2025-12-22, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Det är bra.

Rätt kul också att trots etablissemangets hysterinska smutskastning och vänstervinkling så tänker män med sin egen hjärna.

Jamen ofta bara med fel hjärna , allt enligt kvinnoforskningen
Citera
2025-12-22, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Vad snackar du om? Vi har fortfarande massinvandring, väldigt stor sådan, eller du kanske inte tycker att 100 000 om året är så mycket?

https://www.friatider.se/tidoganget-gar-mot-100000-nya-invandrare-i-ar-med

Varken SD eller M är emot massinvandring, sedan kan de säga vilken skit de vill. SD är det största partiet i Tidöunderlaget och kan när som helst hota med att gå ur om M inte skärper sig. Men total tystnad gällande detta och M fortsätter som vanligt som under Reinfeldt.

Som vanligt med de rånade sossarna ,
Vem beviljar YRKESINVANDRING
Vill du förbjuda Studerande att komma till våra universitet , högskolor förstudier
Hota kan ni , som gamla nazister ligger de t i generna
2024 invandrade till Sverige från Ukraina , 28000 ,ok skicka hem dom
till Sverige kom också 12000 återvandrade SVENSKAR
Från Tyskland nära 4000 EU , ut
Polen nära 3000 EU
USA 1700 tillbaka direkt
Nederländerna 1700 EU
Danmark 1600 HEM med dom
Finland 1600 varför
Italien 1300 hemvändande fotbolls pensionärer
OK ca 55 000som kan vi lätt kan skicka hem
eller vad tycker herr ASPLINGS alter ego
Citera
2025-12-22, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Flasknosdelfiner har större hjärnor än människor och störst hjärnor i förhållande till kroppsvikt. Vi kan väl låta dem styra landet?
förstår att du tog illa vid dig ....men tänk på vad många dåliga beslut kvinnor tar politiskt pga känslor där de inte förstår konsekvenserna eller förstår i efterhand
Citera
2025-12-22, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Kvinnor röstar vänster för att de vill se mera fördelningspolitik, det är mycket hat som
sprids mot vänstern att de på något märkligt vis skulle vara anti män. med vänster
menar jag S och V

Tja, "feministerna" i S och V har sagt i 30 år nu att de hatar oss män.

Det tog ett tag, men till sist har budskapet gått fram. Nu vet vi.

Så här sjöng FI. De var inte direkt diskreta:

Citat:
Jag hatar dig du jävla man

Du tror du vet du tror du kan

Allt om kvinnor allt om våra liv

Men du vet ingenting så ta ett jävla kliv

Till sidan, till kanten, ställ dig vid randen

Ramla i, det skiter jag i

Vår nu är det vår tur, det här är vår revansch

Vi ska visa dig, nu tar vi vår chans

Du gav dig rollen själv som gud

Så jävla patetiskt, haha så du har kuk

Är det skäl nog att tvinga på mig ideal

För din egna skull och egna jävla välbehag

Jag ska visa att jag kan, bättre än dig

Även fast jag är en 'korkad, liten tjej'

Snubbe, gubbe jävla man

Bäst du börjar springa

För här ser du en kvinna

Som hatar dig så mycket

Vi ska slita dig i stycken

Först sjunger de så.
Sedan tycker de att det är orättvist att män inte röstar på dem..
Senast redigerad av LeTeigneux 2025-12-22 kl. 07:23.
Citera
2025-12-22, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Sossarna har förstört Sverige , nu flyr des sympatisörer till SD och blivit nazister
Detta är för mig obegripligt
Vad har dina nazister till vänner sedan inträdet i riksdagen åstad kommit
JO HAT och splittring

Du svarade inte på frågan, du får vi utgå att du inte hade svar. Det är inte svar att gapa att alla andra är nazister så fort det inte passar. Tack för ett icke svar.
Citera
2025-12-22, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fotbollsmicke
förstår att du tog illa vid dig ....men tänk på vad många dåliga beslut kvinnor tar politiskt pga känslor där de inte förstår konsekvenserna eller förstår i efterhand
Tröttaste argumentet någonsin. Att kvinnor, som klarar av att studera och lära sig det mesta bättre än män inte skulle kunna sätta sig in i politik och fatta informerade beslut? Klart vi kan. Vi vill bara inte ha samma politik som män. Det är väldigt politiskt omoget att försöka förolämpa sin meningsmotståndare istället för att bemöta denne. Väx upp och kom in i matchen.
Citera
2025-12-22, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adddict
Snubbar är less på orcerna helt enkelt. Brudar vill ha in fler av nån anledning som jag aldrig fattat.
Vi är less på er och er kassa människosyn.
Citera
2025-12-22, 09:12
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Kvonnlig rösträtt var ett misstag.
Demokrati fungerar inte när hälften röstar på känslor.
Japp, har sagt samma sak i många år. Det funkar heller inte när alla inte vet allt, om du får dina åsikter utifrån vad någon berättar för dig och dessa som berättar saker med flit bara berättar vad de tycker du ska veta, på det sättet du ska få reda på det, så går det inte längre använda sin röst på rätt sätt.

Kvinnor måste rösta radikalt annorlunda om SD är störst bland män, så måste SD vara VÄLDIGT stort bland svenska män. Att då S är största pariet ändå betyder ju att oavsett hur dominerande SD är bland männen så är ju S lika extremt dominerande bland kvinnorna och sen ytterliggare 20% ovanpå det.
Citera
2025-12-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Kvinnor måste rösta radikalt annorlunda om SD är störst bland män, så måste SD vara VÄLDIGT stort bland svenska män. Att då S är största pariet ändå betyder ju att oavsett hur dominerande SD är bland männen så är ju S lika extremt dominerande bland kvinnorna och sen ytterliggare 20% ovanpå det.

Ja. SD är numera överlägset störst bland svenska män.

Särskilt då de yngre. Många äldre lever mentalt kvar i sin ungdom, då SD inte fanns och då S förde en politik som var bra för svenska arbetare osv. Men de som är låt säga 45 eller yngre, de röstar utifrån dagens verklighet.

Att SD ändå bara är näst största parti totalt beror en del på de nämnda äldre, men mest på att det är mycket mindre hos kvinnor. Samt att MENA-människor nästan aldrig röstar SD eftersom de korrekt uppfattar att SD som en motståndare när det gäller hur resurser skall fördelas i samhället.

Varför är de då mycket mindre hos kvinnor. Det är en bra fråga men mest förklaras det med att kvinnor påverkas mycket mer av vad som är "trendigt" och "inne" enligt media och makthavare.

FI och C är så moderna. SD är äckliga låginkomsttagare. Ungefär så kan man väl sammanfatta det budskap media hamrar in i deras huvuden.

Men, men. Idag är även högstatusmän ofta SD. Och många kvinnor får uppleva hur deras barn är rädda för de där "nya svenskarna" som FI och C älskar. Röstningsmönstret kommer nog ändras med tiden.
Citera
2025-12-22, 09:25
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Saknad av eftergymnasial utbildning skulle jag nog säga. Men SD:are har i genomsnitt lägst utbildning, det är bara fakta.
De är har även högst utbildning, så det är lite spridda skurar. Man var tvungen att vara väldigt allmänbildad och läsa på otroligt mycket själv för att 90 och 00-talet förstå och hitta fakta kring hur dålig invandringen var för landet. Högutbildade utanför universitetsvärlden var ofta SDare tidigt 00-tal men även bonnlurkarna på landsbygden.

SD hade ju rätt hela tiden, och förstätter ha det. De högutbildade kände till och förstod det, bonnlurkarna gillade iden och kände att det var rätt.
Citera
2025-12-22, 09:26
Medlem
Om ni inte behöver kvinnor så är det väl jättebra. Nu är för sig min bild av att män som röstar på SD har väldigt lågt IQ vilket är länkat till fördomar och främlingsfientlighet. Samt mycket högerextremistiska män som har dålig/fientlig syn på kvinnor. Ofta våldsbejakande. Polariseringen mellan könen ökar ju trots allt kring det. Bittra män helt enkelt.

Kvinnor röstar på.rött främst för att den politiken gynnar kvinnor bättre, och den typen av jobb som är kvinnodominerade. Dessutom är den mer familjevänlig. Tidö och högerns politik gynnar främst män, och rika män. Var ju massa kvinnor organisationer som var väldigt upprörda över Tidös politik för kvinnor. Sen har du den konservativa biten. Där man tycker att kvinnor ska vara hemma och föda barn istället. Få kvinnor i dagens samhälle är sugna på att bli slungade tillbaka till 1800-talet igen.

Män faller rätt bra för grupptryck med. Skulle tro att det är ännu vanligare i politiken. Att man röstar på det polarna gör. Grabbig stämning. En del människor. Finns en del stolpskott som röstar blått för att det anses " fint" sedan visar det sig att dessa idioter inre alls är höginkomsttagare eller miljonärer. Och därför röstar på en politik som inte gynnar dom speciellt mycket. Begåvat.

Jag tror att vi kommer se ett ännu mer polariserat samhälle där kvinnor och män. Framför allt kvinnor tar större avstånd från män. Blir inte mycket bebisar i detta land. Har kvinnliga vänner som undviker dessa män som pesten. Och för att dom anser dessa män kvinnofientliga och hatiska. Men det blir nog bra detta LOL!
Senast redigerad av aconitumwolfsbane 2025-12-22 kl. 09:30.
Citera
2025-12-22, 09:27
Medlem
Utan alla invandrare som bidragsröstar så hade SD varit överlägset största partiet idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in