Citat:
Ursprungligen postat av
Palfagel
Nu var väl dock alkoholintaget, ligga i sängen med målsägande och klä av sig saker som skedde på den misstänktes initiativ. Ditt scenario innehåller ju heller inget sex som sker mot någons vilja.
Hon kanske uppmuntrade honom till att dricka. "För jag är chaufför".
Ligga i sängen hade inte skett ifall hon inte ville det.
Att hon väljer att sova i trosor är också hennes eget val.
Jag anmäler ju henne för våldtäkt dagen efter, då får du väl med den informationen som finns tillgänglig anta att det skett emot min vilja.
Men utöver anmälningen så finns bara min egen berättelse och en kort sms konversation som sker på morgonen direkt efter att hon vaknar, då hon antagligen fortfarande är lite påverkad och yr i huvudet efter gårdagen.
Jag går på henne stenhårt och säger varför fattade du inte alla mina nej igår? Och kom inte och skyll på att du var så full så du inte minns, det är ingen ursäkt.
Varpå jag får tillbaka några smått förvirrande halv erkännanden, av vad som mer verkar vara av rädsla pgr av min aggressiva framtoning och för att hon faktiskt var för full för att ha en klar bild.
Nå, tror du jag har 51% på min sida att vinna målet och kamma hem lite stålar och behålla min heder och trovärdighet?
Får jag henne dömd till 3 års fängelse?
Just det. Berättar även senare på kvällen när jag dumpa henne kvar i min egen säng och drar till Kalle att samma brud han såg mig hångla med tidigare på festen. Hon våldtog mig senare på kvällen.
Varpå han kramar mig och säger nu sätter vi ditt aset. Hon kan inte gå fri där ute.