Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-21, 21:26
Avstängd
Är det ett självskadebeteende?
Han förminskar sig själv till att misslyckas som man - att skydda sin kvinna och inte låta andra män belägra henne. Wuuuää

Är det män som ofta anses attraktiva?
Dom är vana vid att alltid få vilken kvinna som helst så dom tröttnar helt enkelt och vill ha en utmaning.
Tanken på att hon njuter av någon annan sårar hans ego och båda kuken och hornen i pannan växer

Är dom porrskadade (nr. 1)?
Dom vill helt enkelt bara se live-porr (vem vill inte haha).

Är dom porrskadade (nr. 2)?
Dom har helt enkelt dövat sina sinnen med för mycket porrtittande och behöver uppleva något lite mer “förbjudet” för att få snorren att stå?

Är det njutningen för kvinnan?
Han älskar att se sin partner få all uppmärksamhet och njuta?
Citera
2025-12-21, 21:37
Medlem
SissyHypnosiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Han förminskar sig själv till att misslyckas som man - att skydda sin kvinna och inte låta andra män belägra henne. Wuuuää

Är det män som ofta anses attraktiva?
Dom är vana vid att alltid få vilken kvinna som helst så dom tröttnar helt enkelt och vill ha en utmaning.
Tanken på att hon njuter av någon annan sårar hans ego och båda kuken och hornen i pannan växer

Är dom porrskadade (nr. 1)?
Dom vill helt enkelt bara se live-porr (vem vill inte haha).

Är dom porrskadade (nr. 2)?
Dom har helt enkelt dövat sina sinnen med för mycket porrtittande och behöver uppleva något lite mer “förbjudet” för att få snorren att stå?

Är det njutningen för kvinnan?
Han älskar att se sin partner få all uppmärksamhet och njuta?

Om jag får gissa så är det nog en hel del porrkonsumption, blandat med att man har haft dåligt självförtroende under en stor del av sitt liv.
Citera
2025-12-21, 22:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SissyHypnosis
Om jag får gissa så är det nog en hel del porrkonsumption, blandat med att man har haft dåligt självförtroende under en stor del av sitt liv.

Borde det inte va tvärtom, att man har lite för stort självförtroende och behöver en utmaning?
Man har liksom alltid haft flyt med damerna så man tröttnar...
Citera
2025-12-21, 22:42
Medlem
Citat:
Borde det inte va tvärtom, att man har lite för stort självförtroende och behöver en utmaning?

Låter som att du själv är en cuck och gör vad du kan för att vända det och argumentera för att det är något positivt.

Någon form av mindervärdeskomplex eller brist av självförtroende skapar cuck-mentaliteten.
Tror man på sin egen förmåga att få kvinnan att njuta finns det ingen anledning att blanda in en tredje part
Citera
2025-12-21, 22:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GalenUtvandrare
Låter som att du själv är en cuck och gör vad du kan för att vända det och argumentera för att det är något positivt.

Någon form av mindervärdeskomplex eller brist av självförtroende skapar cuck-mentaliteten.
Tror man på sin egen förmåga att få kvinnan att njuta finns det ingen anledning att blanda in en tredje part

Nu är jag en nyfiken kvinna.
Jag tror dig, att det säkert finns varianten av cucks som har det som någon form av självskada.
Det finns inget hetare än en man som tar för sig utan att behöva "triggas" till det.
Han litar på sig själv och blir inte illa till mods om/när han blir omdirigerad.

Samtidigt kan det vara lite fascinerande att se hur det brinner i ögonen på honom så fort han tycker att han får lite för lite uppmärksamhet. Då vill man ju gnida in det, så han verkligen lider.
Men risken finns ju då att man som kvinna tappar respekten för honom till slut..
Senast redigerad av gfys 2025-12-21 kl. 22:56.
Citera
2025-12-22, 00:43
Medlem
Jazkers avatar
Ja, det är ett självskadebeteende. Att "låna ut" sin kvinna eller att låta henne "leka" med andra män är helt efterblivet. En riktig man står upp för sin kvinna på alla sätt, men vill hon knulla andra män med eller utan tillstånd är förtroendet och kvinnligheten rökt.
Citera
2025-12-22, 06:06
Medlem
Citat:
Nu är jag en nyfiken kvinna.
Jag tror dig, att det säkert finns varianten av cucks som har det som någon form av självskada.
Det finns inget hetare än en man som tar för sig utan att behöva "triggas" till det.
Han litar på sig själv och blir inte illa till mods om/när han blir omdirigerad.

Samtidigt kan det vara lite fascinerande att se hur det brinner i ögonen på honom så fort han tycker att han får lite för lite uppmärksamhet. Då vill man ju gnida in det, så han verkligen lider.
Men risken finns ju då att man som kvinna tappar respekten för honom till slut..

Jag tror de är lite som du säger att de är nån form av självskadebeteende. Det är även otroligt oattraktivt för oss kvinnor enligt mig.
Citera
2025-12-22, 06:57
Medlem
halaltarzans avatar
Fast finns de där verkligen på riktigt, alltså de som typ sitter bredvid och ser sin kvinna bli knullad?

Citat:

Visst, snubbar som gökat mycket vill ju gärna ta ut svängarna lite, men tror inte att vara en cuck ingår där?
Citera
2025-12-22, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast finns de där verkligen på riktigt, alltså de som typ sitter bredvid och ser sin kvinna bli knullad?

Visst, snubbar som gökat mycket vill ju gärna ta ut svängarna lite, men tror inte att vara en cuck ingår där?

Tycker att de uppenbarligen finns många som vittnar om de iaf.
Citera
2025-12-22, 08:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Ja, det är ett självskadebeteende. Att "låna ut" sin kvinna eller att låta henne "leka" med andra män är helt efterblivet. En riktig man står upp för sin kvinna på alla sätt, men vill hon knulla andra män med eller utan tillstånd är förtroendet och kvinnligheten rökt.

Tror inte dom flesta kvinnor vill bli utlånade.

Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Jag tror de är lite som du säger att de är nån form av självskadebeteende. Det är även otroligt oattraktivt för oss kvinnor enligt mig.

Jag dömer ingen. Vet att att dp brukar ligga högt på listan för kvinnor som tittar på porr.
Men det är en jävla skillnad på verklighet och något fiktivt.
Vill man ge bort ett kap till endra män?

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Frågan är hur vissa cucks inställning till kvinnor är..
En mans naturliga instinkt är att investera i kvinnan som han ser en framtid med.
Vart kommer då njutningen in i se hans drottning ta emot andra mäns kukar?
Är kvinnan verkligen kär i sin man om hon har intresse för andra män?
Citera
2025-12-22, 09:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Men har verkligen män sånt, trodde det bara var typ sköra tonårsflickor?
Citera
2025-12-22, 09:17
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Ja, det är ett självskadebeteende. Att "låna ut" sin kvinna eller att låta henne "leka" med andra män är helt efterblivet.

Ja, någon typ av masochism är det uppenbart, där mannen får någon form av njutning av att bli förödmjukad och fråntagen sin manlighet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in