2025-12-25, 04:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Microtanten har aldrig fel. Även fast det finns bildbevis på att barnet är med morsan
Jag har aldrig sagt vare sig bu eller bä om det. Jag har frågat var han lagt ut det - men inte fått svar.
Jag har sagt att han mycket väl kan ha trott det - för enligt umgängesavtalet är det väl hans jul -- men att Julia som vanligt spelat först åt ena hållet och sen åt andra .. Jocke har ju bestämt att Chrippa inte ska träffa barnen om inte Jocke kontrollerar situationen .. Och Julia har ju sålt barnet för länge sen .. så länge Jocke betalar så bestämmer han.

Alla insatta vet att det är så .. ni får gärna låtsas att det handlar om annat .. och Julia kommer hålla på tills barnet blir LVU-placerat eller Jocke slutar betala .. För Julia skiter i barnet.
Den som är intresserad av barnets bästa är Chrippa - och därför har han hela tiden försökt få till ett samarbetet - för hans åsikt är att barnet behöver både sin mamma och pappa ..

Han är för investerad i barnet för att se hur mycket Julia skadar och säljer henne.
Citera
2025-12-25, 05:39
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har aldrig sagt vare sig bu eller bä om det. Jag har frågat var han lagt ut det - men inte fått svar.
Jag har sagt att han mycket väl kan ha trott det - för enligt umgängesavtalet är det väl hans jul -- men att Julia som vanligt spelat först åt ena hållet och sen åt andra .. Jocke har ju bestämt att Chrippa inte ska träffa barnen om inte Jocke kontrollerar situationen .. Och Julia har ju sålt barnet för länge sen .. så länge Jocke betalar så bestämmer han.

Alla insatta vet att det är så .. ni får gärna låtsas att det handlar om annat .. och Julia kommer hålla på tills barnet blir LVU-placerat eller Jocke slutar betala .. För Julia skiter i barnet.
Den som är intresserad av barnets bästa är Chrippa - och därför har han hela tiden försökt få till ett samarbetet - för hans åsikt är att barnet behöver både sin mamma och pappa ..

Han är för investerad i barnet för att se hur mycket Julia skadar och säljer henne.

Sluta förtala Julia konstant.
Å din besatthet av Jocke fortsätter. Du behöver hjälp kompis.
Citera
2025-12-25, 06:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Sluta förtala Julia konstant.
Å din besatthet av Jocke fortsätter. Du behöver hjälp kompis.
Jag förtalar inte Julia - jag konstaterar vad en blind kan se -- och jag har hört henne på live, så det den blinda kan se är bekräftat hela vägen ut.
Julia har sålt barnet till Jocke . .. för länge sedan -- först handlade det om att Chrippa skulle tvingas leva med "skraket" .. När han inte ville det .. då drog Jockes "sitt fot hunden annars jävlar" i gång .. (eller mer exakt - Han ska betala ) .. (så var det Julia .. jag har sett dina sms - Jag vet hur ni planerade för att han skulle tvingas förstå att det var med dig han skulle vara)...

Det är fortfarande Jocke som betalar för Julia .. men snart är det slut .. Vem kommer fittan sälja barnet till nästa gång .. För Julia skiter i barnet - och säljer till den som erbjuder bäst - precis som hon gjort hittills.
Julia är ingen mamma .. Hon är en morsa med en tillgång
Senast redigerad av micro113 2025-12-25 kl. 06:25.
Citera
2025-12-25, 07:22
Medlem
Citat:
Jag förtalar inte Julia - jag konstaterar vad en blind kan se -- och jag har hört henne på live, så det den blinda kan se är bekräftat hela vägen ut.
Julia har sålt barnet till Jocke . .. för länge sedan -- först handlade det om att Chrippa skulle tvingas leva med "skraket" .. När han inte ville det .. då drog Jockes "sitt fot hunden annars jävlar" i gång .. (eller mer exakt - Han ska betala ) .. (så var det Julia .. jag har sett dina sms - Jag vet hur ni planerade för att han skulle tvingas förstå att det var med dig han skulle vara)...

Det är fortfarande Jocke som betalar för Julia .. men snart är det slut .. Vem kommer fittan sälja barnet till nästa gång .. För Julia skiter i barnet - och säljer till den som erbjuder bäst - precis som hon gjort hittills.
Julia är ingen mamma .. Hon är en morsa med en tillgång

Förtalar du inte Julia? Du är helt från vettet. Du gör inget annat än att grovt förtalar dina hatobjekt som så märkligt ligger i samma skål som Chrippa och Jackes hatobjekt.
Förresten, varför är inte Chrippas största och bästa vän (efter pappa då) Jacke inte med på julfirandet tro? Du som vet allt och är bäst på allt och är otroligt förnekande inför ditt korståg mot alla som Chrilledille inte gillar borde kunna svara på varför Jacke inte är med på den stora julfesten.

Du som också vet allt och aldrig förtalar någon (hallå, hur är det möjligt att du är så blind för din egen medverkan 😳?) Har pappa Thomas stöttat Jacke ekonomiskt lika mycket som han stöttat Chrippa? Det är ju rimligt att man ställer upp för alla sina barn på ett rättvist sätt. Min uppfattning är att Jacke inte alltid har det så fett med pengar.

Varför valde Chrippa och advokat inte ha med Jacke som vittne?
Det var ju ett himla hallå av Jacke att han skulle vittna. Han skulle till och med vara med på första rättegångsdagen men fick snällt vänta ute pga vittnesmål.

Och en sak till. Du har inte ett skit med Julia att göra, inte heller barnet. Du saknar empati och sympati för barnet. Du skriver endast om Julia för att du, avskyr henne lika mycket som Chrippa och Jacke gör.

Det är ju inte så att du eller jag hjälper Julia ekonomiskt eftersom det är JOCKE, som hjälper dom ekonomiskt.
Hur kan det vara så jobbigt för dig?
Tänk nu på svaret här eftersom jag vet att Julia är sjukskriven och får ta del av skattepengar, precis som Chrippas mamma gör och även du enligt dig själv.
Jockes pengar är inte skattemedel.

En fråga. Vad tycker du om att Linnéa frågade flickan om hon är rädd för pappa? Flickan nickar. Då säger Linnéa att flickan ska vara själv med pappa.
VIDRIGT!! Linnéa är mycket störd.

Det är självklart att flickan inte ska fira jul med Linnéa och det är omöjligt att Chrippa ens för en sekund kunde tro det. ALLA med förstånd fattar det.
Om Chrippa trodde det, som du skriver, är det bara ytterligare ett tecken på att han inte är riktigt klok.

Just det, jag är helt opåverkad av ditt nedvärderande och överlägsna sätt att bemöta andra. Det finns oftast inget att svara på när man skalar av de lagren.
Senast redigerad av 111-111 2025-12-25 kl. 07:26.
Citera
2025-12-25, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tycker det märks ganska tydligt att dokumentären inte gick så bra som dom hoppats det skulle ju vara slut med Jocke & Anjo efter detta,istället så stöttar folk Jocke mer än förut i media kan man se, hans bok är det långa köer på hos biblioteken (vissa) i butiker säljer boken för fullt, psykologer sätter ner foten och i 90% av kommentarsfält är det bara hyllningar till Jocke.

Jag tror Jacke med familjen är besvikna som Bo Göran blev.

Ja den blev inte alls så som Chrippa och Jacke samt Pallal påstod. Det var Chrippas dokumentär, han var väldigt tydlig med det.
Jacke tjatade om att nu skulle korthuset falla. Nu skulle Jocke och Anjo falla.
Jacke hade esset i rockärmen. Nu var det dags. Hämnden var nära.
Dessvärre för dessa hämndlystna personer blev de synade och bluffen avslöjades.

Jag undrar fortfarande om det var Jacke som raderade och lurade Bosse eller om det var Bosse som försökte lura alla sina tittare.
Det lutar åt att Bosse är den som medvetet lurade det svenska folket som trots allt betalar hans lön.
Usch Bosse.
Citera
2025-12-25, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, lillen trodde ju att dokumentären handlade om honom. Hur många minuter fick han...? Två-tre? Och efter att Bo-Göran i avsnitt 1 förklarat att han saknar trovärdighet.

Exakt. Han berättade det redan från start.

Ingen missade att Chrippa tjatade sig blå om att detta var HANS dokumentär.
Citera
2025-12-25, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja det är väldigt tydligt jag håller med. Märktes extra mycket på Chrippa och Linnea i intervjun på Cluees kanal. Där håller dom inte tbx med sin besvikelse. Och jag får också känslan av att C&L innerst inne är besvikna på Bo Göran och förmodligen uttryckt det till honom också, speciellt efter avsnitt 1. Sen hade Chrippa en väldigt väldigt liten del av dokumentären faktiskt, det hade han inte räknat med. Jag tror på fullaste allvar han förväntade sig en huvudroll. Han byggde upp det så inför dokumentären, HAN JOBBADE MED SVT I 2 ÅR, lät det. Men sen var han tvungen att göra en efterkonstruktion, och allt babblandet om att meningen och syftet med allt var för mammas skull. Fick bli hans plan B.
Svt har nog i ett sent läge talat om för honom att det helt enkelt inte var passade med tanke på omständigheterna, att framhäva honom mkt. Och lite klippande o klistrande ända in i slutet, tyder på att Svt va lite under press innan den skulle släppas. Med tanke på alla "bevis" och YT videos som vevades strax innan premiären!

Helt med dig där. Jag tror också att Bosse har fått ett och annat från Chrippas håll. Det blev inte som de trodde.
Inte speciellt mycket har blivit som Chrippa har velat.
Stor i orden, liten på jorden.
Citera
2025-12-25, 08:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Förtalar du inte Julia? Du är helt från vettet. Du gör inget annat än att grovt förtalar dina hatobjekt som så märkligt ligger i samma skål som Chrippa och Jackes hatobjekt.
Nej, jag förtalar inte Julia, det går inte att förtala den sopan eftersom hon själv satt en ära i att bevisa hus mycket hon skiter i sitt barn så länge Jocke rapar och betalar.
Hon borde åka dit på människohandel för ungen är bara en körgrej för henne - den som betalar mest .. Du hittar ingen sämre morsa än Julia på kartan .. För Julia skiter i sitt barn.

Citat:
Förresten, varför är inte Chrippas största och bästa vän (efter pappa då) Jacke inte med på julfirandet tro? Du som vet allt och är bäst på allt och är otroligt förnekande inför ditt korståg mot alla som Chrilledille inte gillar borde kunna svara på varför Jacke inte är med på den stora julfesten.
Jacke kanske firar jul på annat håll .. Är du på riktigt dum i huvudet ?
Sofia har också familj - de kanske firar där .. ditt dumma såshuvd

Citat:
Du som också vet allt och aldrig förtalar någon (hallå, hur är det möjligt att du är så blind för din egen medverkan 😳?) Har pappa Thomas stöttat Jacke ekonomiskt lika mycket som han stöttat Chrippa? Det är ju rimligt att man ställer upp för alla sina barn på ett rättvist sätt. Min uppfattning är att Jacke inte alltid har det så fett med pengar.
Återigen .. dina foliehattstankar besvarar jag inte..

Citat:
Varför valde Chrippa och advokat inte ha med Jacke som vittne?
Det var ju ett himla hallå av Jacke att han skulle vittna. Han skulle till och med vara med på första rättegångsdagen men fick snällt vänta ute pga vittnesmål.
Om försvaret kallat ett vittne så kan de eller rätten bedöma att det tillför inget

Citat:
Och en sak till. Du har inte ett skit med Julia att göra, inte heller barnet. Du saknar empati och sympati för barnet. Du skriver endast om Julia för att du, avskyr henne lika mycket som Chrippa och Jacke gör.
Din dumma kossa - Chrippa avskyr inte Julia - han vill inte ha med henne att göra som partner - han vill att de ska ett fungerande föräldraskap.

Julia är ju bara äcklig när hon fortfarande inte kan släppa honom --- och hon skadar sitt barn enormt ..men Jocke betalar ju .. så skitsamma vad det innebär för barnet.
Jag har träffat folk förr som sålt sig .. Men Julia är faktiskt den enda riktigt äckliga jag stött .. hon säljer sitt barn

Citat:
Det är ju inte så att du eller jag hjälper Julia ekonomiskt eftersom det är JOCKE, som hjälper dom ekonomiskt.
Han har köpt henne ja.

Citat:
Hur kan det vara så jobbigt för dig?
Tänk nu på svaret här eftersom jag vet att Julia är sjukskriven och får ta del av skattepengar, precis som Chrippas mamma gör och även du enligt dig själv.
Jockes pengar är inte skattemedel.
Hon har sålt barnet till honom - vi är överens

Citat:
En fråga. Vad tycker du om att Linnéa frågade flickan om hon är rädd för pappa? Flickan nickar. Då säger Linnéa att flickan ska vara själv med pappa.
VIDRIGT!! Linnéa är mycket störd.

Visa mig videon .. för hittills har allt som visat snarare motbevisat det som sägs ..
via videon ...

Citat:
Det är självklart att flickan inte ska fira jul med Linnéa och det är omöjligt att Chrippa ens för en sekund kunde tro det. ALLA med förstånd fattar det.
Om Chrippa trodde det, som du skriver, är det bara ytterligare ett tecken på att han inte är riktigt klok.

Just det, jag är helt opåverkad av ditt nedvärderande och överlägsna sätt att bemöta andra. Det finns oftast inget att svara på när man skalar av de lagren.
Absolut, så länge Jocke lever blir det inget umgänge om inte Chrippa lyser -- Jocke har varit tydlig om det ..

Råkar Jocke dö så är det alltså till barnets fördel - för hon har en pappa som älskar henne och vill henne väl -- Något Julia inte ens vet vad det är .. för hon har väl fullt jobb med att bresa för nästa karl nu istället för att ta hand om sitt barn ..'
Citera
2025-12-25, 09:01
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Som vanligt en lögn hon är med sin mamma kom upp en bild på Instagram.

Flickan ser så lycklig ut, och J ser fantastisk ut. Tänk att avlägsna 150cm anabolakräfta kan göra så mycket för en familj. Glad för dom!
Citera
2025-12-25, 09:03
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Vad jag förstått så är Julias syn på det hela att flickan behöver och har rätt till både mamma och pappa. Sen att pappa väljer en fjortisbrud som hatar barn och som inte är lämplig nära barn är ju faktiskt ingen annans fel än Kräftan

Edit. Du verkar bitter, fick du inte vad du önskade av tomten?
Senast redigerad av Nejellerva 2025-12-25 kl. 09:06.
Citera
2025-12-25, 10:03
Medlem
Vilsenturists avatar
Hur har chrippa råd att åka upp till Sälen nu?😅
Citera
2025-12-25, 10:21
Medlem
Citat:
Nej, jag förtalar inte Julia, det går inte att förtala den sopan eftersom hon själv satt en ära i att bevisa hus mycket hon skiter i sitt barn så länge Jocke rapar och betalar.
Hon borde åka dit på människohandel för ungen är bara en körgrej för henne - den som betalar mest .. Du hittar ingen sämre morsa än Julia på kartan .. För Julia skiter i sitt barn.

Jacke kanske firar jul på annat håll .. Är du på riktigt dum i huvudet ?
Sofia har också familj - de kanske firar där .. ditt dumma såshuvd

Återigen .. dina foliehattstankar besvarar jag inte..

Om försvaret kallat ett vittne så kan de eller rätten bedöma att det tillför inget

Din dumma kossa - Chrippa avskyr inte Julia - han vill inte ha med henne att göra som partner - han vill att de ska ett fungerande föräldraskap.

Julia är ju bara äcklig när hon fortfarande inte kan släppa honom --- och hon skadar sitt barn enormt ..men Jocke betalar ju .. så skitsamma vad det innebär för barnet.
Jag har träffat folk förr som sålt sig .. Men Julia är faktiskt den enda riktigt äckliga jag stött .. hon säljer sitt barn

Han har köpt henne ja.

Hon har sålt barnet till honom - vi är överens

Visa mig videon .. för hittills har allt som visat snarare motbevisat det som sägs ..
via videon ...

Absolut, så länge Jocke lever blir det inget umgänge om inte Chrippa lyser -- Jocke har varit tydlig om det ..

Råkar Jocke dö så är det alltså till barnets fördel - för hon har en pappa som älskar henne och vill henne väl -- Något Julia inte ens vet vad det är .. för hon har väl fullt jobb med att bresa för nästa karl nu istället för att ta hand om sitt barn ..'

Det säger allt om dig. Vidrig är bara förnamnet. Synd för dig att stämplingen inte gick vägen. Äcklig är du.

Chrippa valde din favoritflicka före sitt eget barn. Du gillar det. Säger en del om ditt eget föräldraskap.

Du är sinnessjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in