Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Nej, biologiskt sätt är de inte barn.
Biologiskt är de barn. Vuxna befinner sig inte i puberteten din urblåsta tjockskalle.
Citat:
Juridiskt är de, men ditt jävla snack om pedofili har ju noll med saken att göra. Pedofiler tänder på PREPUBERTALA barn. Om du inte vet vad det betyder så läs på. Om vi ska utgå från ditt argument så är ju utövande pedofili lagligt under tre år.
Buhu, grinade pedofilen, jag är inte pedofil för jag är faktiskt en hebefil.
Det vanliga hårklyveriet för att det ska kännas lite bättre att vilja knulla barn. Vi övriga skiter fullständigt i vad ni kallar er själva, ni är pedofiler eftersom ni vill knulla barn. Deal with it.
Citat:
Jag frågar för femtioelfte gången. Kan du inte ge ett tillfredsställande svar på detta så behöver du inte svara alls. Är man pedofil om man ligger med någon som är 17 år, 364 dagar, 23 timmar och 59 minuter gammal, men inte om man ligger med henne en minut senare när hon fyllt 18?
Efterbliven idiotfråga. Den där minuten har ingen betydelse i sammanhanget, och tror du det så har du antagligen någon form av hjärnskada. Ditt exempel är dessutom totalt irrelevant eftersom vi pratar om 15åringar din äckliga pedofil.
Som någon annan var inne på, så hade du bevisligen knullat en 10åring om hon påbörjat puberteten eftersom du likt alla andra pedofiler tror att könsmognad innebär att någon är vuxen.