammats på olika sätt.

Läs den här tråden så får du lite input från f d arbetskamrater, grannar o s v. Styckmördaren och dennes familj var ökända ute på Ekerö i flera år innan han blev dömd för kidnappning 2019 på en då 10-årig flicka. (FB) Stockholm (Ekerö) - kidnappningsförsök av flicka 2019-06-25
Citera
Idag, 02:00
Medlem
Mune Sangss avatar
Fråga.

Finns det några kända kopplingar tidigare mellan My och GM ?
Citera
Idag, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Fråga.

Finns det några kända kopplingar tidigare mellan My och GM ?
Inte vad vi vet just nu
Citera
Idag, 02:01
Medlem
Har det framkommit vad för bil han har haft?
Är det samma som vid Ekerökidnappningen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Läs den här tråden så får du lite input från f d arbetskamrater, grannar o s v. Styckmördaren och dennes familj var ökända ute på Ekerö i flera år innan han blev dömd för kidnappning 2019 på en då 10-årig flicka. (FB) Stockholm (Ekerö) - kidnappningsförsök av flicka 2019-06-25

Ger intrycket att han verkar där han känner sig hemma också
Citera
Medlem
Karina58s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
[b]

Det kan vi tacka den svenska lagstiftningen för, där ”bortom all tvivel” tolkas som ”överbevisas in i absurdum”.

Robin tvingade visserligen en 10-åring i bilen men det kan ju vara så att han ville bara vara vänlig och skjutsa henne hem och hade buntband för att han skulle renovera köket.

Här skulle det behövas lite mer taliban-style där man skär av händerna och bränner ut ögonen så att sexualsadister inte ”råkar kidnappa flickor igen.
Fast du har fel.
Han dömdes för människorov. De var inte så att han blev friad för något.
Citera
Idag, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Att det tog så lång tid för honom innan han gjorde sig av med kroppen får mig att tro att han utnyttjat henne länge innan han tog henne av daga. Hon har nog fått lida och plågats rejält. Troligen våldtäkt, tortyr och stort trauma innan hon dog.

Jag tror hon var död innan hon föll till marken. Detta då hon ( teori ) fick hammaren slagen i bakhuvudet eller på ett sådant sätt att hon dog direkt.

Annars borde något ha hört henne skrika..
Citera
Idag, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Har det framkommit vad för bil han har haft?
Är det samma som vid Ekerökidnappningen?
Det sägs så
Citera
Idag, 02:03
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Beror nog på att babbar är kraftigt överrepresenterade gällande överfalls- och utomhusvåldtäkter t ex. Sen vet jag inte vilket klientel som rör sig i Rönninge C (är väl en hel del invandrare som bor där, men är väl inte en av våra 60 "no-go-zones" framförallt nattetid.

Hens morsa heter ju Säbb i efternamn, låter ju inte som ett helsvenskt namn, snarare från baltikum eller liknande.

Finns flera hundra Säbb i Sverige.
Dom flesta bor i Dalarna med omnejd.
Citera
Idag, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliverboi
Inte vad vi vet just nu

Vilken sjuk tanke att vara ung och söt och i sina bästa år och så kommer nån random apa i en bil som i ett twilight zone-avsnitt och fuckar upp hela din familj för alltid
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Jag tror hon var död innan hon föll till marken. Detta då hon ( teori ) fick hammaren slagen i bakhuvudet eller på ett sådant sätt att hon dog direkt.

Annars borde något ha hört henne skrika..
Kan mycket väl stämma detta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Nej, kön är enbart en social konstruktion. Om Vilma ser sig som en kvinna så är det en kvinna. Det måste man respektera.

Det var bra av polisen att inte använda ordet gärningsman/gärningsmän på PK.

Nej, biologin, försvinner inte för att den är obekväm och om vi ska respektera att vem som helst kan säga att de är kvinnor, så försvinner kvinnorna som en definition, det tror jag ingen önskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in