Citat:
Ursprungligen postat av
Mylifeasamom91
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.
Vad är anledning till att han vill ha trekant med dig och en annan man?
Om det handlar om att han vill se dig njuta kan han ju börja med att fylla alla dina hål på egen hand.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tosstenpoposten
Mycket av sex handlar om att göra saker för den andres skull redan, ens egna tillfredsställelse får man ju liksom på köpet. Men det kräver ju att båda är med på det hela!
Din sambos experiment klarar ju inte ens första hindret - att alla är med. Så självklart ska du inte "ställa upp".
En del människor går bara igång på att prata om det lite förbjudna, och inte mer.
Men om han inte ger sig så räcker det inte med att han bara vill och att du ska ställa upp
Det låter lite som stress och press att han letar upp män och föreslår dom för dig.
Vore rimligare om det var du som valde i en sådan situation.