Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-27, 19:51
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det enda jag säger är att män inte är galna apor som juckar på allt. Att ge upp och sluta bry sig är en sak, att sitta och onanera öppet överallt är en annan.

Nä såklart men konstiga män finns det gott om

Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Undrar var män och kvinnor typiskt sett möts i kåthet? Hon 30 han 70?

Det kan man undra. När båda är runt 30 skulle jag gissa på men det är mycket som kan påverka. Har hon en lägre sexdrift och han ofta blivit avfärdad kan det blivit så att han hellre drar en handtralla än att behöva tjata.

Mäns psykologi är ju sådan att avfärdande får oss att sluta försöka men det är endast spekulation från min sida. Artikeln är låst så jag vet inte exakt vad som står.

Att det är konstigt att runka överallt samt öppet håller jag med om dock.
Citera
2025-12-27, 20:22
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag har en polare som är över 40 som runkar flera gånger per dag. Han runkar dagligen på jobbet på muggen. Vissa har tydligen nåt stört behov att komma flera gånger per dag.

Dom kanske borde börja införa "runkpauser" på vissa arbetsplatser. När rökarna går ut och röker så drar några killar in på toan.
Citera
2025-12-27, 20:46
Medlem
swedenistanis avatar
Att han gör så är bersynnerligt men jag är inte förvånad med tanke på att jag bor i den humanitära stormakten Swedenistan.
Citera
2025-12-27, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kvinnor klagar tråden. Är kvinnor ok med detta att det alltid hela tiden jävla alltid är mannen som det är fel på krånglar och är är sjuk? Skulle ju fan inte gå med att en man klagar min kvinna onanerar fan jämnt vad fel?

De "journalister" som sammanställer damtidningar hitter på en massa skit för att dessa fruntimmer ska ha något snaskigt att läsa. Den runkande gubben som runkar överallt är med största sannolikhet påhittad.
Citera
2025-12-27, 20:51
Medlem
idiamindadas avatar
AI-genererat klickbete. Ett till.
Citera
2025-12-27, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hon gör det inte åt honom så han får göra det själv. Svårare än så är det inte. Han demonstrerar sitt missnöje för henne. Frågan är ju varför han blir kvar? Borde ju upptäckt hennes obefintliga intresse för sex innan de gifte sig.
Han måste vara en sån där sexgalning som man har hört talas om.
Citera
2025-12-27, 21:07
Medlem
Doddodiddis avatar
Ett djur kan protestera med att skita inomhus.

En karl kan protestera genom att runka öppet framför kärringen om han inte får sina behov tillfredsställda av henne, skön jävel som bara kör överallt, slit den med hälsan säger jag bara.
Citera
2025-12-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Att en enda man beter sig skevt och är sexuellt udda betyder ju inte att alla män är sådana.

Det ligger ju så att säga lite i själva beskrivningen av ett "udda" beteende att inte "alla" har det, för om "alla" gjorde så, ja då vore det ju inte "udda".
Citera
2025-12-27, 21:57
Medlem
Majsmannen2s avatar
Varför bryr hon sig så pass till den milda grad att hon gör en medial grej av det.

Bara för att du lever i samråd med en annan människa innebär det inte att du ska döda ditt eget sexliv.

Han kanske gör så pgr av hög sexlust och för att slippa vara otrogen.

Dvs han gör det av omtanke.
Citera
2025-12-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laafham
Det ligger ju så att säga lite i själva beskrivningen av ett "udda" beteende att inte "alla" har det, för om "alla" gjorde så, ja då vore det ju inte "udda".

Ja, ok, tack för den definitionen.
Citera
2025-12-27, 22:15
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är långt ifrån säkert att just denne man finns - tidningar hittar på hela tiden...
Oh, han finns definitivt!
Hade några månader när jag var på en shady sida på internet och det enda karlarna där gjorde var att dra i struten, sitta med stjärten bar på soffan och smårunka hela kvällen, runka och filma sig själv på jobbtoan osv. De flesta konstaterade också att de runkade flera gånger varje dag, alltid minst en gång per dag på jobbet... Har inga svårigheter att föreställa mig karln i frågespalten.
Citera
2025-12-27, 22:18
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Det är väl bara för kärringen att avbryta onanerandet och suga av honom.
Amelia =Kärringtidning för medelålderskärringar med hittepåartiklar.

Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Hon suger för lite kuk… det är mycket enkelt.
Fascinerande att männens sexbehov är kvinnans ansvar... Kvinnor finns inte till för mannens skull, vi har ett eget liv.

Vill män ha sex får de väl säga till, är man inte kompatibla får man försöka lösa det eller separera. Måste man demonstrativt sitta med kuken i hand överallt i hemmet verkar man lite efterbliven, tvångsmässig eller så har man sexmissbruk. Det är inte kvinnors ansvar att lösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in