Alltså, säg att ni trollar!
Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Säger bara att de som röstar på Sverigedemokraterna ofta har lägre utbildning
Nej, de som röstar rött är hälften utlänningar, kriminella och runt 1 miljon analfabeter. Det är därför rödgröna vägrar utvisa krimnella då det är deras valboskap.
SD och vi som röstar på dem har haft rätt hela tiden. Sunt förnuft slår era utbildningar tydligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Jag tex skulle som relativ höginkomsttagare kanske tjäna på att rösta höger men röstar vänster då jag vill bo i ett land med hög välfärd och social trygghet.
Som du röstar bort till förmån för utländska kriminella. Om det är sant att du är en höginkomsttagare så bor du långt ifrån de du påstår dig stötta för du vill inte ha med dem att göra.
Vad tycker en sån om sossarnas tvångsblandning?
Citat:
Ursprungligen postat av
VigosRos
Hur skulle kvinnor kunna rösta på ett parti som de vet inte är för jämlikhet utan är konservativt och vill återgå till gamla tider? Vilka kvinnor idag vill stå och röra i grytor på spisen när deras kapacitet och utveckling finns ute i samhället? SD är i första hand ett enfrågeparti och kvinnorna köper inte det. Så, är det männen eller kvinnorna som är naiva?
Invandringen är varför allt i Sverige inte längre är världens bästa land.
Invandrare nyttjar vården mer än svenskar = vårdkris.
De är mycket mer kriminella, alla myndigheter infiltrerade av klaner, alla våldsbrott = kris
65 utanförskapsområden = kris
Våldsamma och korkade elever = kris - skolan ska bli 10årig 2028.
Snart ska invandrare ha pension = kris
Bidrar inte utan är en förlust på alla plan = kris
Du pratar om kvinnor vid spisen. Har du inte hört talas om islam? Ska du verkligen påstå att vi svenskar som röstar SD är faran, inte islamiseringen, hederskulturen och sharialag som redan finns i Sverige pga naiva som dig?
Jag hoppas verkligen att ni skojar.