2025-12-19, 16:50
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Att man inte använder sig av AI i skolan är väl rätt självklart, bör väl räknas som fusk.

Verkligen och med tanke på hur dåligt hon skriver på ig har jag svårt att se att lärarinnan som själv är författare skulle ge henne ett B.
Citera
2025-12-19, 19:10
Medlem
Från att vara missnöjd över vissa saker som Jackie skrev kvällen innan utan uppdateringar över orten livet till i eftermiddag med ny telefon igen. Hur många har hon slagit sönder under detta förhållandet?
Är drama igen. Jackie har tagit bort Patrik på sociala medier. Som jag minns det var det drama förra julen också. Ska ett stackars barn verkligen behöva ha det så här varannan vecka
Senast redigerad av Sverre1 2025-12-19 kl. 19:41.
Citera
2025-12-20, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Från att vara missnöjd över vissa saker som Jackie skrev kvällen innan utan uppdateringar över orten livet till i eftermiddag med ny telefon igen. Hur många har hon slagit sönder under detta förhållandet?
Är drama igen. Jackie har tagit bort Patrik på sociala medier. Som jag minns det var det drama förra julen också. Ska ett stackars barn verkligen behöva ha det så här varannan vecka

Ska Patrik träffa sitt barn får han se till att inte ha en ostabil inneboende som dessutom inte vill ha en man som har barn. Man vet ju aldrig vad J tar sig till.
Citera
2025-12-20, 09:50
Medlem
Citat:
Tur hon har sin ”blatte-kiosk” som hon kallade den.
Jacky som hatade orten förra helgen och alla som bor där
Citera
2025-12-20, 09:51
Medlem
Imorse skrev Patriks mamma så här: att hon vaknade tidigt.
”Tankar som kommer hit å dit, lite svårt att släppa dom. Blir svårt när någon i familjen mår dåligt och det blir kaos, men tack och lov så ses vi under jul helgen så jag får pyssla om dom ordentligt.”
Dinos och alla andra inkognito namn kan komma och dementera saker men sanningen säger något helt annat. Tycker så synd om barnet.
Citera
2025-12-20, 10:24
Medlem
Citat:
”Tankar som kommer hit å dit, lite svårt att släppa dom. Blir svårt när någon i familjen mår dåligt och det blir kaos, men tack och lov så ses vi under jul helgen så jag får pyssla om dom ordentligt.”
Dinos och alla andra inkognito namn kan komma och dementera saker men sanningen säger något helt annat. Tycker så synd om barnet.

Behöver inte den mamman lugn o ro? Jackie kan väl bli hemma i lägenheten om nu barnet ska med till farmor.
Citera
2025-12-20, 10:37
Medlem
När avgår tåget mot källaren och alkohol i Hedemora då?
Brukar ju alltid komma ett inlägg innan att hon inte ens vill resa. Bör ju komma snart då
Citera
2025-12-20, 12:49
Medlem
Citat:
Såg på en av kommentarerna att hennes vän skrivit ”hon som mår dåligt”. Undra vem hon menar
Citera
2025-12-20, 14:37
Medlem
Begriper inte beteendet som innebär att de tar bort varandra på sociala medier stup i kvarten. Beter sig som tonåringar, åtminstone en av dom. Avföljt på Instagram och är inte vänner på Facebook längre.
Visar verkligen nivån på mognad.
Citera
2025-12-20, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incorporeal
Begriper inte beteendet som innebär att de tar bort varandra på sociala medier stup i kvarten. Beter sig som tonåringar, åtminstone en av dom. Avföljt på Instagram och är inte vänner på Facebook längre.
Visar verkligen nivån på mognad.
Ja dessa bägge visar verkligen att ålderns som står i passet verkligen inte är samma mentala ålder
Citera
2025-12-20, 17:29
Medlem
Nu har Jackie sett vad svärmor skrev och svärmor har ändrat sin text men skönt att man tog kort på texten innan
Som jag skrev innan sanningen är en helt annan än vad Jackie vill att folk ska tro.
Citera
2025-12-21, 09:09
Medlem
Citat:
Nu har Jackie sett vad svärmor skrev och svärmor har ändrat sin text men skönt att man tog kort på texten innan
Som jag skrev innan sanningen är en helt annan än vad Jackie vill att folk ska tro.

Kaos står kvar i redigeringshistoriken. O ngn kommer inte till firandet pga jobb men kan ju va för personen vill ha frid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in