Citat:
Dom har ju mängder med östasiatisk liknande människor i östra och Norra Ryssland. Sen kanske mot gränsen mot Kina också.
Sen räknar jag också med dom muslimska delstaterna som är som egna länder men styrs av Ryssland.
Ai säger att 72% är vita slaver i Ryssland och resten är annat.
Enda fördelen jag säger om så kallade Ryssland skulle ta över är ju att dom satsar stenhårt på nationalism.
Dock funkar det inte alltid i Ryssland, trots allt detta men överlag så gör han bra där, tror jag. Jag tror genomsnitten Ryss, känner att moder russia är ett land dom vill kämpa för
Även folk som är emot Putin.
Sen räknar jag också med dom muslimska delstaterna som är som egna länder men styrs av Ryssland.
Ai säger att 72% är vita slaver i Ryssland och resten är annat.
Enda fördelen jag säger om så kallade Ryssland skulle ta över är ju att dom satsar stenhårt på nationalism.
Dock funkar det inte alltid i Ryssland, trots allt detta men överlag så gör han bra där, tror jag. Jag tror genomsnitten Ryss, känner att moder russia är ett land dom vill kämpa för
Även folk som är emot Putin.
Mängder är väl ta i. Låt oss börja i rätt ände.
Ryssland ta över Europa eller Sverige - något typ av rudimentär IQ test för de inblandade.
Nu bringar det vita bland slaver inte så mycket valuta tillbaka till dom som hatar på dom här i väst.
Men städer som Vladivostok med omnejd osv är typ 99% vita ryssar.
Dom muslimska delrepublikerna är små och ligger sydväst, folk som består av några hundratusen till max 1-2 miljoner, dvs en droppe i havet i sammanhanget.
Sedan har vi dom som kallar sig tatarer i Kazan osv. Där får man tillämpa ögontestet, detta då prototurkiska stammar agerat som adel genom århundradena och lyckats kuva de vita undersåtarna att just kalla sig för tatarer, men etniskt är dom vita. Typ hon Eli from Russia på YT men det finns många andra exemplar.
Putin med bihang är liberala. Det förekommer så mycket mörk propaganda mot dessa figurer att man gjort han till rena rama Adolf Hitler. Frågar du ryska nationalister är bilden en annan.
Avslutningsvis vill jag rekommendera ryska nationalisten Ruriks blogg & X konto. Han översätter mycket från ryska till engelska och ger en mer nyanserad bild, tidigare from troende kristen, med föräldrar som verkat på högsta nivå inom Sovjetiska byråkratin som ambassadörer, själv en så kallad rysk talande ukrainare då.
Edit: varför jag tog upp föräldrarnas bakgrund är att han har insyn i vissa frågor som gemene ryss/ukrainare ofta saknar. Dessutom har han varit aktiv länge inom pro-vita kretsar, inklusive hälsat på här i Sverige någon vända.
https://slavlandchronicles.substack.com/
https://x.com/SlavlandStalker
Senast redigerad av diako 2025-12-19 kl. 15:35.
Senast redigerad av diako 2025-12-19 kl. 15:35.