2025-12-09, 17:55
Medlem
En trevlig youtubekanal som har kopplingar till Riks är skratta eller gråta.
https://www.youtube.com/watch?v=gRrx02t266k
Citera
2025-12-11, 14:04
Medlem
BewilderedHulders avatar
Tändeljus och hade lite extra adventsmysigt när Riks egen vackre tomtefar i egen hög person gästade riksradions p1 Morgon 🌲❤️
Citera
2025-12-13, 15:27
Medlem
kajnuss avatar
Jag hatar de som gnäller om att Sverige är sjukt, men inte har gjort ett skit för att stoppa det.
Jag hatar de som vill tala om för omvärlden hur illa det är i Sverige, vilket enbart bekräftar deras illojalitet och borde därför få sina medborgarskap indraget.

Dessa fega människor värnar inte om Sverige överhuvudtaget. De använder sig bara
av kommentarsfälten i olika alternativmedier för att få utlopp för sin psykiska ohälsa och frustration, precis som jag själv behöver här.

Sen kan man ju varför Paolo Roberto syns frekvent i RIKS morgonsoffa. Är det nånting han vill marknadsföra månntro?
Senast redigerad av kajnus 2025-12-13 kl. 15:56.
Citera
2025-12-13, 17:40
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Jag hatar de som gnäller om att Sverige är sjukt, men inte har gjort ett skit för att stoppa det.
Jag hatar de som vill tala om för omvärlden hur illa det är i Sverige, vilket enbart bekräftar deras illojalitet och borde därför få sina medborgarskap indraget.

Dessa fega människor värnar inte om Sverige överhuvudtaget. De använder sig bara
av kommentarsfälten i olika alternativmedier för att få utlopp för sin psykiska ohälsa och frustration, precis som jag själv behöver här.

Sen kan man ju varför Paolo Roberto syns frekvent i RIKS morgonsoffa. Är det nånting han vill marknadsföra månntro?

Det handlar om vilka som är vitpillrade (positiva) och vilka som är svartpillrade (negativa). Den tidigare Riks-arbetaren Mira Aksoy är positiv, precis som Jeff Ahl. De båda skriver på X att framtiden är ljus och att massåtervandringen snart är här. Medan det finns andra som inte alls är positiva. Du hör till de som är negativa.
Citera
2025-12-13, 20:05
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus

Det handlar väl också om hur man definierar "värna". En del anser att kommentarsfältskrigande räcker. Men i längden är sättet många uttrycker sig på online rentav kontraproduktivt och direkt tröttsamt. Det gäller förvisso alla, "höger" som "vänster". Vi kan helt enkelt inte bete oss i den digitala världen. Självklart utnyttjas det av dem som har makt på riktigt.
Citera
2025-12-20, 00:25
Medlem
Socialdemokraterna köper röster för våra skattepengar. Det måste bli ett slut på denna skit. Kan inte bara vara SD som blir förbannade över detta. Räcker tydligen inte att ingå avtal med muslimska brödrarskapet. Alla ska med, alla ska köpas.

S tvingade föreningar arbeta åt dem – "Jätteallvarlig korruption"
https://www.youtube.com/watch?v=kPzwGyntrxw
Citera
2025-12-21, 23:27
Avslutad
Såg att Riks fått in polisen Jale Poljaverius till studion för en lång intervju. Imponerande. Riks växer och blir bredare. För ett tag sedan så hade dom ministern Carl-Oskar Bohlin. Riktigt kul!
Citera
2025-12-27, 15:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan
Såg att Riks fått in polisen Jale Poljaverius till studion för en lång intervju. Imponerande. Riks växer och blir bredare. För ett tag sedan så hade dom ministern Carl-Oskar Bohlin. Riktigt kul!

Vad tycker du om att Riks gjorde sig av med Markus Allard?
Citera
2025-12-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Frågan är vad du menar med "gjort sig av med", han var inte anställd utan inbjuden till vissa inslag.
Citera
2025-12-27, 20:51
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Skönt. För gapig.

När kommer Mira tillbaka? Kommer hon tillbaka ens?
Citera
2025-12-29, 17:09
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Skönt. För gapig.

När kommer Mira tillbaka? Kommer hon tillbaka ens?

Hon skriver ibland för bulletin nu. Men hoppas hon kommer tillbaka snart. Hon är bra och behövs. Men hon vill kanske hellre vara hemmafru nu.
Citera
2025-12-29, 17:44
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan

Har också noterat att de fått in fler intressanta personer och tycker det är bra att de även låter andra höger än SD komma till tals eftersom att vi bör samarbeta mot de vänsterblivna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in