2025-12-28, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Mina två satoshi: Bitcoin bottnar över 74k, det blir minst ett nytt ATH under 2026, det blir aldrig mer någon riktig altsäsong.

inget dåligt förslag känner jag men samtidigt, när det känns som det är över brukar det kunna vara över.

Har samma känsla nu som i december 2021 och våren 2022.
Citera
2025-12-28, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
inget dåligt förslag känner jag men samtidigt, när det känns som det är över brukar det kunna vara över.

Har samma känsla nu som i december 2021 och våren 2022.

Var BTC över då?
Citera
2025-12-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Var BTC över då?

japp.
Det började i december 2021 och folk tvivlade ända till våren 2022 när vi började rasa genom 47k och ner.

Just nu vill folk inte inse det är över men om några månader när vi gått ner ännu mer så kommer man acceptera det
Citera
2025-12-28, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
japp.
Det började i december 2021 och folk tvivlade ända till våren 2022 när vi började rasa genom 47k och ner.

Just nu vill folk inte inse det är över men om några månader när vi gått ner ännu mer så kommer man acceptera det

Inget har varit som tidigare den här cykeln om det ens rör sig om en cykel (det där med cykler är nog överspelat). Så nä jag tror på uppgång senare under året. Tills dess kommer vi att skvalpa här.
Citera
2025-12-29, 09:36
Medlem
Leastons avatar
Ny liten GAP i natt som behöver fyllas nere vid 87900. Sen tycker jag vi kan vara klara med det här tramset vi haft senaste månaderna och jobbar oss uppåt för gott.
Citera
2025-12-29, 09:39
Medlem
Citat:
Inget har varit som tidigare den här cykeln om det ens rör sig om en cykel (det där med cykler är nog överspelat). Så nä jag tror på uppgång senare under året. Tills dess kommer vi att skvalpa här.

Du är full av hopp om att det ändå ska gå upp (kraftigt) senare under året.
Citera
2025-12-29, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352

Jag utesluter inte att vi fortsätter upp mot nytt ATH innan nyår. Utesluter inte heller att vi går ner mot 70K om USA stänger ner och krig inleds i Sydamerika.

Köper således varje dipp och säljer varje topp som jag inte missar.

/Have fun staying poor
Citera
2025-12-29, 10:24
Medlem
Citat:
Jag utesluter inte att vi fortsätter upp mot nytt ATH innan nyår. Utesluter inte heller att vi går ner mot 70K om USA stänger ner och krig inleds i Sydamerika.

Köper således varje dipp och säljer varje topp som jag inte missar.

/Have fun staying poor
Har du en teknisk analys eller endast en fundamental analys? ATH innan nyår är lika osannolikt som att du blir träffad av blixten
Citera
2025-12-29, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Eh va??? Der blir 0 kronor i skatt vad fan pratar du om?

Hur kommer du fram till skatt? Jag har 15 MILJONER USDT!!!!!!!! Jag har betalt 0 kronor i skatt , och även med dac8 kommer betala NOLL kronor. Du får lära dig hur man gör. Skaffa en skattejurist

Lär dig XMR , gör nya omvända monero adresser rör om i grytan, för över till oanvänd Ledger , gör betalningar från Ledger till Ledger. Och aldrig till en exchange med Kyc

Gör aldrig ALDRIG affärer i Europa . Problemet löst

Om du köper och det är vinst och du sedan använder det för att köpa något annat är det en skattehändelse.

Nej, problemet är inte alls löst.
USA har likadant.
Citera
2025-12-29, 12:46
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Har du någon egen förutspående kommande året? Dina poänger på andras bekostnad blir rätt svaga annars, förstår du va?
Citera
2025-12-29, 13:00
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Ny liten GAP i natt som behöver fyllas nere vid 87900. Sen tycker jag vi kan vara klara med det här tramset vi haft senaste månaderna och jobbar oss uppåt för gott.
Det gick fort. ✅
https://i.imgur.com/VNsEFyE.png
Citera
2025-12-29, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undbd
Har du en teknisk analys eller endast en fundamental analys? ATH innan nyår är lika osannolikt som att du blir träffad av blixten

Jag skrev inget om sannolikheter, jag skrev om vad jag inte utesluter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in