Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-22, 18:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Nej det är män som aldrig fått dem som dom trånat efter utan alltid gått på kompisar till den dom egentligen velat ha! Dessutom har det skitit sig även med andra sorteringen..då blir men jobbigt!

Förstår inte riktigt.
Menar du att någon man med för litet självförtroende skickar fram sin kompis istället?
Så får kompisen ligga med henne istället?
Citera
2025-12-22, 20:34
Medlem
"Tanken på att hon njuter av någon annan sårar hans ego och båda kuken och hornen i pannan växer"

Så är det typ i mitt fall. Plågas under tiden, sen visar jag vart skåpet ska stå.
Men absolut något slags skadebeteende.

Är dock inte cuck. Mer åt "hotwife".
Citera
2025-12-22, 20:38
Medlem
RamsesXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Är det ett självskadebeteende?
Han förminskar sig själv till att misslyckas som man - att skydda sin kvinna och inte låta andra män belägra henne. Wuuuää

Är det män som ofta anses attraktiva?
Dom är vana vid att alltid få vilken kvinna som helst så dom tröttnar helt enkelt och vill ha en utmaning.
Tanken på att hon njuter av någon annan sårar hans ego och båda kuken och hornen i pannan växer

Är dom porrskadade (nr. 1)?
Dom vill helt enkelt bara se live-porr (vem vill inte haha).

Är dom porrskadade (nr. 2)?
Dom har helt enkelt dövat sina sinnen med för mycket porrtittande och behöver uppleva något lite mer “förbjudet” för att få snorren att stå?

Är det njutningen för kvinnan?
Han älskar att se sin partner få all uppmärksamhet och njuta?

Lite sen på denna och har inte läst alla svar. Merparten verkar vara efterblivna ändå.

Men vad menar du med att skydda sin kvinna från att andra män ska lägra henne?
Degraderar du kvinnor till viljelösa våp som går med vilken man som helst så länge inte partnern är närvarande?
Om kvinnan faller för någon annan så är det väl så att partnern är värdelös? Eller ointressant.

Vet inte hur du resonerar kring relationer och kärlek, men det verkar retarderat.

Är det så att dom cucks du refererar till i TS är dessa som vill se sin fru eller partner bli påsatta av någon annan?

Jag lever flersamt och har sett min partner bli påsatta av många olika. Och hon har sett mig sätta på olika kvinnor. Men det är inte det beteendet du tänker på? Du tänker mer på den här förnedrade hanrejen (googla om du inte vet vad det är) som lider av att se en annan knulla hans fru?

Jag känner en sådan. En hanrej. Han kan stundtals lida av att andra sätter på hans fru, speciellt om han inte får vara med utan får vänta hemma. För hans del tror jag att lidandet är en kink som gör honom upphetsad. Speciellt om hon kommer hem med sperma kvar i punanin.

Det är helt enkelt en kink som bottnar i en grad av förnedring. Dom är båda i 50-årsåldern och varit ett par sedan dom var 18. Så jag tror inte det handlar om att hon vill byta ut honom. Hon har ju en del i den kinken också. (Och jag har haft sex med henne många gånger, både på egen hand och tillsammans med 6-7 andra män)

Så inget porrskadat. Det är helt enkelt en kink dom har upptäckt som ger sköna upplevelser.
Citera
2025-12-22, 20:56
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Skulle en cuck ha instinkten att skydda sin fru eller skulle han slänga henne under bussen för att rädda sig själv?

Det kan jag inte tänka mig att han skulle göra. För en normal man så är det förstås en prioritet att skydda sin kvinna - både från fysiska faror, men även mot andra män. Har man redan givit upp det och skänkt bort henne till någon annan så lär inte mycket av den första skyddsinstinkten finnas kvar heller.
Citera
2025-12-22, 22:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Funboxx
"Tanken på att hon njuter av någon annan sårar hans ego och båda kuken och hornen i pannan växer"

Så är det typ i mitt fall. Plågas under tiden, sen visar jag vart skåpet ska stå.
Men absolut något slags skadebeteende.

Är dock inte cuck. Mer åt "hotwife".

Cuck = Bull som tar din kvinna medans du väntar på att få ta över efter att ha blivit förödmjukad?
Han värmer upp henne.
Hotwife = Du låter din kvinna ta för sig av andra män men tar över när du känner att det börjar gå för långt?
Hon värmer upp sig själv med hjälp av andra.

Har jag förstått rätt?
Finns det fler sätt att se det på?
Citera
2025-12-22, 22:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RamsesXX
Lite sen på denna och har inte läst alla svar. Merparten verkar vara efterblivna ändå.

Men vad menar du med att skydda sin kvinna från att andra män ska lägra henne?
Degraderar du kvinnor till viljelösa våp som går med vilken man som helst så länge inte partnern är närvarande?
Om kvinnan faller för någon annan så är det väl så att partnern är värdelös? Eller ointressant.

Vet inte hur du resonerar kring relationer och kärlek, men det verkar retarderat.

Är det så att dom cucks du refererar till i TS är dessa som vill se sin fru eller partner bli påsatta av någon annan?

Jag lever flersamt och har sett min partner bli påsatta av många olika. Och hon har sett mig sätta på olika kvinnor. Men det är inte det beteendet du tänker på? Du tänker mer på den här förnedrade hanrejen (googla om du inte vet vad det är) som lider av att se en annan knulla hans fru?

Jag känner en sådan. En hanrej. Han kan stundtals lida av att andra sätter på hans fru, speciellt om han inte får vara med utan får vänta hemma. För hans del tror jag att lidandet är en kink som gör honom upphetsad. Speciellt om hon kommer hem med sperma kvar i punanin.

Det är helt enkelt en kink som bottnar i en grad av förnedring. Dom är båda i 50-årsåldern och varit ett par sedan dom var 18. Så jag tror inte det handlar om att hon vill byta ut honom. Hon har ju en del i den kinken också. (Och jag har haft sex med henne många gånger, både på egen hand och tillsammans med 6-7 andra män)

Så inget porrskadat. Det är helt enkelt en kink dom har upptäckt som ger sköna upplevelser.

Se min kommentar till "Funboxx" inlägg nr. 41.
Du har säkert någon input där!
Citera
2025-12-22, 22:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det kan jag inte tänka mig att han skulle göra. För en normal man så är det förstås en prioritet att skydda sin kvinna - både från fysiska faror, men även mot andra män. Har man redan givit upp det och skänkt bort henne till någon annan så lär inte mycket av den första skyddsinstinkten finnas kvar heller.

Om man lever polyamoröst blir det väldigt många att hålla reda på och rädda vid fara.
Vem ska man välja?

Ungefär som med vänner. Ju fler vänner man har desto svårare att finnas där för alla.
Citera
2025-12-22, 22:32
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Om man lever polyamoröst blir det väldigt många att hålla reda på och rädda vid fara.
Vem ska man välja?

Fast "polyamorösa" förhållanden tror jag personligen inte är normala från ett ursprungligt biologiskt perspektiv - och just därför går det inte riktigt att svara på vem skall räddas i dessa fall.
Citera
2025-12-22, 23:06
Medlem
RamsesXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Fast "polyamorösa" förhållanden tror jag personligen inte är normala från ett ursprungligt biologiskt perspektiv - och just därför går det inte riktigt att svara på vem skall räddas i dessa fall.

Du får nog läsa på. Det strikt monogama är kulturellt betingat. Har egentligen ingenting med biologi att göra. Det kräver att du lärs upp med vissa värderingar och normer från födseln.

Evolutionärt finns det tider och regioner där det var gynnsamt att leva i tvåsamhet. Det kunde ge större chans till överlevnad för avkomman. Men det är inte något som sitter i arvsanlagen.

Polyamori kan se ut på många sätt. Tyvärr är det väl så att det är dom värsta snöflingorna som syns i media och på nätet vilket gör att folk tror att den gruppen bara består av galningar. Dom flesta polyamorösa har inget behov av att synas.
Citera
2025-12-22, 23:21
Medlem
Ja, hon värmer upp oss kan man säga. Ett slags förspel.
För oss är det en kul lek bara med olika turn-ons.

Alltid gemensamma beslut. T ex hon frågar alltid innan. Eller att jag beodrar henne att gå på jakt.

Även testat ombytta roller.
Citera
2025-12-22, 23:37
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Du får nog läsa på. Det strikt monogama är kulturellt betingat.

Haha! Den typen av förmätna von-oben-påståenden är ju förstås lätta att göra. Samtidigt kan man försiktigtvis observera att detta "kulturellt betingade" beteende, med just en man och en kvinna, och inte exempelvis en kvinna och två män, lustigt nog existerar över exakt hela jordklotet och i praktiken alla kulturer. Kanske kan du hitta någon promille av kulturer där det inte är så, men det bevisar snarare motsatsen.

Citat:
Har egentligen ingenting med biologi att göra. Det kräver att du lärs upp med vissa värderingar och normer från födseln.

Det är klart att det inte är så. Behöver exempelvis rådjur eller gorillor eller zebror "läras upp med värderingar" för att utföra just sin arts mest optimala överlevnadsstrategi för avkomman? Sannolikt inte. Om man kan observera att 99,99 % av alla, säg, elefanter lever på ett visst sätt så är det för att det är det bästa för just den djurarten. Detsamma gäller förstås även för människor.

Citat:
Tyvärr är det väl så att det är dom värsta snöflingorna som syns i media och på nätet vilket gör att folk tror att den gruppen bara består av galningar.

Det verkar vara en ängslig tanke om du går och fruktar att folk i allmänhet tror det. Jag tror väldigt få känner att polyamorösa är "galningar". Jag tror de flesta inte tänker något särskilt om dem då det är en sådan extremt liten andel av befolkningen.
Citera
2025-12-24, 00:30
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Kan det bero på alla sojaprodukter som intas av vissa män och då tappar de allt sitt testosteron
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in