Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
25-12-28, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Svärmor betalade enbart för Patrik med sin
Då får vi stories när hon storstädar och är i tvättstugan eller vad tror ni?
Jag tror filmer/bilder på smörgåstårtan.
Vi är uppe i 5st nu och visst ska vi kunna klämma ut 5-10 till.
Detta verkar va hennes största bedrift på år. Tror min mor tog färre bilder på mig vid min student än vad hon gjort på tårtan på 30min
Citera
25-12-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Stoppa pressarna. Skicka in på skvallersidorna
Mamma Jacky ska låta pojkarna få egentid och gå på bio.
Stora frågan är om hon gör detta med välmening eller dom helt enkelt inte har råd att gå 3st.
Musikerns mamma sponsrade antagligen bara med pengar till 2 biljetter

Men hon är ju aaabsolut aldrig här inne och läser...
Citera
25-12-28, 17:48
Medlem
Kom dom aldrig iväg på bio?
Antar Jacky gick lös med diverse hot eftersom musikern skulle spendera tid med sonen och det blev inställt.
Ont i rygg och nacke har han tydligen också. Antagligen för mycket luftgitarr och sittande i en nedsutten soffa
Citera
25-12-28, 18:24
Medlem
Kan säga att det Jackie deklarerar om vad de ska göra med sonen aldrig görs som att åka till badhuset
Citera
25-12-28, 18:45
Medlem
Citat:
Kan säga att det Jackie deklarerar om vad de ska göra med sonen aldrig görs som att åka till badhuset
Börjar misstänka det. Kan det vara en möjlig avföljning här inom 24h? Kanske dags för nattskiftet i en bar snart igen
Citera
25-12-28, 19:39
Medlem
Jag måste ändå ge paret att de verkar ofrånkomligt förälskade i varandra. Är detta en sund kärlek? Nej. Men jag tror Jackie är upp över öronen kär och helt övertygad om att hennes partner är världens charmigaste och manligate. Själv tror jag han är medberoende och berusas av tanken på att vara med en sån översexuell strul-fia. Nyhetens behag har ändå hållit längre än jag trodde, det får man ge dem.
Citera
25-12-28, 19:46
Medlem
Intressant att Patrik har stress knölar i ryggen. Vad har han att stressa över förutom att de bor på gatan snart?
Citera
25-12-28, 20:02
Medlem
Citat:
Intressant att Patrik har stress knölar i ryggen. Vad har han att stressa över förutom att de bor på gatan snart?
Dr Ferm har ställt diagnos. Och för att vara så bra skribent med stort ordförråd så är det en smula konstigt att hon inte kan skillnaden på knöl och knut.
Men det förkunnades genom en härlig video från balkongen så man fick höra deras vackra rök-skratt <3
Citera
25-12-28, 21:28
Medlem
Man vet att det är trubbel i paradiset när Jackie går från ”lillgubben” till Patriks son.
Citera
25-12-29, 06:40
Medlem
Citat:
Sanningen ligger nog mer åt att Jackie och Patrik inte ville dela med sig av sin mat för det var så lite de lagade.
Kan ju också vara så att sonen inte gillar smörgåstårta! Inte många barn som gör de!
Citera
25-12-29, 09:20
Medlem
Hirvis avatar
Problemet med/för Jackie är att hon egentligen är som vilken WT/Lantis- brud som helst. Hon brukade vara snygg, ser fortfarande okej ut. Lite småkorkad men absolut inte efterbliven, en ganska vanlig person. Men eftersom hennes pappa är den han var och eftersom hon haft sitt lilla kändisskap för typ 15 år sen så blir hon lite lite lite relevant i någon mån.
En relevans jag inte tycker hon riktigt kan hantera.

Det är uppenbart att Jackie vill leva ett mini-influencer-liv men inte riktigt förstår spelreglerna, att hon vill ta plats och känna sig viktig och bli omtyckt men inte riktigt förstår hur hon ska agera för att det ska fungera. Hon är lite för självgod utan grund, det blir ofta cringe när hon i princip lever på att dricka lådvin och posta gamla minnen som förvånansvärt ofta ändå är jävligt klena.
Dessutom är hon svag när det gäller content så hon förstår inte när hon blir en driftkucku och när hon kanske borde bespara världen lite detaljer. Hon vill göra lite av allt men det blir ingenting av. Hon vill absolut inte reduceras till sexualitet och sitt utseende, men det är tyvärr det enda hon har att erbjuda som är relevant för omvärlden.

Jag tycker faktiskt lite synd om Jackie, jag tror inte hon som avföljer sin kille på IG varje gång hon är grinig är rätt person att ha följare som faktiskt kollar upp sånt. Jag tror inte hon som höftar med sanningen är rätt person att ha följare som ifrågasätter och ibland rentav kan kolla upp saker. Jag tror helt enkelt hon är född i fel tid, hon hade passat bättre som 20 år äldre och vara en stor fisk i en småstad.

Det sticker dessutom i ögonen när hon hela tiden ska försöka trycka till stackars pojkens riktiga mamma, liksom Jackie herregud du är en vuxen kvinna kan du inte bete dig lite värdigt? En lögn blir inte en sanning bara för att du upprepar den in i absurdum.
Citera
25-12-29, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsos
Kan ju också vara så att sonen inte gillar smörgåstårta! Inte många barn som gör de!

Nu var det inte det de åt och samtidigt skrev Jackie att de åt smörgåstårtan till lunch. Jobbigt läge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in