Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-23, 22:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Fängsla människor gör vi som begår brott. Att kritisera Sverige ska inte vara ett brott. Däremot ska deras respektlöshet i högsta grad innebära konsekvenser.
jag har föreslagit mina konsekvenser jag tycker det borde vara olagligt att som icke svensk komma hit och kritisera sverige.

Vad är dina förslag?
Citera
2025-12-23, 22:42
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
jag har föreslagit mina konsekvenser jag tycker det borde vara olagligt att som icke svensk komma hit och kritisera sverige.

Vad är dina förslag?
Kommer man hit till Sverige på någon form av uppehållstillstånd ska publikt kritiserande av landet medföra att man förlorar uppehållstillståndet. Man får helt enkelt åka tillbaka till sitt hemland.
Citera
2025-12-23, 22:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Kommer man hit till Sverige på någon form av uppehållstillstånd ska publikt kritiserande av landet medföra att man förlorar uppehållstillståndet. Man får helt enkelt åka tillbaka till sitt hemland.
Kan gå med på ditt förslag men höga böter och kompanistryk måste isf ingå någon måtta får det fan varaa.
Citera
2025-12-23, 23:56
Medlem
SportquattroS1s avatar
Eftersom alla iranier bör utvisas så ser jag inga förmildrande omständigheter här.

Om de är så bra på sina yrken så kan de utöva dem mot sina landsmän där de hör hemma.
Citera
2025-12-24, 00:51
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GxGQ7m/de-utvisa

Kvinnan chefssjuksyrra
Mannen hjärtläkare i iran

De började jobba här direkt som städare och verkar kämpa inom vården igen nu

” Zahras svenska utbildning på Karolinska Institutet är planerad att vara färdig i maj månad.

– Men då är vi inte kvar här. Först skulle vi bli utvisade den 22 december, men nu har det förlängts till i början av januari, säger hon.

Afshad torkar bort en tår från hustruns kind. Hon fortsätter:

– Jag förstår inte varför det har blivit så här. Vi har gjort allt rätt. Vi har inte ljugit om något. I stället har vi jobbat, betalat skatt och försökt bidra, säger hon.

På perfekt svenska.”

Dessa ska vi alltså utvisa och neka uppehållstillstånd för? Medans vidriga as som våldtar 100åriga tanter på ålderdomshem och är kriminella får stanna?

Hur blev det såhär? Är det ai som slumpar ut besluten? Man hör aldrig om de rätta besluten att utvisa folk

Mycket märkligt och det har pågått i många år utan att någon ens varit i närheten av en vettig förklaring på frågan, VARFÖR? Utvisning av folk som gjort och gör allting rätt. Sjukt,vidrigt och motbjudande
Citera
2025-12-24, 01:08
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Iran behöver dem mer än vad Sverige gör. Gör Iran starkt igen!
Citera
2025-12-24, 01:15
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Mycket märkligt och det har pågått i många år utan att någon ens varit i närheten av en vettig förklaring på frågan, VARFÖR? Utvisning av folk som gjort och gör allting rätt. Sjukt,vidrigt och motbjudande
Det är aldrig fel att utvisa icke-vita.
Citera
2025-12-24, 03:11
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weitzmann
SD börjar bli mätta på makten, ser till sitt eget hus först och främst, anpassar sin retorik och sina krav för att passa in fullt ut hos ”eliten” av politiker på riksplanet.

SD borde driva outtröttliga kampanjer för att påvisa hur illa det egentligen står till med invandringen, men var är deras engagemang och ork?

Att skylla på att andra partier är orsaken hjälper ju knappast situationen här och nu.
Mätta på makten? De har ju inte haft någon makt ännu.
Citera
2025-12-24, 03:12
Medlem
Tervulls avatar
Givetvis borde aset som våldtog 100 åringen åkt ut med huvudet före, men nu har vi mentalt sjuka människor i domstolarna. Vi får hoppas att asen själva får ett vasst föremål uppkört i någon av kroppsöppningarna av en arab när de själva äntrar ålderdomshemmet, men… Det ena utesluter inte det andra. Vi vill inte ha halva Mellanöstern här. Dessa sk läkare ska givetvis åka hem och vara i sitt eget land. Det är ingen mänsklig rättighet att bo i Sverige som folk tycks tro.
Citera
2025-12-24, 03:13
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Helvete vet du nånting om Iranier ?
Dom Iranier vi borde utvisa pronto är dom som stödjer och spionerar , och främjar terror .
Dom flesta Iranier i sverige är bra människor som vi ska vara rädda om . Iranier har flytt till sverige under flera perioder.
Shahen ,kriget mot Irak,efter och under revulutionen.
Läs på,träffa människor,ta reda på fakta,
Skitsnack! Iranier är precis som alla andra icke-vita och de ska ut allihopa!
Citera
2025-12-24, 06:17
Medlem
mobiltgruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Skitsnack! Iranier är precis som alla andra icke-vita och de ska ut allihopa!

Dvs iranier är reflekterande, foppatoffelfria o arbetsvilliga istf lata chipsgrisar med vargtröja som har nån form av bidrag el diagnos som större delen av den svenska vita befolkningen? Så jävla mossigt!

Sorglig läsning här att nivån inte är högre, ni är alla som minister Forssells lilla nasse-son som heilar o som gömmer sig bakom pappas myndighetsrygg o ändå ritar hakkorset i luften åt andra när pappis inte ser.

Fattar ni inte att med endast "ursprungssvenskar" kvar i landet kommer ingen service el kunskap finnas kvar o vi kommer hamna tbax t istiden fortare än Bert Karlsson äter en semla? (Sen ska idioterna som begår brott utvisas utan pardon, men det är självklart.)

O vad är eg "icke-vita"? Bulgarer o rumäner får stanna?
Citera
2025-12-24, 06:25
Och om folk jobbar? Vill hellre ha folk som är födda här och svenskar kvar i landet. De som har invandrat kan dra oavsett vem det är.

Särskilt de som inte anpassar sig och är kriminella slödder.

Även om någon är från ungern eller österrike och inte jobbar helt, tror ni jag bryr mig, hur ofta är de kriminella? Inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in