2025-12-19, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Så då kan man säga att Jönköping ligger i närheten av Stockholm? Och att Piteå och Luleå ligger i närheten av varandra?
Om man sitter i en annan världsdel så är Jönköping och Stockholm väldigt nära, ja.
Citera
2025-12-19, 17:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Samma vecka givetvis.

Men då kan de ju lika gärna ha varit 2000 mil ifrån varandra hela tiden.. men visst - om det räcker med att man alls är på jordklotet så…

Ps: du missade några frågor - men det går bra att svara nu i efterhand.
Citera
2025-12-19, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Men då kan de ju lika gärna ha varit 2000 mil ifrån varandra hela tiden.. men visst - om det räcker med att man alls är på jordklotet så…
Nära varandra ca 70 ggr.
Jag vill veta vad egyptiska militärplan gör i USA just på ställen där Erika är.
Citera
2025-12-19, 17:09
Medlem
ILoveKnarks avatar
Citat:
Nära varandra ca 70 ggr.
Det är helt uppenbart att han var en liten ovetandes Mossad-slav, förslavad & förförd av Erika's spionhoreri.
Citera
2025-12-19, 17:10
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Om man sitter i en annan världsdel så är Jönköping och Stockholm väldigt nära, ja.
Ah, du menar alltså att det ligger förhållandevis i närheten ja. Och ja, jo det gör det ju. Men "förhållandevis" är inte relevant här. Also, korrelation är inte kausalitet.
Citera
2025-12-19, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ah, du menar alltså att det ligger förhållandevis i närheten ja. Och ja, jo det gör det ju. Men "förhållandevis" är inte relevant här. Also, korrelation är inte kausalitet.
Jag vill bara veta vilka som var ombord på planen.
Och varför.
Citera
2025-12-19, 17:17
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Jag vill bara veta vilka som var ombord på planen.
Och varför.
På vilket sätt passar Egypten in, jag trodde att det var Mossad som låg bakom det. Varför skulle Egypten springa Israels ärenden?
Citera
2025-12-19, 17:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nära varandra ca 70 ggr.

Vilka militärplan? Det är fortfarande regeringsplan tills du bevisar något annat.
Och ”nära varandra” blir ju bara fånigt när det är en marginal på en vecka och hela jorden…. Båda var på jorden samma vecka - kul, men varför är du förvånad över annat än din egen naivitet?
Citera
2025-12-19, 17:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Lugn, jag är på din sida. Vill inte gå in på CO sida för att leta upp info och generera views, hon är ett rejält nutcase. Bara nyfiken på planen de hakat upp sig på. Adaptern kan man ju inte få info från, den vet ju inget, bekvämligt nog. Tack.

Jag förstod det men jag skrev mest riktat mot adaptern, onopono och eventuellt andra med grava problem med slutledningsförmågan.
(Dock - ofta är det nog bara frågan om att folk som går på sånt här är palestinier eller från närområden i Mellanöstern och hatar Israel redan från modersmjölken vilket är lika begripligt som att israeler hatar palestinier etc).
Citera
2025-12-19, 17:48
Bannlyst
Citat:
På vilket sätt passar Egypten in, jag trodde att det var Mossad som låg bakom det. Varför skulle Egypten springa Israels ärenden?
Eftersom dom flyger fram o tillbaka mellan Israel och Egypten med transpondern avslagen så kan man kanske tänka sig att något är ruttet in the state of Denmark...
Citera
2025-12-19, 17:50
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Eftersom dom flyger fram o tillbaka mellan Israel och Egypten med transpondern avslagen så kan man kanske tänka sig att något är ruttet in the state of Denmark...
Nej. Det gör dom inte.
Citera
2025-12-19, 17:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Inte heller Trumps plan eller Sveriges regeringsplan har alltid transpondern påslagen. Skjutsar man runt dignitärer är det kanske rentav korkat att ha den på om man inte måste…

Du har en del frågor du inte besvarat och svar du inte bemött från idag - är du så dålig eller är detta ett undantag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in