2025-12-25, 10:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja bevisen finns i Fup. I konversationerna mellan Chrippa och Linnea när dom bråkar, där skriver han ju rakt ut till henne att hon raderade hans Instagram och YouTube.
Kan ju inte vara mer klara bevis. En privat chat mellan dom 2 som aldrig hade blivit offentlig om vi inte fått ta del av förundersökningen.
Sen har vi Linneas vännina som hon flydde till när Chrippa hade "misshandlat" henne, som såg att hon hade Chrippas telefon med sig till vänninan samma dag då misshandeln/häktningen skedde, ja samma dygn hans kanaler blev raderade helt enkelt! Det finns på Anjos kanal, vänninan gästade och "vittnade" om det och hela händelseförloppet typ.
Precis. Vissa vill inte se det bara, låt dom leva i sin fantasivärld. Ingen idé att föda idioter.
Citera
2025-12-25, 10:45
Medlem
Vilken fin bild det va på alla från Sälen inte ofta man ser sådana familjer mer än i tex på polisenskamera då dom besöker riktiga knarkarkvartar att ingen stoppar dom från lägga ut det. Men var va Bosse på bilden ?

Micro på riktigt ska du inte försöka söka ett jobb och sluta gå på soc . Lämnar du din besatthet för Jocke några dagar tror jag att du får tid till det god jul på dig .
Citera
2025-12-25, 10:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Men var va Bosse på bilden ?
Någon måste ta bilden på dysfunktionella familjen.
Citera
2025-12-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Inte bara klänningen.
https://ibb.co/kVk7L06L

Inte alls. Men vissa idioter tror det.

Va i hela helvete. Ser inte ens ut som samma person.
Citera
2025-12-25, 11:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Va i hela helvete. Ser inte ens ut som samma person.

Tyvärr blir det så når unga osäkra tjejer inspireras av fel personer på internet. Hon har förstört sitt ansikte med botox när det inte varit nödvändigt så hon ser äldre ut än någon som är dubbla hennes ålder. Tyvärr sitter det unga osäkra flickor i landet och ser upp till henne och kommer göra precis samma misstag. Tragiskt.
Citera
2025-12-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Varför blev den summan inte ifrågasatt med Luggen? Minns inte att jag läst det i förhören från Fup iheller. Men jag minns kanske fel eller har jag helt missat det.

Dom frågade Linnea, Svaret var riktigt flummigt för Linnea sa att när Christofer satt I förvar i Spanien så fick hon bo hos Luggen & Kajsa. Dom hjälpte henne väldigt mycket. Men varför skulle då Luggen Swischa 120000:- ? Det borde ju vara tvärtom, eftersom Linnea fick bo & äta hos dom.[b][b]
Citera
2025-12-25, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag förtalar inte Julia - jag konstaterar vad en blind kan se -- och jag har hört henne på live, så det den blinda kan se är bekräftat hela vägen ut.
Julia har sålt barnet till Jocke . .. för länge sedan -- först handlade det om att Chrippa skulle tvingas leva med "skraket" .. När han inte ville det .. då drog Jockes "sitt fot hunden annars jävlar" i gång .. (eller mer exakt - Han ska betala ) .. (så var det Julia .. jag har sett dina sms - Jag vet hur ni planerade för att han skulle tvingas förstå att det var med dig han skulle vara)...

Det är fortfarande Jocke som betalar för Julia .. men snart är det slut .. Vem kommer fittan sälja barnet till nästa gång .. För Julia skiter i barnet - och säljer till den som erbjuder bäst - precis som hon gjort hittills.
Julia är ingen mamma .. Hon är en morsa med en tillgång

Du låter desperat, din agenda faller platt
Citera
2025-12-25, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsenturist
Hur har chrippa råd att åka upp till Sälen nu?😅

Om du inte missat det så säljs rövhål online för att ha råd att åka på skidsemester, vi alla prioriterar olika och jag dömer ingen.
Citera
2025-12-25, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Vilken fin bild det va på alla från Sälen inte ofta man ser sådana familjer mer än i tex på polisenskamera då dom besöker riktiga knarkarkvartar att ingen stoppar dom från lägga ut det. Men var va Bosse på bilden ?

Micro på riktigt ska du inte försöka söka ett jobb och sluta gå på soc . Lämnar du din besatthet för Jocke några dagar tror jag att du får tid till det god jul på dig .

Det var väl han som tog bilden?
Citera
2025-12-25, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsenturist
Hur har chrippa råd att åka upp till Sälen nu?😅

Undra om nån annan från familjen filmar åt dom i Sälen för TF eller vad tror vi ? Kommer systern vara med på en 3 kant snart för cashen måste in ?
Citera
2025-12-25, 14:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tycker det märks ganska tydligt att dokumentären inte gick så bra som dom hoppats det skulle ju vara slut med Jocke & Anjo efter detta,istället så stöttar folk Jocke mer än förut i media kan man se, hans bok är det långa köer på hos biblioteken (vissa) i butiker säljer boken för fullt, psykologer sätter ner foten och i 90% av kommentarsfält är det bara hyllningar till Jocke.

Jag tror Jacke med familjen är besvikna som Bo Göran blev.

Ja det blev ännu en flopp för Lundström/Berg.
Så nu kommer de väl att fortsätta att göra bort sig en tid framåt. Syns han inte åkte in per omgående så det blir lugnt.
Citera
2025-12-25, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Jag ska förbi se din härskarteknik jag ser gång på gång när du svarar folk i trådar, då den är väldigt talande för vem du är. Vi kan se hur Chrippa och hans bror svarar sina följare på samma sätt när de har andra åsikter.

Men för enkelhetens skull kan vi vända på din logik.

Hörde du Bo Göra Ställa en enda kritisk fråga till Chrippa eller mamma Annika ?

Nej, just det. Journalistkollegor stod häpna och undrade vad i hela världen ska vi ta vid. Den stora makthavaren här är nämligen youtube vilket Bo Göran konstigt nog missade. Nu blev det istället Chrippa och Linnea som skapade drama och mamma Annika tänker ingen längre på…. - Vad sa du sa du….var det mamma Annika som skulle få en röst?

Det är därför många reagerar just såhär och ingen vill ta i någon annans upplevelser i barndomen.
Detta blev en flopp för alla inblandade och inte är Jocke mer illa omtyckt för det möjligtvis här inne då.

https://imgur.com/a/XqiHnjP

Dessutom var det lagligt att läsa upp journalerna som han gjorde? kommer hända saker kring just det.
Senast redigerad av mutemute123 2025-12-25 kl. 14:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in