Citat:
Det är helt uppenbart att det här är nödvändigt att återigen lägga fram ”gamla” citat som argument.
Du delar ett gammalt citat från juni och sen citerar du dig själv i ett till inlägg. Det känns verkligen som att det är extrem brist på verkliga goda nyheter från det mytomspunna MZ-managementet. Det finns förmodligen inget gott att säga.
Att påstå att en offentlig artist som enligt dig är det folkkäraste som gått i ett par skor helt plötsligt så extremt värnar sitt privatliv låter mer än osannolikt. Speciellt om personen skulle ha exakt allt att vinna på att gå ut och visa upp sitt nya drogfria jag.
Att påstå att en offentlig artist som enligt dig är det folkkäraste som gått i ett par skor helt plötsligt så extremt värnar sitt privatliv låter mer än osannolikt. Speciellt om personen skulle ha exakt allt att vinna på att gå ut och visa upp sitt nya drogfria jag.
Och du är själv det bästa beviset på det. Du ”begrundar” din kompis Eagles uttalande med en länk från april (!), trots att det finns den jag citerade efteråt, som dessutom innehåller uttalandet att MZ fick hjälp med sin drogproblem.
Citat:
...
2. https://www.svd.se/a/4BAPAE/mans-zelmerlow-kan-fa-lamna-egna-stiftelsen
...
Hade du fler frågor?
2. https://www.svd.se/a/4BAPAE/mans-zelmerlow-kan-fa-lamna-egna-stiftelsen
...
Hade du fler frågor?
Och det är något som ni uppenbarligen inte vill erkänna och helt ignorerar. Här står det nu svart på vitt från en av hans närmaste arbetskollegor att han fick hjälp och därmed uppenbarligen återigen är i linje med stiftelsens principer. Annars skulle han väl inte ha varit på plats i Kenya i somras hos den organisation som stiftelsen stöder.
Istället försöker ni hela tiden underbygga att han inte skulle vara drogfri med tomma påståenden. Inte minst du. Vi minns hur du gjorde detta med hans återfall i mars (!!!), som dessutom kom efter hans ex-frus offentliga förtal. Efter en sådan smäll är det inte konstigt.
Citat:
Det är uppenbart att det finns fler fakta. Och inte bara det uttalande från stiftelsen som jag citerade. Men det vill ni tydligen inte se.Och sedan när måste folkkära artister offentliggöra hela sitt privatliv? Måns har visserligen alltid delat med sig av glimtar av sitt privatliv, men det har i regel hållit sig inom rimliga gränser och inte gått för djupt.
Du verkar här förväxla honom med hans ex, som mycket gärna och mycket ofta måste offentliggöra alla sina privata angelägenheter...