Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Inte för att säga för mycket men jag följde snapkartan på en individ jag skulle träffa och den är otroligt korrekt så förmodligen hade hon den påslagen, dock tror jag inte på denna teorin utan jag tror mer på slumpartat brott, dock visste nog GM att tåget skulle anlända vid den tidpunkten då är de bara att spana och göra de man åkt dit för att göra, håller de inte helt uteslutet att GM gjort liknande spaningar utan resultat innan My
Ja, jag vet att den är det, den går nästan på metern korrekt. Därför säger jag till alla jag känner att inte ha den påslagen. Nästan alla har någon kärlekskrank ex-partner som gärna vill hålla för bra koll.

Jag tror också att han har väntat, men varför i Rönninge av alla ställen? För att det är lugnt, har något bra ställe för bakhåll?

Borde inte GM vara bekant med Rönninge sedan tidigare?

Jag kan tänka mig att han kan vara samma man som verkar ha försökt få med sig ett barn nyligen.
Citera
2025-12-28, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Hur vet du vad familjen vet?

Läser du tråden i start runt sidan 1- 20 så ifrågå sätter folk kontot honom samma fråga. Vilket jag också undrade.

Jag följer tråden bara de folk skriver
Citera
2025-12-28, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Ytterligare en kvinna försvunnen i Örebro

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1436495
Sorry för offtopic men där finns det redan bild på denna tjej på polisens hemsida. Inte nån ful fisk heller.
Citera
2025-12-28, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Ja, jag vet att den är det, den går nästan på metern korrekt. Därför säger jag till alla jag känner att inte ha den påslagen. Nästan alla har någon kärlekskrank ex-partner som gärna vill hålla för bra koll.

Jag tror också att han har väntat, men varför i Rönninge av alla ställen? För att det är lugnt, har något bra ställe för bakhåll?

Borde inte GM vara bekant med Rönninge sedan tidigare?

Jag kan tänka mig att han kan vara samma man som verkar ha försökt få med sig ett barn nyligen.
Slumpen. Mycket skog och vatten i närheten, han har nog varit där innan men aldrig fått den där gyllene chansen som dök upp vid detta tillfälle
Citera
2025-12-28, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikerossis
Källa?

Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Om Malmen1 har gått ut med namnet Deniz rage i en annan tråd, och han följer my på Instagram men hon följer inte tillbaks & han är aktiv i denna tråden borde det kollas upp . Varför följer han henne från första början ? Känner dem varann?
+1 på detta spår, hoppas polisen läser d detta!!!
Citera
2025-12-28, 08:37
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonympp
FICK STARK MAGKÄNSLA PÅ ATT GM ÄR AKTIV PÅ TRÅDEN SEN START
Högst osannolikt. Det har väl aldrig hänt att en gärningsman kunnat bekräftas ha varit delaktig i Flashback-tråden om ett brott?

Förresten. På tal om Uttran så kom jag att tänka på den där halvruttna bryggan man har på höger sida så fort man når sjön om man promenerar från Rönninge (vägen förbi tennishallen). Minns att jag tänkte några gånger under min uppväxt i området att det vore en typisk plats där det en vacker dag kan tänkas flyta upp en kropp i vasskanten. Nu är inte detta en teori från min sida utan bara en gammal fantasi som dessvärre gjorde sig påmind.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2025-12-28 kl. 08:40.
Citera
2025-12-28, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vad yrar du om? Tvärtom inte alls osannolikt att en (eller flera) personer cirklar runt planlöst i en bil en helgnatt. Plötsligt ser dom en snygg, ung svensk tjej promenera ensam. De bilburna busarna behöver inte ha en susning om vem hon är för att förloppet ska eskalera till övergrepp och våld.

Det är absolut ett tänkbart scenario. De kan ha tagit henne till en sommarstuga (som inte behöver vara deras egen) för att få mer tid för diverse övergrepp. Inte jättevanligt, men ändå tänkbart.
Citera
2025-12-28, 08:39
Medlem
Citat:
Vad tror du om Den*zr*ge? Följer henne på Instagram, verkar ha anmälts för massvis sexualbrott mot både vuxna och barn, suttit i arresten för förberedelse till mord på sitt ex och jag ser att han är dömd för något, men jag har inte laddat ner domen.

Han har en tråd där hans brottslighet diskuteras som sista sidorna
(FB) Nytt stjärnskott på Youtubehimlen! Deniz Rage

Kan någon ta ut hans domar och ladda upp?

I inlägget #285 skriver Malmen1 ” Ingen kan klippa mig, sen så är det fake news att jag någonsin försökt sälja någon hund jag passat. har endast sålt mina egna valpar.”
Så här erkänner han i tråden att han har alias Malmen1, i tråden om han själv som deniz
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Är han verkligen kapabel till det och inte bara lite ”wild and crazy” och gillar uppståndelsen?

Jag minns något om det vagt, men ingenting i detalj. Vet du vad han är dömd för?

Jag har utgått fråns tråd här som inte såg så rolig ut men jag har inte sett hans domar så jag vet inte vad som är sant. Han följer i alla fall My på Instagram.
Den*z är en autistisk luffare. Har svårt att tro att han är kapabel till något. Har han börja följt denna tjej innan försvinnandet så är det klart skumt, jag tror han börjat med det nu. Och ja jag fattar, han sitter och läser allt detta. Hej hej Den*z
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Slumpen. Mycket skog och vatten i närheten, han har nog varit där innan men aldrig fått den där gyllene chansen som dök upp vid detta tillfälle
Det håller jag med om men om han tagit henne med sig borde hon väl inte vara kvar i Rönninge?

Jag försöker tänka som att jag är han och det skulle kännas för riskabelt att stanna kvar på samma ort. Håller du inte med?
Citera
2025-12-28, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotsylta
OK VEM TROR DU ATT DET ÄR DÅ!?!?

Måste namnet, de va ett konto på sidan 1-20 som blev ifrågesatt hur de kommer sig att han vet info som polisen inte gptt ut med att han borde kontakta polisen
Citera
2025-12-28, 08:42
Medlem
Citat:
Han har tydligen sökt upp ett hundratal kvinnliga hundägare för att vara hundvakt åt deras hundar. Han har använt tre olika namn och det verkar alltid ha mynnat ut i att han frågar om dom vill träffa honom som i en date.

Han har inte gjort något närmande mot någon av dom. Det går att söka på Facebook efter ”Den*z Rahal*” och klicka på inlägg så kommer det upp ett inlägg som kommenterats massvis med gånger av olika kvinnor som har blivit kontaktade av honom.

Fast är inte Deniz också dömd för flera våldtäkter? Eller minns jag fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in