2025-12-27, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Expert på mänskligt psyke? Bra på brott och psykologi, kriminologi osv? Du är fullständigt inkapslad att författa en text på ett korrekt sätt och är uppenbart sinnesförvirrad. Att hävda något annat är skrattretande. Självklart helt uteslutet att du skulle inneha ha någon form relevant akademisk utbildning kopplat till dessa frågor.

Inte förvånande att din självinsikt är obefintlig. Jag har stött på många dumma människor på detta forum men du är helt klart ohotad 1a. Börja med att lära dig att läsa och skriva innan du ger dig in i diskussionen som kräver någon form av kritiskt tänkande. Sluta skämma ut dig.

Försvara gärna människor som är oskyldigt dömda, men i detta fallet så har du varken bevis eller rimlig argument för att styrka din teori. Kom ihåg att alla män inte är våldtäktsmän, men alla våldtäktsmän är just män.
Så argt och skämmigt inlägg av dig du gör bort dig, jag och putinhater är de enda i tråden som är 100 procent objektiva och faktastyrda
Citera
2025-12-27, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Så argt och skämmigt inlägg av dig du gör bort dig, jag och putinhater är de enda i tråden som är 100 procent objektiva och faktastyrda
Fram med bevis på det ni påstår då. Utan bevis för det påstår så är det väldigt svårt att kalla sig själv faktastyrd.
Citera
2025-12-27, 12:16
Medlem
Citat:
Nu har jag läst igenom domen. Du får mer än gärna berätta för mig var du har fått dethär med benzo ifrån?

En person som talar sanning berättar oftast samma historia historia genomgående. Därefter så är det bra om det finns någon typ av stödbevisning, vilket det gör i detta fallet.

GM berättelse är däremot svårare att luta sig emot eftersom den är oklar och helt utan rimlig stödbevisning.

Nästa gång du försvarar detta avskum till man så bör du vara beredd att backa upp det med konkreta bevis. "Trust me bro" kommer du inte långt med lilla gubben.

Jag sprider sanningen och jag har kommit fram till hur det ligger till genom att objektivt granska fallet, att det finns idioter med ett iQ som matchar skostorleken som inte fattar att jag har rätt besvärar mig inte, det där med benso är solklart eftersom han inte minns ett shiit, bara alkohol ger inte såna minnesluckor.

Jag försvarar en oskyldig man du försvarar att folk döms utan några som helst bevis det är du som är äcklig
Citera
2025-12-27, 12:18
Medlem
Citat:
C
Asså vad pratar du om? Var får du benzo ifrån? Hörsägen? En berättelse som lämnas av ett brottsoffer är knappast hörsägen va?

Fram med lite konkreta bevis nu innan du skämmer ut dig ännu mer.

Bara att läsa domen så kan en åsna räkna ut att han är oskyldig finns noll bevis inga vittnen ingen teknisk bevisning inget erkännande inga skador finns ingenting mer än en krystad anklagelse och hörsägen från vänner som hört samma krystade anklagelse, att du försvarar denna domen säger en hel del om hur efterbliven du är, jävla åsna haha det är du som skämmer ut dig så projicera inte dina tillkortakommanden på mig
Citera
2025-12-27, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Jag sprider sanningen och jag har kommit fram till hur det ligger till genom att objektivt granska fallet, att det finns idioter med ett iQ som matchar skostorleken som inte fattar att jag har rätt besvärar mig inte, det där med benso är solklart eftersom han inte minns ett shiit, bara alkohol ger inte såna minnesluckor.

Jag försvarar en oskyldig man du försvarar att folk döms utan några som helst bevis det är du som är äcklig
Det går alldeles utmärkt att få minnesluckor av bara alkohol, att säga annat är bara idiotiskt.
Citera
2025-12-27, 12:45
Medlem
Citat:
Bara att läsa domen så kan en åsna räkna ut att han är oskyldig finns noll bevis inga vittnen ingen teknisk bevisning inget erkännande inga skador finns ingenting mer än en krystad anklagelse och hörsägen från vänner som hört samma krystade anklagelse, att du försvarar denna domen säger en hel del om hur efterbliven du är, jävla åsna haha det är du som skämmer ut dig så projicera inte dina tillkortakommanden på mig
Haha okej vi säger så. Återkom när du kan styrka dina argument med bevis lilla gubben.
Citera
2025-12-27, 12:47
Medlem
Citat:
Det går alldeles utmärkt att få minnesluckor av bara alkohol, att säga annat är bara idiotiskt.

Ja det går men det är betydligt enklare och troligare att han även hade använt benso då får man 10 gånger mer minnesluckor märks att du har noll koll
Citera
2025-12-27, 12:48
Medlem
Citat:
Haha okej vi säger så. Återkom när du kan styrka dina argument med bevis lilla gubben.

Jag behöver inte lägga energi på att bevisa saker för en känslostyrd åsna som dig, alla som är objektiva och faktastyrda inser att jag har rätt
Citera
2025-12-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjalle1
Det var en vän, man bör kunna lita på vänner.
Att vara berusad är ett val, ingen ursäkt.

Är dessa teser lag?
Citera
2025-12-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EldaEjBilPolisEtc
Är dessa teser lag?

Dessutom har hon ju både drogat honom och uppmanat honom att dricka så mycket som möjligt, allt för att kunna anklaga honom falskt och få skadestånd det är sanningen
Citera
2025-12-27, 16:47
Medlem
Citat:
Dessutom har hon ju både drogat honom och uppmanat honom att dricka så mycket som möjligt, allt för att kunna anklaga honom falskt och få skadestånd det är sanningen
Likt tidigare specifierat, det finns ingenting som bevisar din tes. Smuta sprida lögner.
Citera
2025-12-27, 16:51
Medlem
Citat:
Likt tidigare specifierat, det finns ingenting som bevisar din tes. Smuta sprida lögner.

Det är inga lögner det är sanningen jag räknat ut genom mina enorma kunskaper, det är bara du som är en känslostyrd åsna som inte fattar bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in