2025-12-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Va i hela helvete. Ser inte ens ut som samma person.

ser ut som 40
Citera
2025-12-25, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är därför många reagerar just såhär och ingen vill ta i någon annans upplevelser i barndomen.
Detta blev en flopp för alla inblandade och inte är Jocke mer illa omtyckt för det möjligtvis här inne då.

https://imgur.com/a/XqiHnjP

Dessutom var det lagligt att läsa upp journalerna som han gjorde? kommer hända saker kring just det.

Förstår du inte sambandet mellan att Jocke har sagt att det står tex att hans mamma körde 230 volt rakt in i hans finger i journalerna, kontra att det inte står något sådant där.

Är det lagligt att göra som Jocke gjort? Alltså att sälja sina egna journaler? Där det inte finns ett enda belägg av alla belägg Jocke säger skall finnas där. Tror inte det är lagligt men inget kommer hända kring det.
Citera
2025-12-25, 15:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Om DU kan läsa så kolla själv alla kommentarsfält.. Men det har du säkert redan gjort och är lika besviken som idiotgänget. Därför du är så otrevlig och aggressiv. Du borde ta dina egna råd..
Vissa är så blinda av sitt hat. Små fattiga människor.
Citera
2025-12-25, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag förtalar inte Julia - jag konstaterar vad en blind kan se -- och jag har hört henne på live, så det den blinda kan se är bekräftat hela vägen ut.
Julia har sålt barnet till Jocke . .. för länge sedan -- först handlade det om att Chrippa skulle tvingas leva med "skraket" .. När han inte ville det .. då drog Jockes "sitt fot hunden annars jävlar" i gång .. (eller mer exakt - Han ska betala ) .. (så var det Julia .. jag har sett dina sms - Jag vet hur ni planerade för att han skulle tvingas förstå att det var med dig han skulle vara)...

Det är fortfarande Jocke som betalar för Julia .. men snart är det slut .. Vem kommer fittan sälja barnet till nästa gång .. För Julia skiter i barnet - och säljer till den som erbjuder bäst - precis som hon gjort hittills.
Julia är ingen mamma .. Hon är en morsa med en tillgång

Det är ju knappast Julia som säljer fittan 😂
Citera
2025-12-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Förstår du inte sambandet mellan att Jocke har sagt att det står tex att hans mamma körde 230 volt rakt in i hans finger i journalerna, kontra att det inte står något sådant där.

Är det lagligt att göra som Jocke gjort? Alltså att sälja sina egna journaler? Där det inte finns ett enda belägg av alla belägg Jocke säger skall finnas där. Tror inte det är lagligt men inget kommer hända kring det.

Uppenbart så står lagen på hans sida ang hans journaler som som någon annan läser upp.
Citera
2025-12-25, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det var en väldigt fin bild också.

Ja dom var jättefin 😍
Förstår inte varför han går ut och ljuger om att flickan skulle med till Sälen, det är ju konstant lögner från hans sida.
Citera
2025-12-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Tycker du verkligen så? Varför tycker något som inte är sant? Förstår du inte att Jocke är en människa som ingen tycker om, så har du problem.

Ställ sig nu i kön till biblioteket läs Jockes bok, ta in allt som står i den boken och känn sedan känslan av boken efter allt detta när du har läst din första bok i dit liv, ta då och far åt helvete gå hem och lägg dig och håll käften och sluta ventilera dina personliga problem här, far bara åt helvete. Om du nu ens lyckas läsa boken.

Vad jag kan se så är det väldigt många människor som tycker om Jocke kan du inte läsa? 90% i alla kommentarsfält är på Jockes sida.
Jag har läst han bok vart står det att han hänvisar allt till journalerna? eller vilken video har han sagt det? länka gärna.

Personliga problem vad menar du med det? jag får väl skriva som alla andra i detta forum.
Citera
2025-12-25, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför kallar du barnet för "fittan"?
Är du helt sjuk I huvudet

Du skriver ” Vem kommer fittan sälja barnet till nästa gång” antar att du menar Julia och då skrev jag att det är inte Julia som säljer fittan det är ju Linnea som alla vet.
Citera
2025-12-25, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja det är väldigt tydligt jag håller med. Märktes extra mycket på Chrippa och Linnea i intervjun på Cluees kanal. Där håller dom inte tbx med sin besvikelse. Och jag får också känslan av att C&L innerst inne är besvikna på Bo Göran och förmodligen uttryckt det till honom också, speciellt efter avsnitt 1. Sen hade Chrippa en väldigt väldigt liten del av dokumentären faktiskt, det hade han inte räknat med. Jag tror på fullaste allvar han förväntade sig en huvudroll. Han byggde upp det så inför dokumentären, HAN JOBBADE MED SVT I 2 ÅR, lät det. Men sen var han tvungen att göra en efterkonstruktion, och allt babblandet om att meningen och syftet med allt var för mammas skull. Fick bli hans plan B.
Svt har nog i ett sent läge talat om för honom att det helt enkelt inte var passade med tanke på omständigheterna, att framhäva honom mkt. Och lite klippande o klistrande ända in i slutet, tyder på att Svt va lite under press innan den skulle släppas. Med tanke på alla "bevis" och YT videos som vevades strax innan premiären!

Ja det märktes att det var en besvikelse även för Cluee vilket han skrev om på Instagram man ville komma åt Jocke men det gick inte.
Och som du säger C har hypat varje avsnitt till max på bästa sändningstid och då kunde man ju tro att han skulle vara lite mer delaktig.
Såhär i efterhand kan jag fundera på att många inte visste vilken Linneas familj var men nu vet alla som tittat på dokumentären vilka det är, dessutom lägger Linnea upp ett flertal bilder på sin lillebror vilket känns dumt när han är så utsatt då kanske det är bättre att låta honom vara hemlig.
Citera
2025-12-25, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Microtanten har aldrig fel. Även fast det finns bildbevis på att barnet är med morsan

Ja hon och dottern kan kämpa på med Temu det leder ju ingenstans iaf.
Citera
2025-12-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja den blev inte alls så som Chrippa och Jacke samt Pallal påstod. Det var Chrippas dokumentär, han var väldigt tydlig med det.
Jacke tjatade om att nu skulle korthuset falla. Nu skulle Jocke och Anjo falla.
Jacke hade esset i rockärmen. Nu var det dags. Hämnden var nära.
Dessvärre för dessa hämndlystna personer blev de synade och bluffen avslöjades.

Jag undrar fortfarande om det var Jacke som raderade och lurade Bosse eller om det var Bosse som försökte lura alla sina tittare.
Det lutar åt att Bosse är den som medvetet lurade det svenska folket som trots allt betalar hans lön.
Usch Bosse.

Ja just ja alla dessa korthus och nedräkningar hade nästan glömt bort det 😂 och en banger som skulle komma men aldrig kom.
Ingen av dom föll det som hände var att nu kom det fram mer om att familjen Lundell har haft personskydd, polisövervakning, kontaktförbud osv vilket vi sa i tidigt skede och nu kommer vi tillbaka till samma sak igen vilket man inte får bara hur som helst.
Citera
2025-12-25, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Flickan ser så lycklig ut, och J ser fantastisk ut. Tänk att avlägsna 150cm anabolakräfta kan göra så mycket för en familj. Glad för dom!

Ja man ser att Julia verkar må så mycket bättre och det var en jättefin bild på båda så fina i håret också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in