Citat:
Ursprungligen postat av
One2Many
Det märks att du är kraftigt svagbegåvad. Barn utvecklas till vuxna under en period av runt 22 år.
Jag kan tänka mig att du glor ofta på 15åringar, 15åringar du anser att man ska få ligga med som medelålders man oavsett hur outvecklade de är fysiskt likväl som mentalt.
Dina "argument" består av det direkt felaktiga påstående att 15åringar inte är barn och att 15åringar får köpa energidryck vilket betyder att de är mogna nog för att ha sex med medelålders män.
Så alla under 22 är barn enligt din definition? Skrämmande, tänk att vi låter barn ta körkort, rösta, köpa alkohol och tobak, gå på systembolaget, sitta i riksdagen, gå ut i krig etc etc.
Nej. Jag "glor" inte på 15-åringar mer än vad jag "glor" på andra åldersgrupper. Jag "glor" på tjejer jag tycker ser bra ut. Det är sällan jag vet åldern på förhand. Skulle heller aldrig ligga med någon bara för att hon var 15. Måste attraheras av henne först. Och som sagt, det finns 20+are som inte är särskilt utvecklade fysiskt. Är det pedofili att ligga med dessa också? Är kvinnor som ligger med män med pojkkroppar pedofiler?
Köpa energidryck, köra moppe, ställas inför rätta, gå på barnförbjudna filmer på bio. Om du vill ta bort 15-åringars rätt att ligga med vem de vill så borde du i rimlighetens och konsekvensens namn även vilja ta bort dessa rättigheter.