2025-12-25, 19:43
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, biologiskt sätt är de inte barn.

Biologiskt är de barn. Vuxna befinner sig inte i puberteten din urblåsta tjockskalle.

Citat:
Juridiskt är de, men ditt jävla snack om pedofili har ju noll med saken att göra. Pedofiler tänder på PREPUBERTALA barn. Om du inte vet vad det betyder så läs på. Om vi ska utgå från ditt argument så är ju utövande pedofili lagligt under tre år.

Buhu, grinade pedofilen, jag är inte pedofil för jag är faktiskt en hebefil.

Det vanliga hårklyveriet för att det ska kännas lite bättre att vilja knulla barn. Vi övriga skiter fullständigt i vad ni kallar er själva, ni är pedofiler eftersom ni vill knulla barn. Deal with it.

Citat:
Jag frågar för femtioelfte gången. Kan du inte ge ett tillfredsställande svar på detta så behöver du inte svara alls. Är man pedofil om man ligger med någon som är 17 år, 364 dagar, 23 timmar och 59 minuter gammal, men inte om man ligger med henne en minut senare när hon fyllt 18?

Efterbliven idiotfråga. Den där minuten har ingen betydelse i sammanhanget, och tror du det så har du antagligen någon form av hjärnskada. Ditt exempel är dessutom totalt irrelevant eftersom vi pratar om 15åringar din äckliga pedofil.

Som någon annan var inne på, så hade du bevisligen knullat en 10åring om hon påbörjat puberteten eftersom du likt alla andra pedofiler tror att könsmognad innebär att någon är vuxen.
Citera
2025-12-25, 19:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Det spelar ingen roll. Man knullar inte 15-åringar som vuxen man. Du får snäll vänta tills damen är 18. Åtminstone.

Eller är män djur utan hjärna?

Då kan man också ställa sig frågan vad vinner mannen på att säga nej?För att han får en klapp på axeln av hjärntvättade människor? Tänk då även på vad mannen har att vinna, uppleva på att inte säga nej. Jag tror det är ett fåtal men av just denna anledningen som faktiskt inte hade sagt nej oavsett vad bittra sura tanter på ett forum eller i verkliga livet säger.
Citera
2025-12-25, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Hade det varit en 15-årig pojke och en 40-årig MILF så hade folk säkert sagt att han var kung som fick en 40-åring på kroken och att han måste ha varit kåt som ett djur som åkte ända till Sverige för att få ligga.

Men en 15-årig flicka är tydligen alltid ett offer i jämförelse och oförmögen att fatta egna beslut, trots att tjejer ofta är mognare mentalt än killar i den åldern.

Hon har ju helt enkelt bara följt reglerna för begränsningen av inavel, det är något som förmodligen följt oss sen stenåldern.

Citat:
Hur man undvek inavel i stenåldern:
Genetisk blandning: Forskning på stenåldersgravar i Frankrike visar att grupper av jägare-samlare utbytte individer, ofta kvinnor, med andra grupper, vilket skapade sociala band utan att vara nära biologiska släktingar.
Sociala nätverk: Studier tyder på att individer i samma grav ofta inte var nära släkt, vilket pekar på starka sociala band mellan olika grupper som inte baserades på biologiskt släktskap.
Strategi för överlevnad: Detta mönster av att blanda sig med andra grupper var en medveten strategi för att undvika inavel och öka genetisk variation, vilket är avgörande för en populations långsiktiga överlevnad.

Men mannen i det här fallet verkar ju ha tappat bort den moraliska kompassen en aning, 40 år och limmar på 15 åriga tyska småbrudar.. njae ?

Jag hade inte uppskattat detta med mina barn oavsett legalt eller ej.
Citera
2025-12-25, 19:50
Medlem
Citat:
Hon ville uppenbarligen ligga med honom så mycket att hon åkte tåg från Tyskland ända till Sverige för det. Då vill man verkligen ligga med någon!
Knappast. De flesta 15-åringar vill inte ens med en tång ta i en 40-åring. Det är andra orsaker bakom hennes flykt.
Citera
2025-12-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Knappast. De flesta 15-åringar vill inte ens med en tång ta i en 40-åring. Det är andra orsaker bakom hennes flykt.

Naivt att tro att alla 15-åriga tjejer ej kan ha fetischer eller avvikande sexuella preferenser.
Citera
2025-12-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Det kan man ju tycka, men 15-åriga flickor som blivit sexuellt aktiva håller som regel inte med dig. De vill ha någon som är åtminstone ett par år äldre, helst skall han ha bil. (De 15-åriga pojkarna har inte bil.) Ännu hellre skall han kunna köpa alkohol åt henne. Det är så verkligheten ser ut, helt oavsett vad vi andra tycker. Själv har jag varit med om åtskilliga sexuella inviter från omyndiga flickor ända tills jag kom upp i femtioårsåldern. (Efter det tyckte de nog att jag var för gammal.) Inte bara från omyndiga givetvis, när jag undervisade på universitet var majoriteten av mina studenter kvinnor som var 18-19 år. Den auktoritet som lärarrollen medför är starkt sexuellt attraktiv för många kvinnor, så att jag själv var 35-40 år på den tiden var ingen nackdel på något vis. De som pratar om hur fel det är med maktobalans i ett förhållande har missat att en stor andel kvinnor vill att mannen skall ha övertaget i ett förhållande.

Men den här tråden har hakat upp sig på diskussioner om lämplighet och åldersskillnader. Fakta är att det är lagligt att en 15-årig flicka har sexuellt umgänge med vem en vuxen man i vilken ålder som helst. Undantaget är om hon befinner sig i en beroendeställning till mannen. Det är därför som det hade varit olagligt ifall jag hade haft ett sexuellt förhållande med en av mina elever när jag jobbade på högstadiet. Men det hade varit lagligt att ha ett dylikt förhållande med en elev som inte undervisades av mig. Skolledningen hade förvisso sett det som skäl för avsked, men det hade inte varit olagligt. Om jag hade haft ett sexuellt förhållande med en av mina studentskor på universitetet så hade det varit lagligt och det hade inte ens varit giltigt skäl för avsked.

Knäckfrågan här är huruvida den Tyska flickan kan anses ha stått i så stark beroendeställning vis-ā-vis den Svenske mannen att hon inte kunde ge sitt samtycke till sex. Tingsrätten dömde honom till 10 månader för sexuellt utnyttjande av barn. Frågan är hur högre instans kommer att döma?
Funderat på att flytta tillbaka till stenåldern? Dina värderingar verkar passa bättre där än i ett modernt samhälle
Citera
2025-12-25, 19:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Biologiskt är de barn. Vuxna befinner sig inte i puberteten din urblåsta tjockskalle.

Buhu, grinade pedofilen, jag är inte pedofil för jag är faktiskt en hebefil.

Det vanliga hårklyveriet för att det ska kännas lite bättre att vilja knulla barn. Vi övriga skiter fullständigt i vad ni kallar er själva, ni är pedofiler eftersom ni vill knulla barn. Deal with it.

Efterbliven idiotfråga. Den där minuten har ingen betydelse i sammanhanget, och tror du det så har du antagligen någon form av hjärnskada. Ditt exempel är dessutom totalt irrelevant eftersom vi pratar om 15åringar din äckliga pedofil.

Som någon annan var inne på, så hade du bevisligen knullat en 10åring om hon påbörjat puberteten eftersom du likt alla andra pedofiler tror att könsmognad innebär att någon är vuxen.

Det finns ett mellanting mellan barn och vuxen, pucko.

Eller så definierar man sig inte som något särskilt utan är attraherad av unga PUBERTALA tjejer.

Nej, vi pratar inte bara om 15-åringar även om tjejen i TS var 15. Hon hade lika gärna kunnat vara 16 eller 17 eftersom de också är barn juridiskt sätt och du upprepar som ett mantra "vuxna ska inte knulla barn, vuxna ska inte knulla barn. Alla som inte håller med är pedofiler", men om man har sex med en som är 17 år, 364 dagar, 23 timmar och 59 minuter så knullar man ett barn om man ska se det strikt juridiskt.

Men om vi låtsas att vi bara pratar om 15-åringar:

Hade det varit ok om tjejen var 16? Hade det varit ok om hon var 17?

Och nej, jag hade inte knullat en 10-åring även om det vore lagligt just för att 10-åringar är PREPUBERTALA barn, dvs de har varken fått bröst, former eller vet ens vad sex är. Precis som jag inte äter bajs även om det är lagligt.
Senast redigerad av Ganonito 2025-12-25 kl. 20:00.
Citera
2025-12-25, 19:59
Medlem
Citat:
Naivt att tro att alla 15-åriga tjejer ej kan ha fetischer eller avvikande sexuella preferenser.
Var skrev jag alla?
Citera
2025-12-25, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Var skrev jag alla?

Då kanske du inte ska skriva som att du vet något vi andra inte vet om du inte gör det.
Citera
2025-12-25, 20:03
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Det finns ett mellanting mellan barn och vuxen, pucko.

Nej, det gör det inte. Du är antingen vuxen eller så är du inte det, och är du inte vuxen så är du ett barn. Tonåringar är barn.

Citat:
Eller så definierar man sig inte som något särskilt utan är attraherad av unga PUBERTALA tjejer.

Pedofil, som sagt. Tänder på barn. Omogna småtjejer som knappt fått bröst.

Citat:
Nej, vi pratar inte bara om 15-åringar även om tjejen i TS var 15. Hon hade lika gärna kunnat vara 16 eller 17 eftersom de också är barn juridiskt sätt och du upprepar som ett mantra "vuxna ska inte knulla barn, vuxna ska inte knulla barn. Alla som inte håller med är pedofiler", men om man har sex med en som är 17 år, 364 dagar, 23 timmar och 59 minuter så knullar man ett barn om man ska se det strikt juridiskt.

Som sagt, ditt exempel är lika idiotiskt som irrelevant.

Citat:
Men om vi låtsas att vi bara pratar om 15-åringar:

Hade det varit ok om tjejen var 16? Hade det varit ok om hon var 17?

Nej. Anser för den delen att medelålders män som springer efter 18åringar också har något fel i huvudet, men en 18åring har ansvaret för sitt liv och sina beslut. Det har inte 15åringar av goda skäl.
Citera
2025-12-25, 20:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Nej, det gör det inte. Du är antingen vuxen eller så är du inte det, och är du inte vuxen så är du ett barn. Tonåringar är barn.

Pedofil, som sagt. Tänder på barn. Omogna småtjejer som knappt fått bröst.

Som sagt, ditt exempel är lika idiotiskt som irrelevant.

Nej. Anser för den delen att medelålders män som springer efter 18åringar också har något fel i huvudet, men en 18åring har ansvaret för sitt liv och sina beslut. Det har inte 15åringar av goda skäl.

Jo, för annars hade man gått från barn till vuxen över en natt.

Det där är individuellt. Jag har sett tjejer som varit runt 15 som haft större bröst än 25-åringar. Precis som det finns 30-åriga män som har kroppar som ser ut som pojkars medan det finns 15-åringa killar som är rejält biffiga.

Tolkar det som att du inte har några argument eftersom du medger att du säger emot dig själv.

Då är mitt exempel alltså inte irrelevant.
Citera
2025-12-25, 20:15
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Jo, för annars hade man gått från barn till vuxen över en natt.

Det märks att du är kraftigt svagbegåvad. Barn utvecklas till vuxna under en period av runt 22 år.

Citat:
Det där är individuellt. Jag har sett tjejer som varit runt 15 som haft större bröst än 25-åringar. Precis som det finns 30-åriga män som har kroppar som ser ut som pojkars medan det finns 15-åringa killar som är rejält biffiga.

Jag kan tänka mig att du glor ofta på 15åringar, 15åringar du anser att man ska få ligga med som medelålders man oavsett hur outvecklade de är fysiskt likväl som mentalt.

Citat:
Tolkar det som att du inte har några argument eftersom du medger att du säger emot dig själv.

Då är mitt exempel alltså inte irrelevant.

Dina "argument" består av det direkt felaktiga påstående att 15åringar inte är barn och att 15åringar får köpa energidryck vilket betyder att de är mogna nog för att ha sex med medelålders män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in