Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2025-12-24, 16:04
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Jag försöker leva sunt för att förebygga cancer.
När man väl har fått cancer är det nog svårt för vissa att välja ”bot”
Att 200 misslyckats med alternativ bot säger ditt, jag är dock nyfiken på om det finns någon statistik på hur många som lyckats bota sin cancer med alternativ ”medicin”

Vad gäller bröstcancer finns ju genetisk cancer, kanske inte jättelätt att klara sig undan den även om man lever perfekt.

Jag vet bara två personer som försökt bota sig enbart med alternativmedicin. En hade prostatacancer och åt aprikoskärnor, till slut sökte han vanlig vård men det var för sent. En annan är hypokondriker och kör mycket med fasta, vilket har lett till undervikt och svaghet vilket han försöker bota med fasta.

Någon som botat sig har jag aldrig stött på. Däremot finns det ju fungerande huskurer som hjälper att lindra vid icke farliga tillstånd.
Citera
2025-12-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Vad gäller bröstcancer finns ju genetisk cancer, kanske inte jättelätt att klara sig undan den även om man lever perfekt.

Jag vet bara två personer som försökt bota sig enbart med alternativmedicin. En hade prostatacancer och åt aprikoskärnor, till slut sökte han vanlig vård men det var för sent. En annan är hypokondriker och kör mycket med fasta, vilket har lett till undervikt och svaghet vilket han försöker bota med fasta.

Någon som botat sig har jag aldrig stött på. Däremot finns det ju fungerande huskurer som hjälper att lindra vid icke farliga tillstånd.

Fenbendazol + Ivermectin botar cancer.
Citera
2025-12-24, 22:32
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Fenbendazol + Ivermectin botar cancer.

Så två maskmedel kan ges till alla cancerpatienter och de blir bra?

Nu får du visa på dem som blivit botade.

Eller är din önskan att felinformera och döda människor?
Citera
Igår, 01:20
Medlem
Citat:
Så två maskmedel kan ges till alla cancerpatienter och de blir bra?

Nu får du visa på dem som blivit botade.

Eller är din önskan att felinformera och döda människor?

"Så två maskmedel"
Drug repurposing är ingenting nytt. Om du hade varit någotsånär påläst hade du vetat att t.ex. Ivermectin har effekt på många olika områden.

Det finns flera trådar som tar upp effekterna för Ivermectin och Fenbendazol mot cancer, t.ex.
(FB) Fenbendazol och Ivermektin verksamma mot cancer?

Du kan även lyssna på docenten och överläkaren Sture Blomberg, som i detalj förklarar varför Fenbendazole fungerar:
https://swebbtv.se/w/4aqjZWv3HBcgHv1Fmyg9my

Eller onkologen och cancerforskaren Dr. William Makis:
https://www.youtube.com/watch?v=RHxCC5d23Eo

Eller läsa studier på pubmed.

Men du är lat och ointelligent.
Citera
Igår, 13:46
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Men du är lat och ointelligent.

Jag vill inte läsa studier, jag vill att du ska peka ut människor i levande livet som blivit botade från cancer med dessa medel.

Hålla på och anklaga folk för låg intelligens är inte speciellt edgy, du kan lägga ned.
Citera
Igår, 16:03
Medlem
Citat:
Jag vill inte läsa studier, jag vill att du ska peka ut människor i levande livet som blivit botade från cancer med dessa medel.

Hålla på och anklaga folk för låg intelligens är inte speciellt edgy, du kan lägga ned.

Här är några rapporterade fall:

Person/Fall,Cancer Typ,Behandling & Resultat,Källa/Notering
Joe Tippens,Småcellig lungcancer (stage IV),"Fenbendazol (222 mg/dag), tillsammans med vitamin E, CBD-olja och curcumin. Påstod full remission efter 3 månader (januari 2017). Han var i en klinisk prövning men tillskriver fenbendazol botningen.",Hans egen blogg och intervjuer; nämns i Anticancer Research-artikel. Han var den enda av 1 100 prövningspatienter som botades.
"Mel Gibsons vänner (3 personer, anonyma)",Stage IV cancer (ospecificerat),"Ivermektin och fenbendazol. Gibson påstod på Joe Rogan-podcasten att de blev cancerfria ""right now at all"".",Joe Rogan Experience-podcast (2025); diskuteras i artiklar från Macmillan och Anticancer Fund.
46-årig kanadensisk man,Stage II Hodgkins lymfom (mediastinal tumör 9x7x11 cm),"Ivermektin, fenbendazol och strålning. Remission efter 3 månader (2025).",Dr. William Makis testimonial på X; delad i kompilation av case reports.
"85-årig man från Toronto, Ontario",Cholangiocarcinom (Klatskin-tumör),"Ivermektin, fenbendazol och CBD-olja. Full remission efter 4 månader (2025).",Dr. William Makis på X.
48-årig kvinna från Texas,Stage IV Cholangiocarcinom,Ivermektin och fenbendazol. Remission (2025).,Dr. William Makis på X.
68-årig man från Virginia,Stage IV prostatacancer (Gleason 9),"Ivermektin, fenbendazol och CBD-olja. Full remission efter 6 månader (2025).",Dr. William Makis på X; prostatacancer-kompilation.
54-årig läkare från Georgia,Återfall av prostatacancer,Ivermektin och fenbendazol. Remission efter 4 månader (2025).,Dr. William Makis på X.
82-årig man från Texas,Stage IV prostatacancer,"Ivermektin, fenbendazol och CBD-olja. Nästan alla metastaser lösta efter 5 månader (2025).",Dr. William Makis på X.
69-årig kvinna från Pennsylvania,Stage IV NSCLC-lungcancer (metastaser till ben),"Ivermektin, mebendazol (liknande fenbendazol) och CBD-olja. Signifikant förbättring efter 4 månader (2025).",Dr. William Makis på X; lungcancer-kompilation.
69-årig man från Florida,Stage III småcellig lungcancer (8 cm tumör),Ivermektin och fenbendazol. Förbättring efter 2 månader (2025).,Dr. William Makis på X.
"Anonyma patienter (3 fall: bröst-, prostata-, melanomcancer)",Avancerad cancer,"Fenbendazol i kombination med andra behandlingar (ej kemo). Två full remission, en nära full (2025).",Case series i PubMed-artikel.
Sean Gray (@SeansGravy på X),Ospecificerad cancer,Ivermektin och fenbendazol. Påstod sig botad (2025).,Personligt inlägg på X.
Cordelia Abernathy's make (@CordeliaAberna1 på X),Prostatacancer,Ivermektin och fenbendazol. Påstod botad (2025).,Personligt inlägg på X.
Don Cooper (@KyFarmboy1953 på X),Hals cancer,Ivermektin och fenbendazol. Påstod botad efter komplikationer (2025).,Personligt inlägg på X.
Laura Sharon (@FatHoSinging på X),Ospecificerad cancer,"Fenbendazol (444 mg/dag), ivermektin och RSO (cannabis-olja). 9 år post-diagnos utan Big Pharma (2025).",Personligt inlägg på X.
"Joe Bidens Auto Pen's vänner (4 personer, @MarkDrinkware på X)",Stage IV cancer (ospecificerat),Fenbendazol och ivermektin. Påstod botade (2025).,Personligt inlägg på X.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in