Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Förtalar du inte Julia? Du är helt från vettet. Du gör inget annat än att grovt förtalar dina hatobjekt som så märkligt ligger i samma skål som Chrippa och Jackes hatobjekt.
Nej, jag förtalar inte Julia, det går inte att förtala den sopan eftersom hon själv satt en ära i att bevisa hus mycket hon skiter i sitt barn så länge Jocke rapar och betalar.
Hon borde åka dit på människohandel för ungen är bara en körgrej för henne - den som betalar mest .. Du hittar ingen sämre morsa än Julia på kartan .. För Julia skiter i sitt barn.
Citat:
Förresten, varför är inte Chrippas största och bästa vän (efter pappa då) Jacke inte med på julfirandet tro? Du som vet allt och är bäst på allt och är otroligt förnekande inför ditt korståg mot alla som Chrilledille inte gillar borde kunna svara på varför Jacke inte är med på den stora julfesten.
Jacke kanske firar jul på annat håll .. Är du på riktigt dum i huvudet ?
Sofia har också familj - de kanske firar där .. ditt dumma såshuvd
Citat:
Du som också vet allt och aldrig förtalar någon (hallå, hur är det möjligt att du är så blind för din egen medverkan 😳?) Har pappa Thomas stöttat Jacke ekonomiskt lika mycket som han stöttat Chrippa? Det är ju rimligt att man ställer upp för alla sina barn på ett rättvist sätt. Min uppfattning är att Jacke inte alltid har det så fett med pengar.
Återigen .. dina foliehattstankar besvarar jag inte..
Citat:
Varför valde Chrippa och advokat inte ha med Jacke som vittne?
Det var ju ett himla hallå av Jacke att han skulle vittna. Han skulle till och med vara med på första rättegångsdagen men fick snällt vänta ute pga vittnesmål.
Om försvaret kallat ett vittne så kan de eller rätten bedöma att det tillför inget
Citat:
Och en sak till. Du har inte ett skit med Julia att göra, inte heller barnet. Du saknar empati och sympati för barnet. Du skriver endast om Julia för att du, avskyr henne lika mycket som Chrippa och Jacke gör.
Din dumma kossa - Chrippa avskyr inte Julia - han vill inte ha med henne att göra som partner - han vill att de ska ett fungerande föräldraskap.
Julia är ju bara äcklig när hon fortfarande inte kan släppa honom --- och hon skadar sitt barn enormt ..men Jocke betalar ju .. så skitsamma vad det innebär för barnet.
Jag har träffat folk förr som sålt sig .. Men Julia är faktiskt den enda riktigt äckliga jag stött .. hon säljer sitt barn
Citat:
Det är ju inte så att du eller jag hjälper Julia ekonomiskt eftersom det är JOCKE, som hjälper dom ekonomiskt.
Han har köpt henne ja.
Citat:
Hur kan det vara så jobbigt för dig?
Tänk nu på svaret här eftersom jag vet att Julia är sjukskriven och får ta del av skattepengar, precis som Chrippas mamma gör och även du enligt dig själv.
Jockes pengar är inte skattemedel.
Hon har sålt barnet till honom - vi är överens
Citat:
En fråga. Vad tycker du om att Linnéa frågade flickan om hon är rädd för pappa? Flickan nickar. Då säger Linnéa att flickan ska vara själv med pappa.
VIDRIGT!! Linnéa är mycket störd.
Visa mig videon .. för hittills har allt som visat snarare motbevisat det som sägs ..
via videon ...
Citat:
Det är självklart att flickan inte ska fira jul med Linnéa och det är omöjligt att Chrippa ens för en sekund kunde tro det. ALLA med förstånd fattar det.
Om Chrippa trodde det, som du skriver, är det bara ytterligare ett tecken på att han inte är riktigt klok.
Just det, jag är helt opåverkad av ditt nedvärderande och överlägsna sätt att bemöta andra. Det finns oftast inget att svara på när man skalar av de lagren.
Absolut, så länge Jocke lever blir det inget umgänge om inte Chrippa lyser -- Jocke har varit tydlig om det ..
Råkar Jocke dö så är det alltså till barnets fördel - för hon har en pappa som älskar henne och vill henne väl -- Något Julia inte ens vet vad det är .. för hon har väl fullt jobb med att bresa för nästa karl nu istället för att ta hand om sitt barn ..'