2025-12-28, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Och samtidigt gör hon reklam för Pepsodent vuxentandkräm! 😝

Visst var det Colgate och hon i reklamen så gjorde hon sig redo för en date night? och det var flera kritiska kommentarer under inlägget om att hennes tänder var så gula så reklamen inte var trovärdig…
Citera
2025-12-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Har hon sagt det själv?
Haha japp, i stort sett
Citera
2025-12-28, 16:21
Medlem
Det där rummet har de inte gjort själva!! Färg köptes för två dagar sen och har de hunnit tömma, måla tak, väggar och socklar så är de fan snabbare än en målare
Ser ut som om taket också är laxrosa.

Och sen hunnit möblera allt igen. Det ska torka minst ett dygn innan saker spikas upp på väggarna.Det är garanterat steagat för att det ska se ut som om de haft fullt upp.
Färgen köptes nog till ett annnat rum.
Citera
2025-12-28, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Det där rummet har de inte gjort själva!! Färg köptes för två dagar sen och har de hunnit tömma, måla tak, väggar och socklar så är de fan snabbare än en målare

Och sen hunnit möblera allt igen. Det ska torka minst ett dygn innan saker spikas upp på väggarna.Det är garanterat steagat för att det ska se ut som om de haft fullt upp.
Äsch det hinns ju, det ska bara torka några timmar mellan varje lager och att man bör vänta något dygn innan man spikar upp saker har nog inte gemeneman koll på utan kör på när det är dammtorrt. De har garanterat kört väggfärgen på socklarna rakt av (inte att rekommendera men det har nog inte hon koll på heller) och då går det ju fort.
Citera
2025-12-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Äsch det hinns ju, det ska bara torka några timmar mellan varje lager och att man bör vänta något dygn innan man spikar upp saker har nog inte gemeneman koll på utan kör på när det är dammtorrt. De har garanterat kört väggfärgen på socklarna rakt av (inte att rekommendera men det har nog inte hon koll på heller) och då går det ju fort.
Ja äsch inte så noga! Så länge det ser snyggt ut på bild 😂 sen att grejerna kommer dra loss all färg om 3 mån när de ska byta rum igen.
Citera
2025-12-28, 18:16
Medlem
Citat:
Ja äsch inte så noga! Så länge det ser snyggt ut på bild 😂 sen att grejerna kommer dra loss all färg om 3 mån när de ska byta rum igen.
Precis så!
Citera
2025-12-28, 20:52
Medlem
Alltså bilden hon delade om en kvinna. Hennes ordförråd blir så tydligt när hon lägger ut sånt där. Varför inte skriva någon lång fin text om hur känner kring våld mot kvinnor? Vad vill hon ha sagt? "Denna värld. Vart är vi på väg? Tom på ord." Ja Hanna. Du är tom på ord för att du har ett minimalt utvecklat språksinne. Läs en bok så kanske du kan utveckla ditt vokabulär.
Citera
2025-12-28, 20:54
Medlem
Citat:

Haha fast jo, gjort det själva är ju precis vad de har gjort och då blir resultatet därav. De har högst troligen målat med väggfärg på väggar, tak samt golvsocklar. Det tycker jag man ser ganska tydligt. Att det inte är en annan glans på socklarna tex. Man ser också att det är dåligt maskerat mot golvet. Jag tycker det är snyggt att ha samma kulör överallt och det tror jag Hanna tycker också. Däremot orkar hon inte anstränga sig så det ser snyggt ut utan hon tänker nog att det blir ju enklare med samma kulör överallt också, för då slipper man maskera mellan vägg och tak och vägg och sockel. Det är ju bara att köra på!!! De har dessutom målat halvvägs upp på fodret runt fönstret vilket ser väldigt skumt ut.
Citera
2025-12-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Haha fast jo, gjort det själva är ju precis vad de har gjort och då blir resultatet därav. De har högst troligen målat med väggfärg på väggar, tak samt golvsocklar. Det tycker jag man ser ganska tydligt. Att det inte är en annan glans på socklarna tex. Man ser också att det är dåligt maskerat mot golvet. Jag tycker det är snyggt att ha samma kulör överallt och det tror jag Hanna tycker också. Däremot orkar hon inte anstränga sig så det ser snyggt ut utan hon tänker nog att det blir ju enklare med samma kulör överallt också, för då slipper man maskera mellan vägg och tak och vägg och sockel. Det är ju bara att köra på!!! De har dessutom målat halvvägs upp på fodret runt fönstret vilket ser väldigt skumt ut.
Bra spanat, missade det.
Fick bara inte ihop det tidsmässigt om man nu ska följa inläggen hon gjort. Det gula rummet tog ju lixom en vecka att göra och de hade t.o.m. barnvakt för att hinna me.
Men vem vet när de egentligen målade det laxrosa…
Jag tycker också det är så fint när man målar in allt i samma kulör 🤌🏻
Citera
2025-12-28, 22:13
Medlem
Citat:
Bra spanat, missade det.
Fick bara inte ihop det tidsmässigt om man nu ska följa inläggen hon gjort. Det gula rummet tog ju lixom en vecka att göra och de hade t.o.m. barnvakt för att hinna me.
Men vem vet när de egentligen målade det laxrosa…
Jag tycker också det är så fint när man målar in allt i samma kulör 🤌🏻
Jag tror att hon satt Kebab att göra alltihop, medan hon kollat pippi och Svensson Svensson. Då är det lätt att sätta honom i arbete och beordra att göra färdigt det fort. Hon följde med på det roliga. Dvs handla. Sen kan hon absolut ha fotat en annan inhandling för att få det att se ut som att det har gjorts fortare. Men jag tror ändå K har gjort jobbet och kanske för en gångs skull har han velat färdigställa något i huset som annars är halvfärdigt överallt jämt.
Citera
2025-12-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Jag tror att hon satt Kebab att göra alltihop, medan hon kollat pippi och Svensson Svensson. Då är det lätt att sätta honom i arbete och beordra att göra färdigt det fort. Hon följde med på det roliga. Dvs handla. Sen kan hon absolut ha fotat en annan inhandling för att få det att se ut som att det har gjorts fortare. Men jag tror ändå K har gjort jobbet och kanske för en gångs skull har han velat färdigställa något i huset som annars är halvfärdigt överallt jämt.
Hoppas verkligen i så fall att han själv har velat göra det och inte känt sig tvingad
Citera
2025-12-28, 22:22
Medlem
Återigen ett samarbete där länken inte fungerade - hur svårt kan det vara att kolla stavning, eventuella syftnings fel, länkar??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in