2025-12-20, 18:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Nu förstår jag att trots dina över 100 inlägg i tråden så är du inte intresserad av att diskutera grundläggande fysik, så vi skiter i det. Charlie Kirk hade en exceptionellt stark hals som inte var gjord av kött och blod, så måste det vara. 😁
Precis som du själv skriver om dig själv så vet jag inte mycket om ballistik eller hur ofta folk som blir skjutna i halsen med en specifik ammunition har kvar kulan i halsen - och så länge varken du eller jag vet något om det så krävs nog lite mer underlag än konspirationsteoretiker på YouTube för att jag ska diskutera det vidare - i alla fall med dig…
Citera
2025-12-20, 18:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det krävs lite mer än gissningar för att jag ska ha en åsikt.
Rätta mig gärna om jag har fel, men du tycks inte särskilt intresserad av vem som mördade Charlie Kirk och varför?

Korrekt?
Citera
2025-12-20, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Är bombhundar tränade att hitta kordit?
Dom ska tydligen kunna spåra upp ett avfyrat gevär en vecka efter att det avfyrats.
Så några timmar efter är en barnlek för dom.
Citera
2025-12-20, 18:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Dom ska tydligen kunna spåra upp ett avfyrat gevär en vecka efter att det avfyrats.
Så några timmar efter är en barnlek för dom.

Då visar du källa på att bombhundar var i närheten av vapnet och letade. Annars blir det ju bara en inte särskilt spännande upplysning om vad bombhundar kan…
Citera
2025-12-20, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag kallar dock inte henne för bedragare, jag säger att hon använder sig av en bedrägligt beteenden. Nej, det är inte samma sak.
Vilka "bedrägliga beteenden"?

Exempel?

Citat:
Dina definitioner verkar rätt ofta skilja sig från konsensus så bara så att vi är på samma planhalva här; Vad innebär "i närheten"?
Tillräckligt nära i tid och rum för att se ett mönster som kräver sin förklaring.

Citat:
Och vad har ens egyptiska regeringen med israeliska Mossad att göra?
Fel fråga. Frågan är vad den egyptiska säkerhetsstaten har med den israeliska diton att göra.

Förslag?
Citera
2025-12-20, 18:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
På vilket sätt passar Egypten in, jag trodde att det var Mossad som låg bakom det. Varför skulle Egypten springa Israels ärenden?
Du vill inte veta vilka som var ombord på planet eller varför?

Varför vill du inte det?
Citera
2025-12-20, 18:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Tillräckligt nära i tid och rum för att se ett mönster som kräver sin förklaring.
Och vad betyder det? Är det inom samma vecka (som Candace säger) och lika långt ifrån (40 mil) som adaptern tycker? I sådant fall behöver de ju aldrig ens varit på samma halvklot samtidigt.
Men det räcker kanske för att väcka dina misstankar?
Citera
2025-12-20, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Då visar du källa på att bombhundar var i närheten av vapnet och letade. Annars blir det ju bara en inte särskilt spännande upplysning om vad bombhundar kan…
Candace har pratat med polisen i Utah.
Dom säger att dom hade bombhundar där geväret senare hittades av FBI.
Citera
2025-12-20, 18:48
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Är det den dolda makten som ville få bort honom? Vem? Make a point? Eller är det en ”ensam galning”? Känns regisserat… precis som Mordförsöket på Trump.
RIP 😥

Trans (HBTQI) rörelsen.
Citera
2025-12-20, 19:00
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Du vill inte veta vilka som var ombord på planet eller varför?

Varför vill du inte det?
Nej, det vill jag inte.

Varför skulle jag vilja det? Jag ser inte relevansen eftersom jag inte håller med om att det aktuella planet har förföljt någon eller båda av makarna Kirk.

Kolla här, jag gillar inte slump och sammanträffanden heller, men jag vet också att är det något som världen är, så är det slumpartad och kaotisk så det går inte att låtsas som att slump och sammanträffanden inte existerar.

Jag vågar nästan ta gift på att jag kan hitta minst fem andra plan som också verkar "förfölja" makarna Kirk, och enda anledningen till att jag inte vill just ta gift på det är för att jag har bättre saker för mig, så jävla intresserad av det hela är jag inte.
Citera
2025-12-20, 19:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Candace har pratat med polisen i Utah.
Dom säger att dom hade bombhundar där geväret senare hittades av FBI.

Vem har hon pratat med? Sökte hundarna i närheten av taket?

Med tanke på att Candace anser att folk som varit i samma delstat samma vecka har varit ”nära varandra” så väger ju hennes obekräftade påståenden extremt lätt…
Citera
2025-12-20, 19:39
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Rätta mig gärna om jag har fel, men du tycks inte särskilt intresserad av vem som mördade Charlie Kirk och varför?

Korrekt?
Jag är 100% säker på att det var Tyler Robinson som sköt Kirk.

I övrigt så är jag speciellt intresserad av Kirk. Det är en figur som jag knappt kände till innan den här händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in