Citat:
Ursprungligen postat av
Jackdaniels77
Ja det är väldigt tydligt jag håller med. Märktes extra mycket på Chrippa och Linnea i intervjun på Cluees kanal. Där håller dom inte tbx med sin besvikelse. Och jag får också känslan av att C&L innerst inne är besvikna på Bo Göran och förmodligen uttryckt det till honom också, speciellt efter avsnitt 1. Sen hade Chrippa en väldigt väldigt liten del av dokumentären faktiskt, det hade han inte räknat med. Jag tror på fullaste allvar han förväntade sig en huvudroll. Han byggde upp det så inför dokumentären, HAN JOBBADE MED SVT I 2 ÅR, lät det. Men sen var han tvungen att göra en efterkonstruktion, och allt babblandet om att meningen och syftet med allt var för mammas skull. Fick bli hans plan B.
Svt har nog i ett sent läge talat om för honom att det helt enkelt inte var passade med tanke på omständigheterna, att framhäva honom mkt. Och lite klippande o klistrande ända in i slutet, tyder på att Svt va lite under press innan den skulle släppas. Med tanke på alla "bevis" och YT videos som vevades strax innan premiären!
Ja det märktes att det var en besvikelse även för Cluee vilket han skrev om på Instagram man ville komma åt Jocke men det gick inte.
Och som du säger C har hypat varje avsnitt till max på bästa sändningstid och då kunde man ju tro att han skulle vara lite mer delaktig.
Såhär i efterhand kan jag fundera på att många inte visste vilken Linneas familj var men nu vet alla som tittat på dokumentären vilka det är, dessutom lägger Linnea upp ett flertal bilder på sin lillebror vilket känns dumt när han är så utsatt då kanske det är bättre att låta honom vara hemlig.