Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-26, 22:12
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Är det ett självskadebeteende?
Han förminskar sig själv till att misslyckas som man - att skydda sin kvinna och inte låta andra män belägra henne. Wuuuää

Är det män som ofta anses attraktiva?
Dom är vana vid att alltid få vilken kvinna som helst så dom tröttnar helt enkelt och vill ha en utmaning.
Tanken på att hon njuter av någon annan sårar hans ego och båda kuken och hornen i pannan växer

Är dom porrskadade (nr. 1)?
Dom vill helt enkelt bara se live-porr (vem vill inte haha).

Är dom porrskadade (nr. 2)?
Dom har helt enkelt dövat sina sinnen med för mycket porrtittande och behöver uppleva något lite mer “förbjudet” för att få snorren att stå?

Är det njutningen för kvinnan?
Han älskar att se sin partner få all uppmärksamhet och njuta?

Har ingen dragning till sådant här egentligen men har agerat bull några ggr och har ett intresse för hur saker fungerar.

Läste en gång en förklaring som jag inte kunnat hitta igen om att det är män med lågt testosteron som går igång på sådant här. De tar till sig av testosteron som alfan utsöndrar under akten.

Utöver det finns det även en konkurrenssituation. Man läser ofta att cucken el. stag'en (i en stag/vixen-relation) reclaimar sin kvinna och rent evolutionärt handlar detta naturligtvis om att vara först med att befrukta kvinnan.

Sprutar någon snabbt efter en annan man kan no 2 hinna först till ägget. Biologi driver oftast psykologi.
Citera
2025-12-26, 22:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Har ingen dragning till sådant här egentligen men har agerat bull några ggr och har ett intresse för hur saker fungerar.

Läste en gång en förklaring som jag inte kunnat hitta igen om att det är män med lågt testosteron som går igång på sådant här. De tar till sig av testosteron som alfan utsöndrar under akten.

Utöver det finns det även en konkurrenssituation. Man läser ofta att cucken el. stag'en (i en stag/vixen-relation) reclaimar sin kvinna och rent evolutionärt handlar detta naturligtvis om att vara först med att befrukta kvinnan.

Sprutar någon snabbt efter en annan man kan no 2 hinna först till ägget. Biologi driver oftast psykologi.

Om jag var man hade jag lätt kunnat testa på att agera bull.
Jag är nyfiken, rent generellt.
Som kvinna skulle jag inte vara bekväm med att bli utlånad till andra män dock.
Vet inte varför jag är splittrad i tänket där.
Jag är liksom inte en person som dömer andra på deras sex-historia mer än att jag blir nyfiken och absolut ser en chans till att retas lite
Citera
2025-12-26, 22:24
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Om jag var man hade jag lätt kunnat testa på att agera bull.
Jag är nyfiken, rent generellt.
Som kvinna skulle jag inte vara bekväm med att bli utlånad till andra män dock.
Vet inte varför jag är splittrad i tänket där.
Jag är liksom inte en person som dömer andra på deras sex-historia mer än att jag blir nyfiken och absolut ser en chans till att retas lite

Det där med att "retas lite' tror jag generellt handlar om att kvinnan vill ha en alfa och testar sig fram.

Men det förklarar ju inte cuckold-relationer i vilka kvinnan även tycks uppskatta att retas (och förnedra). Makt och sadism skulle jag tro.

(Pratar om dem som kliniska begrepp och dömer ingen.)
Citera
2025-12-26, 22:37
Avstängd
Citat:
Det där med att "retas lite' tror jag generellt handlar om att kvinnan vill ha en alfa och testar sig fram.

Men det förklarar ju inte cuckold-relationer i vilka kvinnan även tycks uppskatta att retas (och förnedra). Makt och sadism skulle jag tro.

(Pratar om dem som kliniska begrepp och dömer ingen.)

Kan säkert vara. Det är ju kul att provocera lite ibland.

Om nu kvinnan valt en man med så lågt testo att han behöver en annan mans kuk i sin fru för att få igång verket så kanske (spekulationer) hon valt sin man under tiden hon gått på hormonella preventivmedel, samtidigt som hon kanske är lite smyg-sadist.
Hennes man kanske har lågt testo pga olagliga preparat.
Eller så har han fetma eller bara är född med lågt testo?
Kanske porrskadade?
En del skulle säkert se dom som äventyrliga.
Jag tycker att det låter mer äventyrligt att våga kasta sig in i en relation helhjärtat.
Bara tanken på det sistnämnde ger mig hjärtklappning
Citera
2025-12-26, 23:13
Avstängd

Du hade ju lite erfarenhet och kanske fått höra något spännande?

Kan någon människa dela någon lite mer spicy historia/erfarenhet?
Som något i stil med att man betalt eller övertalat en bekant att sätta på en tjej han har intresse för och där han kan se akten på håll?
Eller typ att han lurat någon annan snubbe om att han har en relation med en tjej som han vill att hans vän ska sätta på?

Låter lite som sexhandel iof men men.
Finns säkert fler varianter...
Citera
2025-12-27, 07:27
Medlem
machinemans avatar
Retarderade kommentarer i tråden om att "cuckold-kulturen" skulle vara ovanlig. Känner en taxichaufför som blir erbjuden att sätta på kvinnor i olika par (kunder som åker med och tar chansen) med tämligen jämna mellanrum.

Han menar att det oftast är mannen som är drivande men även att när kvinnan håller på och stöter på honom och förminskar sin man så har han sett på mannen att denne varit rent yr av kåthet.

Att låna ut sin kvinna är en mycket vanlig fantasi - som jag själv aldrig förstått mig på mer än som partnerbyte och då knullar man ju själv också med den andra kvinnan - men vet av olika anledningar att det är vanligt och även att det är vanligt att folk agerar ut sina fantasier. Och varför inte? Whatever floats your boat. Live and let live. YOLO - You Only Live Once.

Dessutom bara att tacka och ta emot om man är Bull.
Senast redigerad av machineman 2025-12-27 kl. 07:30.
Citera
2025-12-27, 07:38
Medlem
Min donna jobbar på kontor, och har en manlig kollega som var lite väl på. Kränkande sexistiska kommentarer, tafs på firmafester, tillslut kom också olämpliga meddelanden.
Hon klagade på detta vilket man kan förstå.
Men en natt kom hon hem efter en firmafest berättade att han vart otrevlig och på igen.
Några minuter senare hamna vi i säng. Mitt i akt säger jag då: "tänk om det är han som knllar dig nu" och hon skrek i en exploderande orgasm direkt. Busted!

Och hon fick ett nytt mission av mig. Jakt på den sexistiska jäveln. Hon lyckades några veckor senare, och jag hörde allt. Det var spännande!
Citera
2025-12-27, 08:00
Medlem
machinemans avatar
Citat:

Du hade ju lite erfarenhet och kanske fått höra något spännande?

Kan någon människa dela någon lite mer spicy historia/erfarenhet?
Som något i stil med att man betalt eller övertalat en bekant att sätta på en tjej han har intresse för och där han kan se akten på håll?
Eller typ att han lurat någon annan snubbe om att han har en relation med en tjej som han vill att hans vän ska sätta på?

Låter lite som sexhandel iof men men.
Finns säkert fler varianter...

En kvinnlig instruktör höll på och stöta på mig på det då lokala gymmet för en ca 15 år sedan. Fick senare veta att hennes make spanat in min utrustning i duschen på gymmet och att han var minst lika drivande som hon.

Han initierade så småningom kontakt på gymmet och frågade om jag inte ville besöka dem, vilket jag ville.

De bodde i en ståtlig villa utanför stan, han var framgångsrik (bisexuell misstänker jag) medborgare där, så det är alla sorters människor i "cuckold-branschen".
Citera
2025-12-27, 17:00
Medlem
Citat:
En kvinnlig instruktör höll på och stöta på mig på det då lokala gymmet för en ca 15 år sedan. Fick senare veta att hennes make spanat in min utrustning i duschen på gymmet och att han var minst lika drivande som hon.

Han initierade så småningom kontakt på gymmet och frågade om jag inte ville besöka dem, vilket jag ville.

De bodde i en ståtlig villa utanför stan, han var framgångsrik (bisexuell misstänker jag) medborgare där, så det är alla sorters människor i "cuckold-branschen".

Så du menar att hennes man hade sett dig i duschen och va så imponerad av vad han såg så han ville att du skulle va med hans fru?
Citera
2025-12-27, 17:18
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Så du menar att hennes man hade sett dig i duschen och va så imponerad av vad han såg så han ville att du skulle va med hans fru?

Förstår inte kommentaren. Vad är din poäng?
Citera
2025-12-27, 23:45
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Retarderade kommentarer i tråden om att "cuckold-kulturen" skulle vara ovanlig. Känner en taxichaufför som blir erbjuden att sätta på kvinnor i olika par (kunder som åker med och tar chansen) med tämligen jämna mellanrum.

Det skulle också kunna vara "retarderat" att dra slutsatser från en enskild taxichaufförs berättelser, sanna eller eller ej, om man tänker på att han kanske gör tusen körningar UTAN att bli erbjuden X eller Y.
Citera
2025-12-28, 00:01
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det skulle också kunna vara "retarderat" att dra slutsatser från en enskild taxichaufförs berättelser, sanna eller eller ej, om man tänker på att han kanske gör tusen körningar UTAN att bli erbjuden X eller Y.

Det var ett exempel jag har själv egna erfarenheter som jag skrivit om i tråden, det är dessutom allmänt känt att det där med att låna ut sin respektive är ett relativt vanligt fenomen.

Har själv inget att vinna på att bli trodd el. inte på ett anonymt wt-forum så lämnar det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in