Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
För mycket armar och ben överallt.

Om det är problemet så finns det väl amputerade personer att fråga
Citera
2025-12-21, 09:36
Medlem
Jag hade en kille som ville det med men sen lämnade han mig eftersom jag inte ställde upp på det. Nu många år senare är han fortfarande osäker på sin sexuella läggning och träffar bl a transpersoner🤔 för sex
Citera
2025-12-21, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av def321
Om det är problemet så finns det väl amputerade personer att fråga
Förvånansvärt få. Och det är ju inte ens säkert att alla amputerade gillar gruppsex.
Citera
2025-12-21, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.

Vad är anledning till att han vill ha trekant med dig och en annan man?
Om det handlar om att han vill se dig njuta kan han ju börja med att fylla alla dina hål på egen hand.

Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Mycket av sex handlar om att göra saker för den andres skull redan, ens egna tillfredsställelse får man ju liksom på köpet. Men det kräver ju att båda är med på det hela!

Din sambos experiment klarar ju inte ens första hindret - att alla är med. Så självklart ska du inte "ställa upp".

En del människor går bara igång på att prata om det lite förbjudna, och inte mer.
Men om han inte ger sig så räcker det inte med att han bara vill och att du ska ställa upp

Det låter lite som stress och press att han letar upp män och föreslår dom för dig.
Vore rimligare om det var du som valde i en sådan situation.
Citera
2025-12-21, 09:40
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Alltså swingers är inte jättevanligt men heller inte så dramatiskt som du framställer det heller..
Swingers är väl oftast jättegamla tanter och gubbar som har en mer lös relation till varandra, kreti fann pleti pga att båda var ensamma och tänkte: varför inte? Det är nog inte riktigt sådär djup kärlek.

Behovet av att vilja ha sex med olika människor hela tiden anses inte vara normalt. Det är skadade människor med sexmissbruk.
Citera
2025-12-21, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Swingers är väl oftast jättegamla tanter och gubbar som har en mer lös relation till varandra, kreti fann pleti pga att båda var ensamma och tänkte: varför inte? Det är nog inte riktigt sådär djup kärlek.

Behovet av att vilja ha sex med olika människor hela tiden anses inte vara normalt. Det är skadade människor med sexmissbruk.

Nej, det är blandad publik på swingers träffar...

Men skitsamma
Citera
2025-12-21, 09:45
Medlem
Citat:
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.

Nej, du ska sluta ha en pojk som man. Hitta en riktig man.
Citera
2025-12-21, 10:08
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Alltså swingers är inte jättevanligt men heller inte så dramatiskt som du framställer det heller..

Jag tycker ju att alla får göra som de vill, men det är ju uppenbart något som rent biologiskt är en ovanlig knäpp störning, d.v.s. att låta andra män befrukta ens kvinna.
Citera
2025-12-21, 10:10
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Vill han att du ska bli påsatt av en annan kille eller vill han ha killen för sig själv?
Vill du inte så säger du nej, mitt råd.
Citera
2025-12-21, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Jag tycker ju att alla får göra som de vill, men det är ju uppenbart något som rent biologiskt är en ovanlig knäpp störning, d.v.s. att låta andra män befrukta ens kvinna.

Okej, jag trodde inte det handlade om att göra TS på smällen
Citera
2025-12-21, 10:12
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Dramatiskt? 2 alkisar i 60-årsåldern tänker jag på..
Citera
2025-12-21, 10:13
Medlem
diakos avatar
Citat:

Gör inget mot din vilja. Och för Gudarnas skull se till inget fastnar på film som hamnar sen på porrsidor när det hela sedemera ebbar ur och han är i luven på dig.

Skaffa en anständig partner istället!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in