Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-27, 17:16
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Du tycker att man bara ska få skriva på fb om man faktiskt vet? Det här är en plats för diskussion.

TS vill lyfta vad denna kvinna upplever i sin relation, så det diskuterar jag.
Du kan hitta på och fantisera bäst du vill.

Men sånt gillar inte jag. Men vi är olika.

Klargör då att du bara spekulerar så slipper du och jag detta.

Nu när jag förstått att allt här är skvaller och hittepå utan källor så går jag vidare och lämnar denna tråd.
Citera
2025-12-27, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Att han utför runkandet när kvinnan inte är närvarande. På toaletten, i bastun, när hon sover och då såklart även i soffan.

Uppenbarligen är hon medveten om allt detta.
Citera
2025-12-27, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Du kan hitta på och fantisera bäst du vill.

Men sånt gillar inte jag. Men vi är olika.

Klargör då att du bara spekulerar så slipper du och jag detta.

Nu när jag förstått att allt här är skvaller och hittepå utan källor så går jag vidare och lämnar denna tråd.

Trodde du verkligen att folk skulle komma hit med källor gällande mannen? Att ingen skulle spekulera?

Jag önskar dig en trevlig kväll och vi får hoppas att mannen startar en egen tråd kring sin onani!
Citera
2025-12-27, 17:40
Medlem
Kleiners avatar
Usch fy! Man blir äcklad.

Vilken vekling till man utan disciplin. Man kan inget annat än att tappa all respekt för en sådan värdelös "man".
Citera
2025-12-27, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är långt ifrån säkert att just denne man finns - tidningar hittar på hela tiden...

Så är det.kan även va ett korn av sanning som överdrivs.
Det är ju rätt rubbat att självbefläcka sig framför sin fru
Citera
2025-12-27, 17:49
Medlem
Bbobis avatar
Hon har gjort sex så krångligt att han gett upp och använder handen istället för att slippa tjafs och bråk.

Kvinnans fel som inte förstår att hennes man är just det. En man.
Citera
2025-12-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Hon har gjort sex så krångligt att han gett upp och använder handen istället för att slippa tjafs och bråk.

Kvinnans fel som inte förstår att hennes man är just det. En man.

Och vad är en man? Någon som behöver runka öppet överallt?
Citera
2025-12-27, 18:00
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Och vad är en man? Någon som behöver runka öppet överallt?

Haha nä men en man har större sexdrift samt är fertil livet ut jämfört med en gammal kvinna vilket hon förmodligen har ignorerat.

Ignoreras en mans behov ger han upp och slutar bry sig vilket hon nu ser konsekvenserna av.

Att runka öppet i bastun håller jag med om att det är konstigt.
Citera
2025-12-27, 18:06
Medlem
jtds avatar
Citat:
Då förstår jag! Att få kåtslag är ju inga konstigheter egentligen, det kan även kvinnor drabbas av (framför allt vid ägglossning). Men vill då inte mannen ”idka” så är det ju inte så att man sätter sig och bresar i familjesoffan eller på toaletten med öppen dörr. Man sköter det lite snyggt.

Nej förvisso sant. Man behöver kanske inte gå så publikt med det (både för okända och bekanta). Jag drog inte fram dasen framför kollegorna eller på restaurangen precis
Citera
2025-12-27, 18:08
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Jo jag skulle nog tycka det var märkligt och konstigt om mitt fruntimmer onanerade överallt, spännande och sexigt någon dag eller två men sen blir det konstigt och knäppt.

Jag tror som du men det vore väldigt spännande att, i rent vetenskapligt syfte, se exakt hur många dagar det tog mellan spännande/sexigt och konstigt/knäppt. För min del tror jag betydligt mer än 1-2.
Citera
2025-12-27, 18:59
Medlem
Citat:
Haha nä men en man har större sexdrift samt är fertil livet ut jämfört med en gammal kvinna vilket hon förmodligen har ignorerat.

Ignoreras en mans behov ger han upp och slutar bry sig vilket hon nu ser konsekvenserna av.

Undrar var män och kvinnor typiskt sett möts i kåthet? Hon 30 han 70?
Citera
2025-12-27, 19:00
Medlem
Citat:

Det enda jag säger är att män inte är galna apor som juckar på allt. Att ge upp och sluta bry sig är en sak, att sitta och onanera öppet överallt är en annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in