Citat:
Ursprungligen postat av
VigosRos
För mig är Sverige ett av de bästa länderna och det där om att invandrare är analfabeter som enbart röstar rött är rent skitsnack, söndertuggat av människor som aldrig kollar om informationen är sann eller inte. Och var snäll och påstå inte att jag sagt att svenskar som röstar på SD "är faran"! Jag talar om för dig varför kvinnor inte väljer SD. Vad tror du själv att det beror på?
Det är verkligen inte skitsnack att vi har invandrare som är analfabeter och enbart röstar rött. Det är något som länge vart känt eftersom dessa människor har både vänstern och socialdemokraterna som gör direkt-reklam till dom på vad dom ska rösta på.
Ett verklighetsexempel på hur illa det är när Skånepartiet delade ut i Rosengård lappar på Mona Sahlin med en burka, la på Socialdemokraternas logga och skrev "Skånepartiet" och fick på så sätt en massa röster för att såklart de invandrarna fattade inte vad dom röstade på. Dom trodde dom röstade på Sossarna.
Därefter kan du kolla på valfri ghetto om vad dom röstade på, tror du S och V ligger på toppen där för deras otroligt bra politik? Nej - för att det är vad invandrare lär sig att rösta på. Inte alla invandrare, men dom som inte kan så mycket om Sverige, inget om dess politik och väldigt begränsad på grund av språk samt vart de bor röstar på S och V för att det är dom som båda partiet riktar sig mot. Nu har ju flera andra partiet börjat göra samma sak. Då har jag även erfarenhet av flera ghetton och S och V är rejält aktiva i dessa ghetton.
Men precis det här är ett klassiskt sätt för valboskap. Det här ser du överallt i Europa samt USA där man importerar folk som kommer rösta "rätt" och då gärna sätter dom i utanförskap eftersom då låser dom sig ner till att "rösta rätt" eftersom det är därifrån alla bidrag med mera kommer ifrån. Det är även något i deras propaganda dom verkligen punkterar ut "Röstar du inte på oss så kommer dina bidrag gå förlorade".
Nu är det inte alla invandrare, men denna grupp existerar på riktigt och en riktig taktik som används inom politiken för att behålla makt/få makt.