Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Idag, 01:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Min man onanerar
överallt, hela tiden
I sängen, i bastun, i soffan, på toa • ”Orkar snart inte mer”
https://amelia.expressen.se/premium/varfor-onanerar-min--man-hela-tiden/

Kvinnor klagar tråden. Är kvinnor ok med detta att det alltid hela tiden jävla alltid är mannen som det är fel på krånglar och är är sjuk? Skulle ju fan inte gå med att en man klagar min kvinna onanerar fan jämnt vad fel?
Citera
Idag, 01:34
Medlem
Grin-Days avatar
Jo jag skulle nog tycka det var märkligt och konstigt om mitt fruntimmer onanerade överallt, spännande och sexigt någon dag eller två men sen blir det konstigt och knäppt.

Hur mycket har du druckit egentligen, ser ut som en femåring har skrivit.
Senast redigerad av Grin-Day Idag kl. 01:36.
Citera
Idag, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kvinnor klagar tråden. Är kvinnor ok med detta att det alltid hela tiden jävla alltid är mannen som det är fel på krånglar och är är sjuk? Skulle ju fan inte gå med att en man klagar min kvinna onanerar fan jämnt vad fel?

Den mannen kan inte vara så gammal såna behov kan han sköta på ett mer diskret sätt!
Citera
Idag, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Sjuka människor finns tyvärr i alla åldrar, kolla på Trådskaparen tex han är nog inte purung.

Det är möjlig att han inte är men det är en hygglig person som varit med länge på flashback!
Citera
Idag, 02:29
Medlem
Hon gör det inte åt honom så han får göra det själv. Svårare än så är det inte. Han demonstrerar sitt missnöje för henne. Frågan är ju varför han blir kvar? Borde ju upptäckt hennes obefintliga intresse för sex innan de gifte sig.
Citera
Idag, 02:39
Medlem
Låter som stress-/tvångsbeteende, om han inte har abnormt hög sexdrift det vill säga. Hur är situation i hemmet, på jobbet? Hormoner/steroider? Ärftlighet för OCD? Tycker de där spalterna mest är nonsens och de svar som ges grundas i regel på svararens fördomar och föreställningar. Det blir liksom så när man inte kan ställa uppföljande frågor.
Citera
Idag, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Du kan väl berätta mera eftersom sidan ligger bakom en betalväg....
Citera
Idag, 03:25
Medlem
franges avatar
Uppenbarligen duger ju inte kärringjäveln, så hon får väl skylla sig själv?
Citera
Idag, 04:14
Medlem
Vidrigt. Många kvinnor ser inte tecknen innan det är för sent
Citera
Idag, 04:38
Medlem
Har förmodligen lyssnat på den här låten och blivit inspirerad.

https://www.reddit.com/r/unket/comments/1pn2yki/ronka_tuffingar_i_r%C3%B6krutan/

"ronka när du känner för det, alla gör det"
Citera
Idag, 04:51
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag kan förstå henne om han väljer onanerande framför sex med henne. Likaså att han inte gör det ”snyggt”.
Men det kan faktiskt vara så att han skäms över att säga det direkt ut att han önskar mer sex. Därför onanerar han så att hon kan se det och kanske hjälpa till, eller släppa till.
Citera
Idag, 05:18
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanochhans
Den mannen kan inte vara så gammal såna behov kan han sköta på ett mer diskret sätt!

Jag har en polare som är över 40 som runkar flera gånger per dag. Han runkar dagligen på jobbet på muggen. Vissa har tydligen nåt stört behov att komma flera gånger per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in