Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 08:43
Medlem
Ett annat citat från den andra tråden som länkas här i tråden om Deniz . Någon svarade i tråden ”
Han har själv berättat här på FB att han vill våldta en tjej i skogen på något motionsspår och i en annan tråd uttryckt känslor för att vilja ha sex med sin egen mamma. Då var han anonym med outade sig själv senare.

Att vilja våldta tjejer och att vilja knulla med sin mamma är ju inte särskilt o-psykopatiskt.”
Tycker det känns obehagligt att denna människan följer My på Instagram med tanke på hans historik med psykbesök, fantasier han pratar öppet om på YouTube och det gränslösa beteendet han visar i sina videos
Citera
2025-12-28, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Högst osannolikt. Det har väl aldrig hänt att en gärningsman kunnat bekräftas ha varit delaktig i Flashback-tråden om ett brott?

Förresten. På tal om Uttran så kom jag att tänka på den där halvruttna bryggan man har på höger sida så fort man når sjön om man promenerar från Rönninge (vägen förbi tennishallen). Minns att jag tänkte några gånger under min uppväxt i området att det vore en typisk plats där det en vacker dag kan tänkas flyta upp en kropp i vasskanten. Nu är inte detta en teori från min sida utan bara en gammal fantasi som dessvärre gjorde mig påmind.
Linköpingsmördaren var det. Men det är inte bekräftat, det har jag räknat ut själv.

Helt rätt, vi ska tänka som sådana som kan göra sådant för att försöka komma framåt.

Var det inte där dom tittade igår då?
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2025-12-28 kl. 08:47.
Citera
2025-12-28, 08:44
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuljultomte
Vi kan ju direkt i princip utesluta en random gärningsman då skulle hon ju redan hittats i närheten av tillhörigheterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Fuljultomte
Jag påstår absolut inte att det går att utesluta.

Du måste vara helt blåst. Dina inlägg säger emot varandra. Först kan vi ”direkt utesluta”, en stund senare påstår du den raka motsatsen.
Citera
2025-12-28, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Det håller jag med om men om han tagit henne med sig borde hon väl inte vara kvar i Rönninge?

Jag försöker tänka som att jag är han och det skulle kännas för riskabelt att stanna kvar på samma ort. Håller du inte med?
Nej hon/han är knappast kvar i rönninge de har jag sagt från start, tror meråt järna/mölnbo/hölö.
Finns ju alltid en liten chans att idioten bor i rönninge men kroppen finns inte där och tyvärr är hon redan avliden och jag tror polisen misstänker detta starkt med

Citat:
Ursprungligen postat av Dagisdanne
Säkert fintat bort sina kompisar för att dra med ett One night stand som hon inte tyckte de var lämpligt att dela med sig av. Vaknar om en timme med lagom skopa med ångest och 50 missade samtal.
De får vi verkligen hoppas, har hon fått skjuts eller tagit en svarttaxi av något slag så tror jag nog att de är allvarligare än de du skrev tyvärr
Citera
2025-12-28, 08:46
Medlem
Kan någon begära ut hans domar och ladda upp dom?

Den*z Rahal*
Citera
2025-12-28, 08:49
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotsylta
OK VEM TROR DU ATT DET ÄR DÅ!?!?

Läs i tråden så är det uppenbart.
Citera
2025-12-28, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej hon/han är knappast kvar i rönninge de har jag sagt från start, tror meråt järna/mölnbo/hölö.
Finns ju alltid en liten chans att idioten bor i rönninge men kroppen finns inte där och tyvärr är hon redan avliden och jag tror polisen misstänker detta starkt med

De får vi verkligen hoppas, har hon fått skjuts eller tagit en svarttaxi av något slag så tror jag nog att de är allvarligare än de du skrev tyvärr
Jag tror inte att hon är avliden!
Citera
2025-12-28, 08:50
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:

Den*z Rahal*

Gör det själv.
Citera
2025-12-28, 08:54
Medlem
Senaste sidorna har altså i deras utsago hittat deras gärningsman. Ring polisen o tipsa, annars är ni inte mycket bättre än att sitta o hänga ut oskyldiga. Varför fokusskifte till hans domar, ta det i en annan tråd, 50% svammel om helt orelevant information.

Idag är det dag 2, igår verkade de hittas ev spår vid en sjö, något verkar de ha hittat. uscha
Citera
2025-12-28, 08:55
Medlem
Marabouoreos avatar
Tänker på några saker kring detta "fall":

1. Jag tror starkt att detta är någon form av Anders Eklund / Engla- situation tyvärr. Skulle inte förvåna mig om en bil kört upp jämsides med henne och slitit in henne i bilen t ex. Tror iallafall inte att hon känt till GM.

2. Tror inte att denna Deniz har med saken att göra. Det är en för "lätt" förklaring. Också väldigt lätt att styrka hans möjliga/omöjliga inblandning.

3. Tror heller inte att det rör sig om suicid. Då är det absolut vanligast att hitta tecken / förklaringar på förhand. Avskedsbrev/brist på långsiktiga planer etc. I alla fall vid planerade suicid.

4. Förvånas enormt mycket av tystnaden från de personer som rimligtvis hade kunnat veta mer om kvällen. Vart hade hon varit någonstans? Med vilka? Vad hade hon sagt att hon skulle göra under kvällen? Vad visste hennes anhöriga / vänner om vad hon gjorde?

Följer detta nitiskt
Citera
2025-12-28, 08:55
Medlem
Citat:

Den*z Rahal*
Domarna är köpta så ingen annan behöver köpa dom med, men hur lägger jag upp dom?
Citera
2025-12-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Senaste sidorna har altså i deras utsago hittat deras gärningsman. Ring polisen o tipsa, annars är ni inte mycket bättre än att sitta o hänga ut oskyldiga. Varför fokusskifte till hans domar, ta det i en annan tråd, 50% svammel om helt orelevant information.

Idag är det dag 2, igår verkade de hittas ev spår vid en sjö, något verkar de ha hittat. uscha
De må ha hittat nåt men inte nåt avgörande skrev de själva. D.v.s ingen kropp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in