Mycket av sex handlar om att göra saker för den andres skull redan, ens egna tillfredsställelse får man ju liksom på köpet. Men det kräver ju att båda är med på det hela!
Din sambos experiment klarar ju inte ens första hindret - att alla är med. Så självklart ska du inte "ställa upp".
Har din pojkvän diskuterat vad han exakt vill göra med den extra killen? Skall han också suga av honom och bli tagen?
Sant. Kan vara ett sätt för killen att leva ut och testa sina homosexualla drömmar. Upptäcker han att det var skönt att suga och blir tagen av en annan man så ”kommer han ut” och lämnar tjejen.
Jag tror inte att detta kan vara något större problem överhuvudtaget.
Om du inte vill så ska du inte ställa upp på sådana saker heller. Det kanske är så att det är en kille gillar killar så att han kommer att lämna dig.
Det känns som att det är bättre att du slår näven i bordet och berättar vad som gäller.
Det känns som att detta är det enda enklaste att du bara påpekar att det är bättre att ni särar på er. Om du inte gillar att ta in någon annan så ska man inte göra detta heller enligt vad jag tycker.
Jag får absolut intrycket att det är så. Utöver det finns det ingen anledning för en normal man att sträva efter att hans tjej skall ha sex med en annan kille.
Som andra redan nämnt, din sambo är förmodligen bisexuell och nyfiken på män. Det är inte normalt av en man som älskar sin kvinna att vilja dela henne med andra män.
Det är inte normalt av heteromän att vilja ha sex med andra män i samma rum. Dom vill titta på hans penis och tänder på honom naken och maskerar det genom att blanda in en kvinna.
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.
Det där är ju ett beslut som du själv enbart kan ta.
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.
Svaret är rätt givet. Om det här inte är något du själv är sugen på att testa så är det nej.