Citat:
Tror nesten man må ha opplevd gjenferd og følt energien selv for å kunne tro på slikt, men du har tydeligvis levd et helt liv uten å ha erfart dette. Tror ikke gjenferd vil vise seg for folk som deg som fornekter alt, og som er redd for alt. Ser du har opprettet en tråd som heter "vi som tror th er uskyldig", en tråd som ble slengt i papirkurven ganske fort, siden 95 % av befolkningen tror det som er mest sannsynelig, nemlig at han er skyldig. Indisiene er klokkeklare. En dødfødt tråd.
Om winger, så har han vel funnet flere, og den ene het noe slikt som frank andre gundersen. Nå sitter du vel klar med linken til kverulanten gunnar tjomlid tenker jeg. Men det jeg lurer på, er denne voldsomme motstanden til klarsynte? For amunra her i tråden skreiv om horoskop og stjerner, men det ble verken latterliggjort eller kommentert, så hva er greia? Er man så redd gjenferd at man fornekter eller tvinger seg selv til å tro at det ikke finnes? Tror pipen får en annen låt hvis graven åpnes, og man finner dung begravd under kisten. Men da blir vel winger siktet for drap, ihvertfall hvis det er du som er etterforsker på saken.
Om winger, så har han vel funnet flere, og den ene het noe slikt som frank andre gundersen. Nå sitter du vel klar med linken til kverulanten gunnar tjomlid tenker jeg. Men det jeg lurer på, er denne voldsomme motstanden til klarsynte? For amunra her i tråden skreiv om horoskop og stjerner, men det ble verken latterliggjort eller kommentert, så hva er greia? Er man så redd gjenferd at man fornekter eller tvinger seg selv til å tro at det ikke finnes? Tror pipen får en annen låt hvis graven åpnes, og man finner dung begravd under kisten. Men da blir vel winger siktet for drap, ihvertfall hvis det er du som er etterforsker på saken.
Flaks for meg da, at jeg har til gode å se gjenferd. Tror jeg tilhører majoriteten av verdensbefolkningen som har til gode å se spøkelser. "vi som tror th er uskyldig", hva faan
Det er ikke min tråd, beklager. Hvor har du det ifra, Kan du sende meg link? Så vidt meg bekjent så har jeg bare opprettet en tråd, og det var ang en sak på 90 tallet. Du får få Winger til å spa opp AE, da skal jeg tro deg (og winger)