Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Japp, delar av kroppen i viksberg. Andra delar av kroppen med sig i bilen, ute i skogen för att gräva ner när polisen tar han på bar gärning.

Förlåt om detta redan svarats på, men var kommer denna info ifrån?
Citera
Medlem
Så GM heter R*b*n och P*r?

Vad hade dom för relation?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibabasfru
Kollade också upp den snubben han ser inte ut o vara normal den killen heller . Undrar om de delar sjuka fantasier ?

Dom har samma leverfläck och näsa. Vänner på Facebook och jäkligt lika.

Jämför man första bilden när RA har blont hår och sen dom andra när han har längre hår så är det samma leverfläck och näsa.

Vad är oddsen
Senast redigerad av coolakidsdoraldrig 2025-12-28 kl. 20:43.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
"Livstid" då är han ute strax efter han fyllt 45 om livstid väljs att tidsbegränsas, vilket det brukar göras i de flesta fall. Halva livet framför sig att fortsätta antasta och mörda igen. hans sista minuter i livet borde likna MY´s. Jävla as!

Nej denna gången tror jag det blir bokstavligt livstid. Hans chans är förverkad nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Då har vi möjligen att göra med en åklagare som kanske skulle ha haft vassare armbågar? Detta sagt utan att ha någon kännedom om detaljer i målet.

Det spelar väl ingen roll hur "vassa armbågar" åklagaren har när det är domstolen som dömer? ...och hur vassa armbågar tror du man kan ha när det rör sig om ett försöksbrott samt att gärningsmannen endast skall ha 67% av det ordinarie straffvärdet!?
Citera
2025-12-28, 20:39
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Undrar vad de haft för bevis för detta. Kan de ha avlyssnat honom? Går det för polisen att komma in på mobiler på distans? Tänker om han tagit bilder på henne.
Stora mängder blod? Hjärna på hammaren de hittade?
Citera
2025-12-28, 20:39
Medlem
Citat:
Jo, en 45 åring och han verkar vara 46 nu. Fyllde år för 2 månader sedan, men enligt en trovärdig källa som tidigare publicerat rätt uppgifter här så går jag på hans uppgifter nu.

Bra fråga, ingen aning men han pratar som en 5 åring. Säkerligen incelvarning på han.

Verkar inte vara dömd för något heller (enligt lexbase samt krimfup), troligen finns det digitala spår som binder han med GM (samtal eller chattar )
Citera
2025-12-28, 20:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Vi får väl se längre fram, antar jag.
Helikoptern sökte ju en del ovanför Nytorp.

Kan ju vara ren slump såklart.

Vad har den mannen för eventuella koppling med den gripne Pedofilen/styckmördaren, tro?
Måste ha hittat varandra på diverse sadiska forum / bdsm, något åt det hållet. Jag köpte ratsits lönekoll på han. Han tjänar bra. 600k i årslön. Inga betalningsanmärkningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Är vi säkra på det? Det finns ingen Hampus Andersson som är född 1980…

Men alltså snälla! VAR har vi skrivit 1980?????
Citera
Medlem
lolnollkolls avatar
Jag tycker det är så hemskt och berör på djupet. Jag som kvinna är väldigt skeptisk till min omvärld och går alltid på tårna och försöker hålla mig med god uppsikt över min omgivning, trots det svårt att undvika psykopaterna som börjar snacka trots att man inte ger dem ögonkontakt. Jag ser argument om att man förutsätter att kvinnor idag har samtal aktiva under ensamma promenader etc. Men oavsett hur jävla uppmärksam du är på din omgivning finns det inget som gör att du klockan 01:30 på natten kan lyckas ta dig ur en sådan situation på egen hand som stackars My har utsatts för.

Ett samtal i luren hade inte gjort någon som helst skillnad. Det är egentligen självklart att man ska kunna ta en sådan promenad hem på egen hand utan att behöva oroa sig för något. Men uppenbarligen går det inte i Sverige idag. Riktig jävla otur att råka på en sån här psykopat. Förbannad över att man inte har livstids övervakning på en sådan person där man skummar av inköp, samtalslistor, internetsökning etc med jämna mellanrum för att avstyra sådana händelser. Märkligt straffsystem i Sverige. Tur ändå att denna idiot varit fast förut så det blev träff.
Citera
2025-12-28, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDF89
Precis! Vad i h-vete gjorde en sån här individ på fri fot? Dömd för att ha försökt något liknande tidigare och fick ynka 2 år och sedan fri och namnbyte.. Rättsväsendet är ju grovt medskyldigt till detta mord!

Är säker på att man kommer hitta mycket sökningar relaterade till styckmord och liknande när man kommer in på hans datorer och enheter. Hade säkert gått att stoppa om man bara haft ordentlig span på fanskapet dag 1 från frisläppandet.

Det går ju inte att ha ständig span på det sättet, polisen skulle behöva följa tusental människor för att förhindra brott isf.

Problemet är att tidigare brottslighet bestraffas med kort fängelsetid när han borde suttit i förvar, hade det handlat om en utlänning måste det innebära utvisning osv osv..

Det kommer nog aldrig hända tyvärr.
Citera
2025-12-28, 20:42
Medlem
Citat:
Japp, delar av kroppen i viksberg. Andra delar av kroppen med sig i bilen, ute i skogen för att gräva ner när polisen tar han på bar gärning.
Han bor säkerligen i viksberg, stugan är hans boende. Eftersom att han har skyddad identitet så syns det ingenstans.

Fyyyfan vad riktigt jävla vidrigt !!
Inte konstigt polisen som höll pressträffen var darrig på rösten !
Sjuka sjuka sjuka jävla människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in