Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-23, 16:02
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Hon kanske uppmuntrade honom till att dricka. "För jag är chaufför".

Vilket fortfarande innnebär att hans handlingar är hans eget ansvar.

Citat:
Ligga i sängen hade inte skett ifall hon inte ville det.

Nja, eftersom han inte respekterade hennes nej så är jag inte lika säker.

Citat:
Att hon väljer att sova i trosor är också hennes eget val.

Men inte att han drog ned dom

Citat:
Men utöver anmälningen så finns bara min egen berättelse

Som står i bjärt kontrast med den misstänktes i avseendet trovärdighet jag. Inte att förglömma.

Citat:
och en kort sms konversation som sker på morgonen direkt efter att hon vaknar, då hon antagligen fortfarande är lite påverkad och yr i huvudet efter gårdagen.

Som är stödbevisning. Och som misstänkt inte klarat ge en rimlig förklaring till.

Citat:
för att hon faktiskt var för full för att ha en klar bild.

Vilket inte är ditt ansvar.

Citat:
Får jag henne dömd till 3 års fängelse?

Beror ju på vad det finns för bevisning i övrigt. Som tex personer du pratat med just därefter. Icke kausal bevisning
Citera
2025-12-23, 19:49
Medlem
Citat:

Jag anmäler ju henne för våldtäkt dagen efter, då får du väl med den informationen som finns tillgänglig anta att det skett emot min vilja.

Men utöver anmälningen så finns bara min egen berättelse och en kort sms konversation som sker på morgonen direkt efter att hon vaknar, då hon antagligen fortfarande är lite påverkad och yr i huvudet efter gårdagen.

Jag går på henne stenhårt och säger varför fattade du inte alla mina nej igår? Och kom inte och skyll på att du var så full så du inte minns, det är ingen ursäkt.

Varpå jag får tillbaka några smått förvirrande halv erkännanden, av vad som mer verkar vara av rädsla pgr av min aggressiva framtoning och för att hon faktiskt var för full för att ha en klar bild.

Nå, tror du jag har 51% på min sida att vinna målet och kamma hem lite stålar och behålla min heder och trovärdighet?

Just det. Berättar även senare på kvällen när jag dumpa henne kvar i min egen säng och drar till Kalle att samma brud han såg mig hångla med tidigare på festen. Hon våldtog mig senare på kvällen.

Varpå han kramar mig och säger nu sätter vi ditt aset. Hon kan inte gå fri där ute.

Nej det hade aldrig blivit en fällande dom om könsrollerna var omvända, det är en feministisk politiskt korrekt dom utan någon egentlig bevisning
Citera
2025-12-23, 19:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nej det hade aldrig blivit en fällande dom om könsrollerna var omvända, det är en feministisk politiskt korrekt dom utan någon egentlig bevisning
hade rollerna varit ombytta hade inte nazifeministerna erkänt en fällande dom heller så
Citera
2025-12-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
hade rollerna varit ombytta hade inte nazifeministerna erkänt en fällande dom heller så

Nej fan nazifeminister är bara för att man avsksffar rättssäkerheten när det gäller att döma män, kvinnor då är det nog väldigt viktigt att allt går rätt till
Citera
Igår, 00:01
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Vilket fortfarande innnebär att hans handlingar är hans eget ansvar.

Beror ju på vad det finns för bevisning i övrigt. Som tex personer du pratat med just därefter. Icke kausal bevisning

Precis. Var och en människa bär ansvar för våra egna handlingar. Förstår du vart jag vill komma bara genom att säga så?

Jag nämnde väl samma bevisning som hon hade.

Tror du jag och kvinnan står jämbördiga inför lagen?
Citera
Igår, 09:54
Medlem
Citat:
Precis. Var och en människa bär ansvar för våra egna handlingar. Förstår du vart jag vill komma bara genom att säga så?

Jag nämnde väl samma bevisning som hon hade.

Tror du jag och kvinnan står jämbördiga inför lagen?

Nej det hade varit ett solklart frikännande ifall man ändrat könsrollerna
Citera
Igår, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Att du och en annan suspekt person utropar varandra till ”objektiva” och använder varandra som referens gör ingen mer övertygad.

Det är cirkelresonemang, inte fakta. Tveksamt om det är tillåtet här på fb, men inte upp till mig att bedöma.
En blind leder en annan blind, en idiot viskar sanningar till en annan idiot

Och eftersom du slänger dig med ordet: bias betyder en systematisk snedvridning i bedömningen, när man tror sig vara objektiv men i praktiken bara bekräftar sin egen förutfattade mening.

Exakt det du demonstrerar här.
..

Projeceringstrams. Jag förstår att du inte gillar oss som är faktastyrda eftersom man då inte kommer fram till lika bindgalna slutsatser som er

I detta fall är det tydligt att kvinnan hittar på, bristen på bevisning talar sitt tydliga språk likadant med killens minnesförlust, var han så full var han inte i skick att våldta någon, snapkonversationen visar att han inte minns ett skit och är en stark indikation på att inget hänt. Som sagt det gäller att gå helt på fakta så kommer man rätt du vill se en våldtäkt och bortser från allt som talar emot våldtäkt det är en tydlig bias
Senast redigerad av Larstreiber Igår kl. 13:29.
Citera
Igår, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen

Exakt så, nazifeminiaterna vill se en våldtäkt och bortser från allt som talar emot
Citera
Igår, 13:29
Medlem
Citat:

Jag anmäler ju henne för våldtäkt dagen efter, då får du väl med den informationen som finns tillgänglig anta att det skett emot min vilja.

Men utöver anmälningen så finns bara min egen berättelse och en kort sms konversation som sker på morgonen direkt efter att hon vaknar, då hon antagligen fortfarande är lite påverkad och yr i huvudet efter gårdagen.

Jag går på henne stenhårt och säger varför fattade du inte alla mina nej igår? Och kom inte och skyll på att du var så full så du inte minns, det är ingen ursäkt.

Varpå jag får tillbaka några smått förvirrande halv erkännanden, av vad som mer verkar vara av rädsla pgr av min aggressiva framtoning och för att hon faktiskt var för full för att ha en klar bild.

Nå, tror du jag har 51% på min sida att vinna målet och kamma hem lite stålar och behålla min heder och trovärdighet?

Just det. Berättar även senare på kvällen när jag dumpa henne kvar i min egen säng och drar till Kalle att samma brud han såg mig hångla med tidigare på festen. Hon våldtog mig senare på kvällen.

Varpå han kramar mig och säger nu sätter vi ditt aset. Hon kan inte gå fri där ute.

Hon uppmanade honom självklart att dricka så mycket som möjligt allt för att han skulle få minnesluckor och vara lättare att sätta dit falskt och få skadestånd, mycket möjligt att hon även drogade honom
Citera
Igår, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Hon uppmanade honom självklart att dricka så mycket som möjligt allt för att han skulle få minnesluckor och vara lättare att sätta dit falskt och få skadestånd, mycket möjligt att hon även drogade honom

Exakt så!
Citera
Igår, 16:00
Medlem
Snart 2500 svar och ingen fup
Citera
Igår, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpsi
Snart 2500 svar och ingen fup

Nä men det räcker med domen för att konstatera att killen är helt oskyldig